Als je drie schermen aanzet kun je nog wel 45 minuten + een mogelijke verlenging meepakken.quote:
call mequote:Op woensdag 12 maart 2025 22:35 schreef Coco het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Blondie?
@:mexicanobakker
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:35 schreef Coco het volgende:
Dank voor de tip maar niet nodig vandaag.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nu poepen voordat ze in Madrid gaan verlengen
Hanging on the Telephone denk ik. Of One Way or Another.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:35 schreef Coco het volgende:
Die in ieder geval niet. Vreselijk lied.quote:
Ik kies voor Atomicquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:35 schreef Coco het volgende:
quote:
Helemaal mee eens. Schijthekel aan dat nummer. Stond wel op 1 toen ik geboren werdquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die in ieder geval niet. Vreselijk lied.
Net als Ajax.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Schijthekel aan. Stond wel op 1 toen ik geboren werd
We missen alleen nog een jessica alba gifje.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:41 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Van Jude naar He-man 4 non blonde's parodie in een handjevol posts. Het topic is on fire.
Ja, dat riedeltje is ook kapotgedraaid.quote:
Dat doen de meeste spelers. Daar erger ik me altijd aan. Je doet niks anders dan voetballen en je kan een bal niet eens in de hoek plaatsen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:44 schreef hhh38 het volgende:
Waarom schiet Atletico steeds recht op Courtois?
oh was Maatsen, foutjequote:Op woensdag 12 maart 2025 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat doen de meeste spelers. Daar erger ik me altijd aan. Je doet niks anders dan voetballen en je kan een bal niet eens in de hoek plaatsen.
Sneijder was daar wel goed in, Gakpo ook. Maar nee hoor, gewoon midden op het doel schieten. Waar de keeper staat.
Hij zal hem wel verkeerd geraakt hebben danquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Malen heeft daarentegen wel zowaar gescoord.
Ze trainen meer op passen dan op een goal scoren.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:44 schreef hhh38 het volgende:
Waarom schiet Atletico steeds recht op Courtois?
Het buitenlandquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:48 schreef KingRoland het volgende:
Uit welk land komen de ouders van de speler Correa vandaan?
En de ouders van de Paul?quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:48 schreef KingRoland het volgende:
Colombiaquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:48 schreef KingRoland het volgende:
Ook dat, maar gelukkig heeft het alsnog consequenties. Wat ontzettend dom.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |