Doelpunt per tien minuten en dan hebben ze nog wat speling.quote:
Als het doelpunt per tien minuten van PSV is ja.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doelpunt per tien minuten en dan hebben ze nog wat speling.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zoiets had ik kunnen postenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar doelde ik uiteraard op.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:31 schreef De_Bok het volgende:
[..]
Als het doelpunt per tien minuten van PSV is ja.
Daar moest ik nog aan denken van de weekquote:
Al 8 maanden dood.quote:
Ik vind dit een zeer persoonlijke vraag.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben jij een nieuwe user of een kloon van een oude user? #durftevragen
Veerman zelfs nu op de bank. Dat zal ie leuk vindenquote:
Ik keur dit niet goed.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:44 schreef KingRoland het volgende:
voor de Madrileense derby kunnen jullie luisteren naar:
Bekijk deze YouTube-video
"Voor Real", hoe krijg je het uit je toetsenbord. Brrr...quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn jullie voor Real of Koekoek Atleti?
Ja dat was te verwachten ... Ik hou het in het Spaansquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh gvd natuurlijk Sierd bij de Madrileense durbie
Kan niet wachten op de restauranttips.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh gvd natuurlijk Sierd bij de Madrileense durbie
Sierdgodquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de restauranttips.
PSVquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn jullie voor Real of Koekoek Atleti?
Dat zei mijn vader de vorige ronde ook alquote:
Dat was vorige week dinsdagavond en woensdag niet te zien.quote:
Die zitten er niet zoveel daar bij het Metropolitano ... Vriend van mn dochter is Atleti fan , maar zegt daar nauwelijks meer te komen ..quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de restauranttips.
Dat is echt een baggerlocatie.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zitten er niet zoveel daar bij het Metropolitano ... Vriend van mn dochter is Atleti fan , maar zegt daar nauwelijks meer te komen ..
Het ligt net zo centraal als het stadion van AZ.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zitten er niet zoveel daar bij het Metropolitano ... Vriend van mn dochter is Atleti fan , maar zegt daar nauwelijks meer te komen ..
Ik denk dat het nu wel eens moeilijk kan gaan worden voor PSVquote:
Die kon hier niet zoveel aan doen.quote:
Kontjes in yogapants.quote:
gomes had em gepaktquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kon hier niet zoveel aan doen.
De uitschakeling van Real hopelijkquote:
Ik begin te geloven dat die Malacia niet echt een briljante aanwinst is.quote:
8-1 helaas.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:08 schreef Benny het volgende:
Het is 1-8 die je normaal alleen in films ziet
MLS ook.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:08 schreef TLC het volgende:
De eredivisie blijft een Mickey Mouse competitie
Wilde per se terug naar Nederland. Nederland is zijn plafond dan.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Malacia is het ook nog niet hé.
Rustig brengen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Driouech doet het best aardig, waarom zien we die niet vaker?
Die moet je rustig brengenquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verdoriequote:
@Peterquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit liever achter een tapbladquote:
1-6 zal wel zuur zijn ja.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:17 schreef damsco het volgende:
Het wordt nu wel lastig voor psv om nog door te stoten.
quote:
Leuk.quote:
7 en strafschoppen kan ook, dus dat valt meequote:
Wat een geweldige speler blijft dat toch. Ik ben al jaren fan.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:19 schreef Faraday01 het volgende:
Perisic heeft zijn bonus dit jaar wel verdiend
Hoezo strafschoppen...dan hebben ze toch gewoon meer gescoordquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
7 en strafschoppen kan ook, dus dat valt mee
quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar zul je er toch echt minimaal 1 van moeten maken…quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval werk.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
@:capuchon_jongen is al naar bed, die moet morgenochtend om 6 uur weer in de fabriek staan.
Ik liet me foppen door de 8 van @VEM2012quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:20 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Hoezo strafschoppen...dan hebben ze toch gewoon meer gescoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |