Doelpunt per tien minuten en dan hebben ze nog wat speling.quote:
Als het doelpunt per tien minuten van PSV is ja.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doelpunt per tien minuten en dan hebben ze nog wat speling.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zoiets had ik kunnen postenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar doelde ik uiteraard op.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:31 schreef De_Bok het volgende:
[..]
Als het doelpunt per tien minuten van PSV is ja.
Daar moest ik nog aan denken van de weekquote:
Al 8 maanden dood.quote:
Ik vind dit een zeer persoonlijke vraag.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben jij een nieuwe user of een kloon van een oude user? #durftevragen
Veerman zelfs nu op de bank. Dat zal ie leuk vindenquote:
Ik keur dit niet goed.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:44 schreef KingRoland het volgende:
voor de Madrileense derby kunnen jullie luisteren naar:
Bekijk deze YouTube-video
"Voor Real", hoe krijg je het uit je toetsenbord. Brrr...quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn jullie voor Real of Koekoek Atleti?
Ja dat was te verwachten ... Ik hou het in het Spaansquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh gvd natuurlijk Sierd bij de Madrileense durbie
Kan niet wachten op de restauranttips.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh gvd natuurlijk Sierd bij de Madrileense durbie
Sierdgodquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de restauranttips.
PSVquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn jullie voor Real of Koekoek Atleti?
Dat zei mijn vader de vorige ronde ook alquote:
Dat was vorige week dinsdagavond en woensdag niet te zien.quote:
Die zitten er niet zoveel daar bij het Metropolitano ... Vriend van mn dochter is Atleti fan , maar zegt daar nauwelijks meer te komen ..quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de restauranttips.
Dat is echt een baggerlocatie.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zitten er niet zoveel daar bij het Metropolitano ... Vriend van mn dochter is Atleti fan , maar zegt daar nauwelijks meer te komen ..
Het ligt net zo centraal als het stadion van AZ.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zitten er niet zoveel daar bij het Metropolitano ... Vriend van mn dochter is Atleti fan , maar zegt daar nauwelijks meer te komen ..
Ik denk dat het nu wel eens moeilijk kan gaan worden voor PSVquote:
Die kon hier niet zoveel aan doen.quote:
Kontjes in yogapants.quote:
gomes had em gepaktquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kon hier niet zoveel aan doen.
De uitschakeling van Real hopelijkquote:
Ik begin te geloven dat die Malacia niet echt een briljante aanwinst is.quote:
8-1 helaas.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:08 schreef Benny het volgende:
Het is 1-8 die je normaal alleen in films ziet
MLS ook.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:08 schreef TLC het volgende:
De eredivisie blijft een Mickey Mouse competitie
Wilde per se terug naar Nederland. Nederland is zijn plafond dan.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Malacia is het ook nog niet hé.
Rustig brengen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Driouech doet het best aardig, waarom zien we die niet vaker?
Die moet je rustig brengenquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verdoriequote:
@Peterquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit liever achter een tapbladquote:
1-6 zal wel zuur zijn ja.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:17 schreef damsco het volgende:
Het wordt nu wel lastig voor psv om nog door te stoten.
quote:
Leuk.quote:
7 en strafschoppen kan ook, dus dat valt meequote:
Wat een geweldige speler blijft dat toch. Ik ben al jaren fan.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:19 schreef Faraday01 het volgende:
Perisic heeft zijn bonus dit jaar wel verdiend
Hoezo strafschoppen...dan hebben ze toch gewoon meer gescoordquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
7 en strafschoppen kan ook, dus dat valt mee
quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar zul je er toch echt minimaal 1 van moeten maken…quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval werk.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
@:capuchon_jongen is al naar bed, die moet morgenochtend om 6 uur weer in de fabriek staan.
Ik liet me foppen door de 8 van @VEM2012quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:20 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Hoezo strafschoppen...dan hebben ze toch gewoon meer gescoord
Die tellen al een aanta jaren niet meer dubbelquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:21 schreef Coco het volgende:
PSV heeft de belangrijke uitgoal jongens, wel opletten!
Arsenal heeft al een eigen doelpunt gemaakt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
Als Arsenal zelf wat eigen doelpunten scoort hoeft PSV zelfs minder dan 6 keer te scoren
Wááááát.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Die tellen al een aanta jaren niet meer dubbel
check deze gastquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Die tellen al een aanta jaren niet meer dubbel
Kwantiteit over kwaliteit.quote:
Hopelijk hebben ze de smaak te pakken dan. Ik had hem maar op de Madrid partij gezet want zag dat het na 7 min al 1-0 voor Arsenal wasquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Arsenal heeft al een eigen doelpunt gemaakt.
Ja, die 1-0 scoorde Arsenal zelf, dus een eigen doelpunt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze de smaak te pakken dan. Ik had hem maar op de Madrid partij gezet want zag dat het na 7 min al 1-0 voor Arsenal was
Omdat Internationale VARdag.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:23 schreef Zorro het volgende:
Waarom komt de VAR niet voor een rode kaart?
Gewoon.
De statistieken voor eigen doelpunten kunnen drastisch op de schop merk ikquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, die 1-0 scoorde Arsenal zelf, dus een eigen doelpunt.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan gooit Arteta er drie van zijn normale basisspelers in en scoren ze even drie doelpunten in 10 minuten.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:24 schreef Wotte het volgende:
Denk dat als PSV nu nog drie keer scoort het wellicht nog spannend kan worden
Als je vorige week met 7-1 had gewonnen i.p.v verloren met 1-7 had je nu op rozen gezeten.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je vorige week niet had verloren was het nu gewoon weer een wedstrijd geweest.
Ik zal het doorgeven.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
De statistieken voor eigen doelpunten kunnen drastisch op de schop merk ik
Zijn er ook abnormale basisspelers dan?quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan gooit Arteta er drie van zijn normale basisspelers in en scoren ze even drie doelpunten in 10 minuten.
Sympathiekquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ab Normaal zou alleen maar gele kaarten pakken vanwege schunnige moppen tappen tegen de scheids.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zijn er ook abnormale basisspelers dan?
Over tappen gesproken, wie zit er aan het bier?quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ab Normaal zou alleen maar gele kaarten pakken vanwege schunnige moppen tappen tegen de scheids.
Niet meer dan 2.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ab Normaal zou alleen maar gele kaarten pakken vanwege schunnige moppen tappen tegen de scheids.
Ik zit aan een blikje Coca Cola®, achter mijn pc, sport te kijken, op mijn zolderkamer in mijn ouderlijk huis.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Over tappen gesproken, wie zit er aan het bier?
quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Over tappen gesproken, wie zit er aan het bier?
Straks nog even rukken op Tatjana Simic?quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zit aan een blikje Coca Cola®, achter mijn pc, sport te kijken, op mijn zolderkamer in mijn ouderlijk huis.
Doet me denken aan mijn jeugd.
Pamelaquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Straks nog even rukken op Tatjana Simic?
Ik ben wat jonger dus het zal eerder Yolanthe of een van de Schuurmannetjes zijn geweest.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Straks nog even rukken op Tatjana Simic?
Als je je laat verslaan door sterling iddquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap dat Malacia het niet heeft gered bij United.
Brengt toch PL ervaring op het veld.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is een munt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sterling is een onderschatte speler.
Daan?quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben wat jonger dus het zal eerder Yolanthe of een van de Schuurmannetjes zijn geweest.
Weegt een pond.quote:
Dit had ik voorspeld, Arsenal vindt het wel best en PSV spaart ook z'n krachten, wilde gewoon niet al teveel onderuit gaan weer.quote:
100%quote:
Begon best prima hoor, leek een koopje, maar teringlang eruit gelegen en sindsdien nog niete terug op niveau gekomen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sparen de krachten net zoals de spelers voor als er een goede ploeg langs komt.quote:
Ik merk wat frustratie.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:46 schreef Gunner het volgende:
[..]
Sparen de krachten net zoals de spelers voor als er een goede ploeg langs komt.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:46 schreef Gunner het volgende:
[..]
Aldus de Hollandse Gunner.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:46 schreef Gunner het volgende:
[..]
Bij de 1-0 vond ik vooral het middenveld wat niet bijsloot er slecht uit zien.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm een situatieschets.
In de 6e minuut staat het al 1-0 door Oleksandr Zinchenko. Die heeft nog ooit een seizoen bij PSV gespeeld dus juicht niet al te uitbundig. Nagalo, Ledezma, Malacia én Obispo zien er niet best uit qua defensief werk.
Sterling gaat heel simpel over Malacia heen en geeft een perfecte voorzet, die door Declan Rice wordt binnengekopt. Het is 2-1 en over twee duels 9-2. De tien komt in zicht. #arspsv
Bijna 3-1. Uit een corner van PSV komt Arsenal er zeer dreigend uit. Malacia lijkt in te kunnen grijpen maar zit mis, waarna Sterling er vandoor gaat. In de één-tegen-één komt de Arsenal-aanvaller niet voorbij Benitez. #arspsv
Nieuwe serie?quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:49 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor Daredevil. Gisteren was het ook al laat. [ link | afbeelding ] @:3rr0r
Het is niet bepaald de avond van dat keffertje.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm een situatieschets.
In de 6e minuut staat het al 1-0 door Oleksandr Zinchenko. Die heeft nog ooit een seizoen bij PSV gespeeld dus juicht niet al te uitbundig. Nagalo, Ledezma, Malacia én Obispo zien er niet best uit qua defensief werk.
Sterling gaat heel simpel over Malacia heen en geeft een perfecte voorzet, die door Declan Rice wordt binnengekopt. Het is 2-1 en over twee duels 9-2. De tien komt in zicht. #arspsv
Bijna 3-1. Uit een corner van PSV komt Arsenal er zeer dreigend uit. Malacia lijkt in te kunnen grijpen maar zit mis, waarna Sterling er vandoor gaat. In de één-tegen-één komt de Arsenal-aanvaller niet voorbij Benitez. #arspsv
Een doelpunt erin poetsen? Maak je dan hands.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou fijn zijn als Villa er tegen 10 ff eentje in poetst.
@doordevil?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen dus wel toeslaan straks.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Real valt me niet echt mee vandaag.
Volgende week inhalenquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:12 schreef Evangelion het volgende:
Kreeg net een appje dat er morgen niemand op kantoor van de klant is dus ik hoef niet te komen
Bekijk deze YouTube-video
Erg jammer. Maar een 1/16e finale is voor een Belgische ploeg het hoogst haalbarequote:
Het lek is boven, volgend jaar EL winst.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV is vandaag wel aardig.
Tegen een B-team, wat het vandaag allemaal niet heel erg kan boeien. Maar Driouech en Babadi doen het wel leuk.
Je valt vanuit de CL niet meer terug naar de EL sinds dit jaar hequote:Op woensdag 12 maart 2025 22:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Het lek is boven, volgend jaar EL winst.
PSV speelt volgend jaar geen CL.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je valt vanuit de CL niet meer terug naar de EL sinds dit jaar he
Als Ajax zondag wint en van PSV verliest wel.quote:
Utrecht gaat het doen? Daar zal @Paul blij mee zijn.quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Ajax zondag wint en van PSV verliest wel.
Als het omgekeerd is niet.
Op mijn TV lijkt het net geelquote:
Deed geen poging de bal te spelen en het was voorkomen van een 100% kans. Ik vind het rood.quote:
Ze kwalificeren niet voor de CL vandaar.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je valt vanuit de CL niet meer terug naar de EL sinds dit jaar he
Scoren op verplaatsing is altijd moeilijker. Ik zou een verandering willen in het aantal punten in een competitie. Alles wel x 10 doen want met halve punten werken lijkt me raarquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:21 schreef Coco het volgende:
PSV heeft de belangrijke uitgoal jongens, wel opletten!
Doe dit maar op Fok.be.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Scoren op verplaatsing is altijd moeilijker. Ik zou een verandering willen in het aantal punten in een competitie. Alles wel x 10 doen want met halve punten werken lijkt me raar
Thuisploeg wint: 30 punten.
Gelijkspel thuisploeg: 10 punten
Verlies thuisploeg: 0 punten
Uitploeg wint: 35 punten
Gelijkspel uitploeg: 15 punten
Verlies uitploeg: 0 punten
Ik open nog een topic over
Misschien kunnen ze uitdoelpunten dubbel laten tellen?quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Scoren op verplaatsing is altijd moeilijker. Ik zou een verandering willen in het aantal punten in een competitie. Alles wel x 10 doen want met halve punten werken lijkt me raar
Ik kijk er nu al naar uit!quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Shaktar speelt altijd op verplaatsing, hoe moet dat dan?quote:
Verkochte kaarten omdraaien. Thuis supporters in het uitvak en het uitpubliek de rest van het stadion geven om het "thuis" gevoel te compenseren.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Law?quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:31 schreef Evangelion het volgende:
Genoeg gelachen. Tijd voor de 1-1 van Jude.
Denis?quote:
Blondie?quote:
Nee, Randy & The Rainbows.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |