Als je drie schermen aanzet kun je nog wel 45 minuten + een mogelijke verlenging meepakken.quote:
call mequote:Op woensdag 12 maart 2025 22:35 schreef Coco het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Blondie?
@:mexicanobakker
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:35 schreef Coco het volgende:
Dank voor de tip maar niet nodig vandaag.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nu poepen voordat ze in Madrid gaan verlengen
Hanging on the Telephone denk ik. Of One Way or Another.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:35 schreef Coco het volgende:
Die in ieder geval niet. Vreselijk lied.quote:
Ik kies voor Atomicquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:35 schreef Coco het volgende:
quote:
Helemaal mee eens. Schijthekel aan dat nummer. Stond wel op 1 toen ik geboren werdquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die in ieder geval niet. Vreselijk lied.
Net als Ajax.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Schijthekel aan. Stond wel op 1 toen ik geboren werd
We missen alleen nog een jessica alba gifje.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:41 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Van Jude naar He-man 4 non blonde's parodie in een handjevol posts. Het topic is on fire.
Ja, dat riedeltje is ook kapotgedraaid.quote:
Dat doen de meeste spelers. Daar erger ik me altijd aan. Je doet niks anders dan voetballen en je kan een bal niet eens in de hoek plaatsen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:44 schreef hhh38 het volgende:
Waarom schiet Atletico steeds recht op Courtois?
oh was Maatsen, foutjequote:Op woensdag 12 maart 2025 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat doen de meeste spelers. Daar erger ik me altijd aan. Je doet niks anders dan voetballen en je kan een bal niet eens in de hoek plaatsen.
Sneijder was daar wel goed in, Gakpo ook. Maar nee hoor, gewoon midden op het doel schieten. Waar de keeper staat.
Hij zal hem wel verkeerd geraakt hebben danquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Malen heeft daarentegen wel zowaar gescoord.
Ze trainen meer op passen dan op een goal scoren.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:44 schreef hhh38 het volgende:
Waarom schiet Atletico steeds recht op Courtois?
Het buitenlandquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:48 schreef KingRoland het volgende:
Uit welk land komen de ouders van de speler Correa vandaan?
En de ouders van de Paul?quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:48 schreef KingRoland het volgende:
Colombiaquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:48 schreef KingRoland het volgende:
Ook dat, maar gelukkig heeft het alsnog consequenties. Wat ontzettend dom.quote:
Waar Feyenoord ons mooi in de steek gelaten heeft.quote:
Nu AZ nog even gelijkspel bij Tottenham uit.quote:
In beide wedstrijden gematst. Als PSV of Brugge dit doet is het 2x roodquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:53 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Waanzinnige overtreding. Been kunnen breken.
1 keer rood moet je er al uit hoor, dus een tweede is nutteloosquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
In beide wedstrijden gematst. Als PSV of Brugge dit doet is het 2x rood
En Portugal, die staan ook niet zo ver achter. Hopen dat Guimaraes en Cercle er uit vliegen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Inderdaad toch een puntje voor de polonaise ten opzichte van België
Beide wedstrijden Hansquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
1 keer rood moet je er al uit hoor, dus een tweede is nutteloos
Dank.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:55 schreef KingRoland het volgende:
mensen met 2 schermen of meer uitgezonderd.
Rond deze fase van het seizoen ben ik wel klaar met die coëfficienten en wil ik gewoon leuk/goed voetbal zienquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verdiende coefficientpuntjes, eerlijk is eerlijk.
Hopelijk doet Ajax morgen ook eens wat moeite om aan de coefficient te werken
Kom ik daar even goed weg zeg!quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:55 schreef KingRoland het volgende:
Arsenal - PSV kijken ipv Atleti - Real. Zouden keiharde straffen voor moeten staan.
Toch nog een prijs voor prijzenpakker Bosz!!quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:54 schreef Coco het volgende:
PSV is uitgeschakeld.
Feyenoord was eerder.
Is dat je moeder?quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zei Kim vorige week ook tegen mij @:mortaxx
Ik vertrouw mensen die op zijn vroegst om 23:00 avondeten niet. Dan maar psvquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:55 schreef KingRoland het volgende:
Arsenal - PSV kijken ipv Atleti - Real. Zouden keiharde straffen voor moeten staan.
Dit deel van de post is overbodig:quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:55 schreef KingRoland het volgende:
Want dan kijk je dus al niet Arsenal - PSV ipv Atleti - Realquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:55 schreef KingRoland het volgende:
nee hoor, dat andere scherm kun je Arsenal - PSV zetten maar nog steeds niet naar kijken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit deel van de post is overbodig:
[..]
Want dan kijk je dus al niet Arsenal - PSV ipv Atleti - Real
116e minuutquote:
Ik eet nu een bakje magere kwark gemengd met Lindahls Protein kvarg framboossmaak en een handje blauwe bessen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik vertrouw mensen die op zijn vroegst om 23:00 avondeten niet. Dan maar psv
Eens, hier gaan geen pingels aan te pas komen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:07 schreef KingRoland het volgende:
Real gaat door. Dat geef ik jullie op een briefje.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:11 schreef PSVCL het volgende:
Over twee wedstrijden:
Napoli - Ajax 10-3
Arsenal- PSV 9-3
Helemaal toen die paul was uitgevallenquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:13 schreef leolinedance het volgende:
Atletico Madrid is het helemaal kwijt
Ik wens ? madrid veel succes!quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:16 schreef Nober het volgende:
8-9, 15-16 april
Arsenal - ? Madrid
PSG - Aston Villa
Barcelona - Borussia
Bayern - Internazionale
Boh.
Laat @Mortaxx met rustquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:18 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga thee zetten
(voor de smaak mention Mortaxx maar)
Schei uit met die act we gaan zo slapen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:18 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga thee zetten
(voor de smaak mention Mortaxx maar)
moet ie straks plassen als ie al in bed ligt hahaquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Schei uit met die act we gaan zo slapen.
En dat terwijl zn vervanger er meer mist dan raaktquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:28 schreef Zorro het volgende:
Ancelotti neemt niet het risico dat Vinicius nog een strafschop gaat nemen
Oh PSV speelde ook gelijk, zijn die ook door?quote:
Nee, te weinig uitdoelpunten.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh PSV speelde ook gelijk, zijn die ook door?
snap niet waarom hij zo gemeen tegen mij doet, vast die tijd van de maandquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:24 schreef 3rr0r het volgende:
User @:KingRoland krijgt het even goed te horen van @:Nober
Ik vind het maar ingewikkeld allemaal hoor.quote:
Spelen mummies voetbal?quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind het maar ingewikkeld allemaal hoor.
Huilen na de wedstrijd genot.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:37 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat de altijd onsympathieke klootzak Thibaut C er geen een pakt
Ja. Die spelen vaak in het piramide systeemquote:
Wtf heeft beeldtechniek te maken met frameratequote:
Niks geleerd in 9 jaar?quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oblak ligt al in de hoek voordat ze schieten
Tuurlijk wel. Sport kijkt redelijk kut op een led tv. De bal die in stapjes lijkt te bewegenquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wtf heeft beeldtechniek te maken met framerate
Nou NIKS!
Huh?quote:
Wtf.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:43 schreef BobW het volgende:
[..]
Die eerste die uit gleed raakte hem per ongeluk eerst met zijn andere been
Met standbeen maar ik zag het niet zoquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe kun je de bal nou twee keer raken?
Heb ik nooit last van tho. Behalve nu ineens door die gekke cameraquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Sport kijkt redelijk kut op een led tv. De bal die in stapjes lijkt te bewegen
UEFA Madrid slaat weer toe ja. Hoerenclub.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:44 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik zie het al...Real gaat deze CL ook gewoon weer winnen
quote:
Er is maar een ding waar ik meer een hekel aan heb dan aan Real Madrid en dat is aan Real Madrid dat de CL wint.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:44 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik zie het al...Real gaat deze CL ook gewoon weer winnen
Gras is wat dat betreft niet paars he.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:45 schreef fetX het volgende:
Diego Simeone gedraagt zich weer als een mongool.
Goh
Met chromecast en streamen heb ik er ook wel eens last van. Extreem kut is het.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ik nooit last van tho. Behalve nu ineens door die gekke camera
Je verwacht het nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:45 schreef fetX het volgende:
Diego Simeone gedraagt zich weer als een mongool.
Goh
Dit dusquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zelden zo'n verwarrende penaltyreeks gezien. Mede dankzij Sierd de Vos
Die is vertrokken naar Rotterdamquote:
Onderdeel van het spel, hoort erbij, zou andersom ook gebeuren. Als je hier niet tegen kan moet je niet naar het stadion gaan.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:48 schreef KingRoland het volgende:
Real Madrid spelers die nu Atleti publiek zitten te treiteren wtf
Als dat de beste camerahoek is die de VAR had dan is het wel vreemd dat ze zich genoodzaakt voelden in te grijpenquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
https://x.com/BarcaSpaces/status/1899954213406253205/video/1
Nou, ik zie het niet.
Hij schiet eigenlijk tegen zijn standbeen aanquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, ik zie het niet.
ik zou het zelf ook doen hoor daar niet van, dat publiek is ook niet vies van de middelvinger te wijzen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Onderdeel van het spel, hoort erbij, zou andersom ook gebeuren. Als je hier niet tegen kan moet je niet naar het stadion gaan.
Ook dat is niet te zienquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij schiet eigenlijk tegen zijn standbeen aan.
Bij het beeld van voren welquote:
Ik werk niet bij Ziggo, die hadden hetquote:
Ik ook niet. Maar wel grappig dat Atletico hier nu weer 10 jaar over gaat schuimbekken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, ik zie het niet.
dit indd..quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij schiet hem tegen het standbeen aan.
Ja dat zeg ikquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Soort bepaalde users die dat hier ook in andere clubtopics doen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:48 schreef KingRoland het volgende:
Real Madrid spelers die nu Atleti publiek zitten te treiteren wtf
Eerder de standteen danquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon terecht afgekeurd. Altijd dat gecalimero.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:48 schreef Shreyas het volgende:
De UEFA mag wel iets subtieler zijn wanneer ze Real Madrid graag in de volgende ronde willen hebben
Heb hem nu keer op keer op keer bekeken. De richting van de bal wijkt niet af, de draaiing niet en er wordt niet geprotesteerd. Er is dus geen double touch. De var heeft dat gewoon aangenomen zonder bewijs.quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:07 schreef CR7 het volgende:
[..]
Gewoon terecht afgekeurd. Altijd dat gecalimero.
Ja het schijnt dat ze op basis van die technologie de penalty hebben geannuleerd, er werden twee aanrakingen geregistreerd. Maar niemand zag de bal met het blote oog bewegen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 03:20 schreef OmniRocket het volgende:
Op het EK was er een chip in de bal waarmee je kon zien dat de bal geraakt werd. Is die er in de CL ook?
quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heb hem nu keer op keer op keer bekeken. De richting van de bal wijkt niet af, de draaiing niet en er wordt niet geprotesteerd. Er is dus geen double touch. De var heeft dat gewoon aangenomen zonder bewijs.
En nee, ik ben alles behalve een Atletico fan.
Mbappe and other RM players immediately notice and protest the double touch to the refereequote:
Ik snap die argument niet van users dat het minimaal is. Je moet toch ergens een grens trekken. Net zoals een teennagel dat buitenspel staat.quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:28 schreef CR7 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
En ja het is minimaal en nee dat is niet relevant.
Bayern München - Internazionalequote:2005–06 QF
Arsenal 0-0 Real Madrid
Real Madrid 0-1 Arsenal
Henry 47'
9 april, 21:00quote:2009–10 Final
Bayern München 0-2 Internazionale
Milito 35', 70'
2010–11 R16
Internazionale 0-1 Bayern München
Gomez 90'
Bayern München 2-3 Internazionale
0-1 Eto'o 4'
1-1 Gomez 21'
2-1 Müller 31'
2-2 Sneijder 63'
2-3 Pandev 88'
Was het zo erg ?Ik roep het al jaren. Wat deed ie nou weer ? (niet)quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:44 schreef bbuddybb het volgende:
Tijd om Sierd op te heffen. Dit kan echt niet meer.
Nee.quote:
Imca marinaquote:Ik roep het al jaren.
bbuddybb kan het niet benoemen dus zal het wel niets zijn.quote:Wat deed ie nou weer ? (niet)
@ dat laatste: Nee, pech gehad.quote:Atlético de Madrid enquired with UEFA over the incident, which led to the disallowance of the kick from the penalty mark taken by Julián Alvarez at the end of yesterday’s UEFA Champions League match against Real Madrid.
Although minimal, the player made contact with the ball using his standing foot before kicking it, as shown in the attached video clip. Under the current rule (Laws of the Game, Law 14.1), the VAR had to call the referee signalling that the goal should be disallowed.
UEFA will enter discussions with FIFA and IFAB to determine whether the rule should be reviewed in cases where a double touch is clearly unintentional.
Maar goed, dit slaat natuurlijk echt nergens meer op. Als je iets met een waterpas of elektronencamera moet gaan controleren slaan we flink door met de var. Hier is het toch niet voor bedoeld.quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:28 schreef CR7 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
En ja het is minimaal en nee dat is niet relevant.
Een strafschop is ook niet bedoeld voor spelers die het gebied uitlopen en totaal niet met het doel bezig zijn (Zie bv Inter - Feyenoord)quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:46 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Maar goed, dit slaat natuurlijk echt nergens meer op. Als je iets met een waterpas of elektronencamera moet gaan controleren slaan we flink door met de var. Hier is het toch niet voor bedoeld.
https://www.uefa.com/uefa(...)enal-vs-real-madrid/quote:Referee
Irfan Peljto BIH
Assistant referees
Senad Ibri¨imbegović BIH
Davor Beljo BIH
Fourth official
Milo¨ Gigovic BIH
Video Assistant Referee
Bastian Dankert GER
Assistant Video Assistant Referee
Christian Dingert GER
https://www.uefa.com/uefa(...)rn-munchen-vs-inter/quote:Referee
Sandro Schärer SUI
Assistant referees
Stéphane De Almeida SUI
Jonas Erni SUI
Fourth official
Lukas Fähndrich SUI
Video Assistant Referee
Fedayi San SUI
Pol van Boekel NED
https://www.uefa.com/uefa(...)aris-vs-aston-villa/quote:Referee
Maurizio Mariani ITA
Assistant referees
Daniele Bindoni ITA
Alberto Tegoni ITA
Fourth official
Simone Sozza ITA
Video Assistant Referee
Marco Di Bello ITA
Luca Pairetto ITA
https://www.uefa.com/uefa(...)elona-vs-b-dortmund/quote:Referee
Espen Eskås NOR
Assistant referees
Jan Erik Engan NOR
Isaak Elias Bashevkin NOR
Fourth official
Rohit Saggi NOR
Video Assistant Referee
Dennis Higler NED
Clay Ruperti NED
Alleen Nederlandse clubs en de finales.quote:Op dinsdag 8 april 2025 11:54 schreef Näsenbar het volgende:
Kan de niet-ziggo klant vanavond ook kijken?
quote:
Stom.quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Alleen Nederlandse clubs en de finales.
[..]
Ze hebben echt het minimale gedaan om te voldoen aan de Mediawetquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:22 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Een kwartfinale is geen finale?!quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:22 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
VTM is ook present (en gratis). Wel een VPN naar België nodig waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 8 april 2025 11:54 schreef Näsenbar het volgende:
Kan de niet-ziggo klant vanavond ook kijken?
2-0quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:18 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Bayern München - Internazionale | Ziggo Sport 2
21:00 Arsenal - Real Madrid | Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker 1-2, 2-1
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
2-0 x2quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:18 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
3-1quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:18 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Niet geheel onbegrijpelijk, ze zullen het al moeilijk genoeg hebben.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hebben echt het minimale gedaan om te voldoen aan de Mediawet
1-1quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:18 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus 2-1, 1-1
@:Tarado 3-1, 1-1
@:DombohetOlifantje1 2-0, 1-2
@:tong80 2-2, 2-0
@:Immerdebestebob 2-0, 2-0
1-1quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:18 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-1, 2-1quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:18 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Bayern München - Internazionale 2-2quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:18 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-1quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:18 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Dat zou ik nooit doen, ik steel immers ook geen auto. Vaak is de kwaliteit helaas slechter als ik het daarmee stream naar mijn tv.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Zeker maar je hebt nog even de tijd om een gratis stream te zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk aan het milieu voordat u deze post print.
Zeg het maar
0-1quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:18 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-1, 2-0quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:18 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Zeg het maar
quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:14 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen, ik steel immers ook geen auto. Vaak is de kwaliteit helaas slechter als ik het daarmee stream naar mijn tv.Je betaald wel maandelijks voor internet dus waarom zou je daar dan geen gebruik van mogen maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik betaal ook wegenbelasting.quote:Op dinsdag 8 april 2025 18:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Je betaald wel maandelijks voor internet dus waarom zou je daar dan geen gebruik van mogen maken?
1-0, 1-2quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:18 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar