Helemaal toen die paul was uitgevallenquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:13 schreef leolinedance het volgende:
Atletico Madrid is het helemaal kwijt
Ik wens ? madrid veel succes!quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:16 schreef Nober het volgende:
8-9, 15-16 april
Arsenal - ? Madrid
PSG - Aston Villa
Barcelona - Borussia
Bayern - Internazionale
Boh.
Laat @Mortaxx met rustquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:18 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga thee zetten
(voor de smaak mention Mortaxx maar)
Schei uit met die act we gaan zo slapen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:18 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga thee zetten
(voor de smaak mention Mortaxx maar)
moet ie straks plassen als ie al in bed ligt hahaquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Schei uit met die act we gaan zo slapen.
En dat terwijl zn vervanger er meer mist dan raaktquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:28 schreef Zorro het volgende:
Ancelotti neemt niet het risico dat Vinicius nog een strafschop gaat nemen
Oh PSV speelde ook gelijk, zijn die ook door?quote:
Nee, te weinig uitdoelpunten.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh PSV speelde ook gelijk, zijn die ook door?
snap niet waarom hij zo gemeen tegen mij doet, vast die tijd van de maandquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:24 schreef 3rr0r het volgende:
User @:KingRoland krijgt het even goed te horen van @:Nober
Ik vind het maar ingewikkeld allemaal hoor.quote:
Spelen mummies voetbal?quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind het maar ingewikkeld allemaal hoor.
Huilen na de wedstrijd genot.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:37 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat de altijd onsympathieke klootzak Thibaut C er geen een pakt
Ja. Die spelen vaak in het piramide systeemquote:
Wtf heeft beeldtechniek te maken met frameratequote:
Niks geleerd in 9 jaar?quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oblak ligt al in de hoek voordat ze schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |