Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ja dat was voorheen wel vaak 1 keer per maand, maar nu met ZS heb je al kans op 3 of 4 keer een teamwissel .. dan kan deze actie beter de prullenmand inquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:18 schreef Soury het volgende: [..] Ja ééns dat schapen gedoe is wel een leuke toevoeging, dit is overbodig.
Stop even het laatste plaatje erin met de namenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
Het spel van Rob is eigenlijk teniet gedaan (winnen, wissel) dus vind het niet kloppen.
Hij heeft er voor gespeeld om terug te komen in een bondje.
Chinese kool is ook erg smakelijk. Leuke opdracht welquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:30 schreef chufi het volgende:
Ik maakt ze in de variaties met welke restjes heb ik, maar wel met iig een paar aardappelen
Kansloos.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. Het Robbert-Bommetje ... Nix dus![]()
[ afbeelding ]
Hoop het wel, was net blij dat ie wat minder te zien was, krijgen we dat zelfde verhaaltje met een andere dame weerquote:
En ze vergeten dat iedereen meekijkt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoop het wel, was net blij dat ie wat minder te zien was, krijgen we dat zelfde verhaaltje met een andere dame weer
Het is PoetsVrouwtje Emma ook niet gelukt, het zat Special Cast Lekkerbekje Amber ook niet lukken.. maar het aanschouwen zal wel leuke TV opleverenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoop het wel, was net blij dat ie wat minder te zien was, krijgen we dat zelfde verhaaltje met een andere dame weer
Floortje heeft ook "wat" thuis zitten maar zit heel graag in meisjesbondjesquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:12 schreef Soury het volgende:
Amber heeft ook een vriend thuis zitten dus het is een beetje stoken op niks af.
Floor zit graag in een bondje waar hij de leider is of het nou man of vrouw is, plus met die dames berekend hij zijn plek in de finale veilig.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Floortje heeft ook "wat" thuis zitten maar zit heel graag in meisjesbondjes
Dapper dattie gelijk op Amber afstapte met zijn "jou wil ik wel" ze kon wel een IQ van 180 hebben en SuperSportief zijnquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Floor zit graag in een bondje waar hij de leider is of het nou man of vrouw is, plus met die dames berekend hij zijn plek in de finale veilig.
Ik heb zomaar de indruk dat het voor hem een keus was omdat ze eruit ziet als een dom blondje en makkelijk te bespelen is, kan zomaar een foute aanname zijn natuurlijk. Denk niet dat hij een hoge pet op heeft wat vrouwen betreft en zichzelf als alleskunner ziet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dapper dattie gelijk op Amber afstapte met zijn "jou wil ik wel" ze kon wel een IQ van 180 hebben en SuperSportief zijn
Ja, die versie van Floortje klopt wel, de Allesneukert zou beter bij 'm passen ware het niet dat hij zijn vrouw ehh vriendin thuis heeft zitten kijken naar zijn movesquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb zomaar de indruk dat het voor hem een keus was omdat ze eruit ziet als een dom blondje en makkelijk te bespelen is, kan zomaar een foute aanname zijn natuurlijk. Denk niet dat hij een hoge pet op heeft wat vrouwen betreft en zichzelf als alleskunner ziet.
Ik zie die twee sowieso niet samen hoor. Als Floris hierna nog een maand in de loods blijft gaat Senna lekker zelf op vakantiequote:Op woensdag 12 maart 2025 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, die versie van Floortje klopt wel, de Allesneukert zou beter bij 'm passen ware het niet dat hij zijn vrouw ehh vriendin thuis heeft zitten kijken naar zijn moves
Pappa&Mamma Senna zullen er heel blij mee zijnquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie die twee sowieso niet samen hoor. Als Floris hierna nog een maand in de loods blijft gaat Senna lekker zelf op vakantie![]()
Als je zo verliefd zou zijn en dan toch niet naar huis komt, dan klopt er iets nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie die twee sowieso niet samen hoor. Als Floris hierna nog een maand in de loods blijft gaat Senna lekker zelf op vakantie![]()
Ach een paar maandjes zou niet uit moeten maken maar ik zag de verliefdheid meer bij Flo dan bij haar. Dankzij hem is ze er met de hoofdprijs uit gegaan en het zou een goed excuus zijn dat haar geduld op is. Even de schone schijn ophouden en dan er klaar mee zijn. Maar ik denk altijd wat negatiefquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als je zo verliefd zou zijn en dan toch niet naar huis komt, dan klopt er iets niet
Een stelletje vormen is wel normaal, ten huwelijk vragen na een paar maanden is lachwekkend.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach een paar maandjes zou niet uit moeten maken maar ik zag de verliefdheid meer bij Flo dan bij haar. Dankzij hem is ze er met de hoofdprijs uit gegaan en het zou een goed excuus zijn dat haar geduld op is. Even de schone schijn ophouden en dan er klaar mee zijn. Maar ik denk altijd wat negatiefEn zie het als een vakantie liefde.
Al zijn er ook nog wel wat stelletjes samen.
Ik weet het nog niet, ze heeft wel een rotkop terwijl er een boel aan gedaan isquote:
Hahah dat ookquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, ze heeft wel een rotkop terwijl er een boel aan gedaan is
Ik kijk het nog even aan, ze ligt al niet lekker in haar bondje dat vind ik best wel lullig.quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahah dat ook
En d'r stem en een beetje labiel
Gewoon niet mijn type mens
We hoeven het ook niet eens te zijnquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk het nog even aan, ze ligt al niet lekker in haar bondje dat vind ik best wel lullig.
Buitengesloten is een groot woord, die pisnicht schuift alles op Esther, wat heeft hij gepresteerd tot nu toe?quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We hoeven het ook niet eens te zijn
Al ben ik het wel ermee eens dat het lullig is en dat ze buitengesloten wordt. Een maandje respectvol samenwerken moet kunnen. Je kan niet met iedereen besties zijn
Naja... er wordt iig flink geroddeld over haarquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Buitengesloten is een groot woord, die pisnicht schuift alles op Esther, wat heeft hij gepresteerd tot nu toe?
Ja hij is idd erg eerlijk. Soms kan je beter niet zo eerlijk zijn, wat een portretquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... er wordt iig flink geroddeld over haar
En ik vind die nicht wel aardig. Wat te grof in de mond. Alleen volgens mij weet je wel wat je aan hem hebt. Geeft iig toe te roddelen
Hahaha ja. Ik heb een zwak voor die manquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hij is idd erg eerlijk. Soms kan je beter niet zo eerlijk zijn, wat een portret
El Che is een beste gozer dat vind ik ook wel, lastig maar hart op de goeie plek net als Floris die ook vaak onder vuur ligt, niks mis met het persoon an sich. Het zijn de krenten in de pap die gasten. Maar Radek doet al mijn haren rechtop staan, ik haat dat soort ik ben homo dus ik mag het zeggen en doen, dat soort lui. Nee je houdt je ook maar aan de waarde en normen om normaal te zijn. Ik noem ook niet snel iemand een pisnicht maar nu even wel.quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ja. Ik heb een zwak voor die man
Maar goed... ik heb ook een zwak voor El Che en als ik zo rond lees heb ik gewoon een vreemde smaak voor mensen
Ja... begrijp je wel. Dat bedoel ik met te grof in de mond. Wie zegt er nou hardop het woord "kut" en al helemaal niet tegen een persoon.quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:43 schreef Soury het volgende:
[..]
El Che is een beste gozer dat vind ik ook wel, lastig maar hart op de goeie plek net als Floris die ook vaak onder vuur ligt, niks mis met het persoon an sich. Het zijn de krenten in de pap die gasten. Maar Radek doet al mijn haren rechtop staan, ik haat dat soort ik ben homo dus ik mag het zeggen en doen dat soort lui. Nee je houdt je ook maar aan de waarde en normen om normaal te zijn. Ik noem ook niet snel iemand een pisnicht maar nu even wel.
Hij noemde haar kutje, daar zou ik al vanuit mijn panty gaan. En dan troostende woorden ja de groeten !!quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... begrijp je wel. Dat bedoel ik met te grof in de mond. Wie zegt er nou hardop het woord "kut" en al helemaal niet tegen een persoon.
Alleen dat minderheid/ziekte/whatever als excuus gebruiken is inderdaad niet oké. Maakt niet wat het is.
Maar ja... verder is hij in mijn ogen oké
Tegen Floris heb ik weinig. Hij is een beetje nikszeggend voor mij. Snap niet de ophef. Hij is in mijn ogen wat saai.
Wel is hij super knap. Alleen dat is niet belangrijk
Ik vind het zo'n erg woord. Echt krijg er de kriebels vanquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij noemde haar kutje, daar zou ik al vanuit mijn panty gaan. En dan troostende woorden ja de groeten !!En Floris vond ik pas knap met make-up op
Ben benieuwd wat hij zou zeggen als je zou reageren met is goed hoor piemel.quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij noemde haar kutje, daar zou ik al vanuit mijn panty gaan. En dan troostende woorden ja de groeten !!En Floris vond ik pas knap met make-up op
ik nu ook...quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:25 schreef Cirilico het volgende:
Ohja, de stamppotopdracht is leuk.![]()
![]()
Ik zou denk ik gaan voor aardappels met een beetje cassave. Uitgebakken chorizoblokjes met tijm en/of venkelzaad of verse venkel. Dan nog wat blauwe kaas en slagroom voor de romigheid en extra pit. Als groente denk ik toch spruitjes. Met rode puntpaprika.
En als vleesje ernaast wat Catalaanse worstjes ofzo en anders een schouderkarbonade/-lapje.
Misschien wat pijnboompitjes voor eroverheen.![]()
Ik heb meteen trek.
Dit gaat gemakkelijk het 3e jaar in.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:48 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week donderdag, start nieuwe cyclus met nieuwe bewoners:
Kijkdichtheid: 3,4 Marktaandeel: 11,5 Kijkcijfer: 563.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 16.
Lineaire kijkcijfers gisterenavond 511.000 kijkers.
Er waren wel eerder dames met een grote mond....quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
Estertje heeft voor 60man gekookt...mét applaus![]()
Gelopen race dus
Ze kan vast wel een Grote Blufpot makenquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Er waren wel eerder dames met een grote mond....
Maken ze hem zwarte schaap, en wisselt daarna met iemand die met de groep op de eerste plaats staat.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
En De Laasten weer op weg naar de Eersten te worden
[ afbeelding ]
Dan moet het zwarte schaap van dienst 'm wel op tijd kiezen.. liefst de laatste week zodat 'ie buitenspel staatquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maken ze hem zwarte schaap, en wisselt daarna met iemand die met de groep op de eerste plaats staat.
Die gele bus komt er sowieso snel... al twee of drie keer al tochquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
En beng... Gele Bus net Blauwe lampjes?![]()
[ afbeelding ]
2x zeker , deze HeadBang is zeker goed voor 2 dagen migrainequote:Op donderdag 13 maart 2025 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die gele bus komt er sowieso snel... al twee of drie keer al toch
Die gaat nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Floortje wil naar huis toe Boehoehjoeoeoe
[ afbeelding ]
Helemaal eens over Esther. Ze geeft anderen geen eens een kans... vind het echt een tuttebelquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:12 schreef freaky40 het volgende:
Wat een Karen die Esther, met haar autoritaire gedrag naar Charissa over haar plan B, grensoverschrijdend! En die stampot leek wel op gehakt wat over datum was, wat een ranzige kleur. Kan niet lekker zijn, onbestaanbaar. Met haar gepoch dat ze 'voor wel 60 man' gekookt had, applaus kreeg dus zal het nu ook wel goed zijn....niet dus.
Wel lekker voor Fleuris dat hij volledig voor schut stond met die opdracht en 0 punten aan het eind van de rit. Helemaal nietss voor Fleuris deze maand, gewoon lekker naar huis. Zeker naar nu blijkt dat er een roddeltje gedropt werd door Robert, dat vind ik dan wel weer humor. Maar meneertje Fleuris kon daar niet tegen. Wat een karma in 1 aflevering. Topshow!![]()
Esther gaf Sharissa de kans om met een plan B te komen, maar dan komt er weer niks en leunt liever achterover. Ik vind het wel een kansloos figuur als je even 5 minuten moet wachten op een kookplek je ziet toch dat iedereen bezig is, en dan gelijk de handdoek in de ring willen gooien (ik stop ermee boehoequote:Op donderdag 13 maart 2025 23:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helemaal eens over Esther. Ze geeft anderen geen eens een kans... vind het echt een tuttebel
Floris doet me zo weinig. Veel huilen, veel rond een persoon rondhangen altijd... maar ja... hij doet me weinig
Zei er nou iemand met Flo om Senna te naaien ?!?!?quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
En De Kliphangert... nog meer Lang Leven De Liefde StookVragen..koppelen krengen, Febo hastikke blij weer
[ afbeelding ]
Ze komt net kijken en heeft alleen maar het zielige vrouwtje uitgehangen en dan dit gedrag vertonen. Toontje mindere mag wel. En dan ook nog eens boos gaan stampvoeten als mevrouw even niet bij het fornuis kan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helemaal eens over Esther. Ze geeft anderen geen eens een kans... vind het echt een tuttebel
Floris doet me zo weinig. Veel huilen, veel rond een persoon rondhangen altijd... maar ja... hij doet me weinig
Hoezo weet de FEBO al de uitslag, wat een bsquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:40 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik vind het altijd cringe als een deelnemer voorafgaand een opdracht heel overdreven gaat pochen dat die wel even de 250 punten pakt, want zogenaamd een expert in x, zoals nu ook Esther met haar stamppot. De febo weet de uitslag al, dus dit kan ook alvast een zorgvuldig gekozen montage zijn als inleiding voor een nieuwe Esther breakdown als ze niet eerste worden met de stamppot opdracht.
Thijs zei wel, dat zal Senna niet leuk vinden..( dat Flo steeds met Amber zit) en dat Senna vast zit te stuiteren thuis, en dat ze zéker niet zal komen als ze bezoek mogen Aldus Boyquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Zei er nou iemand met Flo om Senna te naaien ?!?!?
Misschien omdat TV wat dagen achterloopt weet FEBO de uitslag al en kan montage uitzending aanpassen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo weet de FEBO al de uitslag, wat een bs
Oh op die fiets.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:22 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Misschien omdat TV wat dagen achterloopt weet FEBO de uitslag al en kan montage uitzending aanpassen.
Zo lees ik het iig
Dit moet van buitenaf verzonnen zijn om sappige beelden te kunnen brengen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Thijs zei wel, dat zal Senna niet leuk vinden..( dat Flo steeds met Amber zit) en dat Senna vast zit te stuiteren thuis, en dat ze zéker niet zal komen als ze bezoek mogen Aldus Boy
[ afbeelding ]
De afd casting doet hun best dat goed te laten lukken.. soms té goed als we Die Lano nog herinnerenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 03:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit moet van buitenaf verzonnen zijn om sappige beelden te kunnen brengen.
Speltechnisch is het totaal nutteloos om elkaar te treiteren.
Maar nu zit Robert weer in een ander bondje dat nog niet door het zwarte Schaap is uitgedaagd, dus tja, als dat niet benoemd was, dan had men kunnen denken dat hij weer uitgedaagd zou kunnen worden. Met de bondgenoten weet je het nooit, blijkbaar.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daar zit wat in, maar dan snap ik niet dat Pres zo moeilijk doet en ze kan die Amber makkelijk pakken.
Dit!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:10 schreef greysbones het volgende:
wat wordt het
de grote pest Flo naar huis show?
Omdat wij flink achterlopen. FEBO heeft volgens mij meerdere dagen speeltijd.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo weet de FEBO al de uitslag, wat een bs
Begreep met verkeerd had het al gezegdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:09 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Omdat wij flink achterlopen. FEBO heeft volgens mij meerdere dagen speeltijd.
Vind het ook overdreven, maar met Senna in ons achterhoofd snap ik de achterliggende gedachte wel. Floris mocht niks van Senna, maar nu is ze er niet bij en is hij toch close met Amber. Als Senna echt zwaar verliefd is op Floris, is er daar in huis nu niets meer heel, denk ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:13 schreef MacDeMarco het volgende:
Beetje overdreven dat Floris en Amber gedoe. Het zijn bondgenoten, dus natuurlijk doen ze samen de afwas, boodschappen enz. Maar er moet zeker weer een relletje komen.
Ik begrijp niet altijd helemaal wat jullie bedoelen als jullie woorden en namen gaan verdraaien. Wat bedoel je met noodruftig? De FEBO gooit gewoon vanalles in het spel om proberen televisie te maken, ik kan mij niet voorstellen dat ze het doen om andere bondjes een voordeel/ bewuste meevaller te geven, ze weten toch nooit welke bondje laaste/eerste gaat eindigen wat heeft manipuleren dan voor zin?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:49 schreef 5thencounter het volgende:
Wel jammer dat die Zwarte Schaap gimmick gelijk al na 2 dagen misbruikt moet worden als InvulSchaap bij noodruftige Bondjes![]()
Laten we hopen dat er niet meer voortijdig weglopen, ze hebben maar één ZS
Een "Noodruftig Bondje" mist een speler, en die moeten met 3 verder, het introduceren van een 17e speler was niet bedoelt om een wegloper op te vangen maar om de Bondjes elke week op de fucken voor TV maken idd.. verder gooit Febo er nog steeds wisselbrieven in ondanks het zwarte schaap gimmickquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:59 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Ik begrijp niet altijd helemaal wat jullie bedoelen als jullie woorden en namen gaan verdraaien. Wat bedoel je met noodruftig? De FEBO gooit gewoon vanalles in het spel om proberen televisie te maken, ik kan mij niet voorstellen dat ze het doen om andere bondjes een voordeel/ bewuste meevaller te geven, ze weten toch nooit welke bondje laaste/eerste gaat eindigen wat heeft manipuleren dan voor zin?
was toch voor een groepsopdracht rollerskatenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:49 schreef 5thencounter het volgende:
Wel jammer dat die Zwarte Schaap gimmick gelijk al na 2 dagen misbruikt moet worden als InvulSchaap bij noodruftige Bondjes![]()
Laten we hopen dat er niet meer voortijdig weglopen, ze hebben maar één ZS
Waarom dan wel, het ZS krijgt een eigen eetvoorraad/kamer/slaapplaats.. staat dus letterlijk buiten de "groep" ze meoten wel consequent blijvenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:10 schreef Giggio het volgende:
[..]
was toch voor een groepsopdracht rollerskaten
Prescious kan dan toch gewoon meedoen - zij mag toch ook rollerskaten
bij duels om punten zal ze niet een lege plek opvullen
onzin - dan zou ze nergens aan mee mogen doen?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waarom dan wel, het ZS krijgt een eigen eetvoorraad/kamer/slaapplaats.. staat dus letterlijk buiten de "groep" ze meoten wel consequent blijven
Haha, jij wilt het wel heel ver willen gaan, als je zo door redeneert mag het zwarte schaap ook niet met de andere genoten aan tafel eten en mag zijn/haar eten niet gedeeld worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waarom dan wel, het ZS krijgt een eigen eetvoorraad/kamer/slaapplaats.. staat dus letterlijk buiten de "groep" ze meoten wel consequent blijven
De definitie van een Zwart Schaap preciesquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:20 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Haha, jij wilt het wel heel ver willen gaan, als je zo door redeneert mag het zwarte schaap ook niet met de andere genoten aan tafel eten en mag zijn/haar eten niet gedeeld worden.
iddquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:20 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Haha, jij wilt het wel heel ver willen gaan, als je zo door redeneert mag het zwarte schaap ook niet met de andere genoten aan tafel eten en mag zijn/haar eten niet gedeeld worden.
U heeft het een beetje door.. Het FuckSchaap is inderdaad bedoeld om elke week een Bondje te Fucken..( even in het kort)quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:43 schreef KapiteinChris het volgende:
Ik moet zeggen dat ik jullie definitie/invulling van het "zwarte schaap" wel wat ver vind gaan, ik zie het meer als gewoon weg de bondgenoten die niet meedoet om een plek in de finale en niet zo zeer iemand die niet met de groep meedoet an sich, klinkt wel een beetje sadistisch, klinkt echt als een psychologisch experiment.
Hij doet het wel leuk.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
Verrek, dat er altijd een Zumba-typ in moet..
[ afbeelding ]
Leef je onder een steen? 24 Kitchen, Eigen Huis en tuin.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
Hugo Wie?? Die we allemaal kenne... ??![]()
[ afbeelding ]
Van gezicht, and that's it.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
Hugo Wie?? Die we allemaal kenne... ??![]()
[ afbeelding ]
Ohw, precies waar ik nooit naar kijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Leef je onder een steen? 24 Kitchen, Eigen Huis en tuin.
Zelfde hierquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw, precies waar ik nooit naar kijk
Nou ben benieuwdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar hij gaat vast de FloorisPot 250 punten geven , de brave ingekochte kok
Nee dat gaat vandaag nog gebeuren, en anders eten er een heleboel hun schoen op als ze winnenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Even wachten tot Maandag ongeduldje
Er is er al 1 weg.. dat scheelt al een boel, de kapper blijft , het lekkerbekje blijft ook, de zieke Mevouw ook.. het is afzien inderdaadquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:58 schreef Chanel5 het volgende:
Ik moet idd zeggen dat ik vee van de nieuwelingen niet erg leuk vind. Ehhh eigenlijk de hele nieuwe lading dus.
Ja dat was een goede casting, na 1 dag pleite.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er is er al 1 weg.. dat scheelt al een boel, de kapper blijft , het lekkerbekje blijft ook, de zieke Mevouw ook.. het is afzien inderdaad
De enige kliphangert nu al weggeven voor het weekend? neuhhquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat gaat vandaag nog gebeuren, en anders eten er een heleboel hun schoen op als ze winnen
Beetje zacht, te romig .. kledderigquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:04 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is dat voor smurrie bij che zijn clubje?
Als ik hoor wat hij allemaal gecombineerd heeft had ik idd de tomaat er niet in gedaan. De rest was lekker/mooi genoeg.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
De RobertPot... teveel smaken
[ afbeelding ]
Als het voor de kleur was misschien een bietje ipv tomaat.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als ik hoor wat hij allemaal gecombineerd heeft had ik idd de tomaat er niet in gedaan. De rest was lekker/mooi genoeg.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:55 schreef Soury het volgende:
Esther wilde een knuffel, en die kreeg ze niet.
Hasteflatsquote:
Ja dusquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zou ze nog steeds een knuffel willen?
Maar hij had het balletje, de chorizo en de pastinaak, structuur en kleur genoeg maar ja je wil het zo graag goed doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het voor de kleur was misschien een bietje ipv tomaat.
Ik ben bang dat je niet meer leuk vind boeheoeoeoeoe....... Lekkere relatiequote:
Ja had gelijk, die StampPottenShow werd lekker snel erdoorheen geramtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je niet meer leuk vind boeheoeoeoeoe....... Lekkere relatie
Ja soms doen ze dat.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja had gelijk, die StampPottenShow werd lekker snel erdoorheen geramt
Alsof ze al een afspraak heeft met de regie om dat te doen volgende week.. maar Jerwien zit in het een na hoogste bondje nu , één stap van de finale .. en plek 2 zijn sukkels , en plek 1 ziijn de loosers vd Week .... logische keusquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:49 schreef Yver73 het volgende:
Toch snap ik niet waarom Pres Jerwien wil uitdagen en niet Amber??
Je zal het bijna gaan denken toch, want waarom hij???quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alsof ze al een afspraak heeft met de regie om dat te doen volgende week.. maar Jerwien zit in het een na hoogste bondje nu , één stap van de finale .. en plek 2 zijn sukkels , en plek 1 ziijn de loosers vd Week .... logische keus
Lijkt me geen gekke keus met Vincent in een bondje, als ze het redden staat zij zeker in de finale met Vincent die andere twee hebben weinig kans.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je zal het bijna gaan denken toch, want waarom hij???
Ik zou persoonlijk geen zin hebben in pistache in mijn stamppot, mij lijkt het nou juist beter om "bekende smaken" zoals de snijbonen en prei van Robert te gebruiken en de juiste combinatie te zoeken en niet "chique" proberen te doen (met zijn oliebol gebruikte hij ook al pistache wel 250/100 punten toen volgens mij) om "uniek" te zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:16 schreef freaky40 het volgende:
Geweldige aflevering met een glorieuze overwinning voor Robert..ehh de Vossen. Hij met een horeca achtergrond had dit niet kunnen verkloten, en deed dat ook niet. Geweldig, Fleuris laatste met zijn papperige smurrie, en ook die 'geweldige stampot' van Esther kwam Hugo wat een Kennis, zijn strot uut. Fan of geen fan, daar had hij hoegenaamd geen boodschap aan. Het was niet te nassen, nou dat... Eindbaas.Oh wat was ze zuur, net zo zuur als haar stampotje hoogstwaarschijnlijk.
Dat die Amber nu al haar vriend moet bellen terwijl het roddeltje van Robert over Fleuris en haar deze week pas is uitgezonden en niet op het moment van haar belletje is een beetje dom en te vroeg. Ik zou als ik haar vriend denken, wat doe je nou moeilijk heb je wat te verbergen of zo? Dat weet hij nu dus waarom dat belletje moest plaatsvinden.
Tsja, was maar niet zo arrogant en betweterig geweest, Esther. En onbeschoft door geen vraag te stellen aan Hugo. Volgende keer luisteren naar Charissa in plaats van haar af te snauwen en een droge blok te serveren. Waar is de smeuïgheid/saus?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:35 schreef Chanel5 het volgende:
Charissa vindt dat ze een plan B moeten hebben, nou verzin maar zegt die nieuwe...ehmmm....
dat dus
Een na laatste. Toch nog 50 puntjes.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:16 schreef freaky40 het volgende:
Geweldige aflevering met een glorieuze overwinning voor Robert..ehh de Vossen. Hij met een horeca achtergrond had dit niet kunnen verkloten, en deed dat ook niet. Geweldig, Fleuris laatste met zijn papperige smurrie, en ook die 'geweldige stampot' van Esther kwam Hugo wat een Kennis, zijn strot uut. Fan of geen fan, daar had hij hoegenaamd geen boodschap aan. Het was niet te nassen, nou dat... Eindbaas.Oh wat was ze zuur, net zo zuur als haar stampotje hoogstwaarschijnlijk.
Dat die Amber nu al haar vriend moet bellen terwijl het roddeltje van Robert over Fleuris en haar deze week pas is uitgezonden en niet op het moment van haar belletje is een beetje dom en te vroeg. Ik zou als ik haar vriend denken, wat doe je nou moeilijk heb je wat te verbergen of zo? Dat weet hij nu dus waarom dat belletje moest plaatsvinden.
Da's waar.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:52 schreef freaky40 het volgende:
Voor mijn gevoel en voor het gevoel van Fleuris is dat bijna 0. Zo staat hij altijd 'in de wedstrijd', het is nooit genoeg.
Ja vooral Esther kan flink zanikenquote:Op maandag 17 maart 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
Ligt het aan mij zijn de nieuwen een beetje zeikerds
nou een beetje..quote:Op maandag 17 maart 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
Ligt het aan mij zijn de nieuwen een beetje zeikerds
Die spreekt mensen aan of ze er al maanden zitquote:
Eitje!quote:
SPOILER: Lesje met JW&ErikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eitje!Vreselijk was hetSPOILER: Lesje met JW&ErikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ze komt sowieso niet zo sympathiek overquote:Op maandag 17 maart 2025 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Begin er net aan... ik erger me echt aan die zeur stem (Esther)...
En verder willen dan haar een faaltquote:Op maandag 17 maart 2025 19:50 schreef spapaars het volgende:
Floor: Ik ben trots op je
Floor: Doe nog maar een keer
Floor: Bepaald.
Je moet iedereen wat eten aanbieden, pak zelf mutsquote:Op maandag 17 maart 2025 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Begin er net aan... ik erger me echt aan die zeur stem (Esther)...
Ja... datquote:Op maandag 17 maart 2025 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze komt sowieso niet zo sympathiek over
Juist! Je hebt zelf handjes gekregenquote:Op maandag 17 maart 2025 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet iedereen wat eten aanbieden, pak zelf muts
Mee eensquote:Op maandag 17 maart 2025 20:06 schreef spapaars het volgende:
Toch wel raar dat wanneer er 1 vertrekt het hele bondje de dupe is.
Zou zeggen breng een vervanger binnen.
Vind het ook raar dat er niet 1 van het bondje een keer extra magquote:Op maandag 17 maart 2025 20:06 schreef spapaars het volgende:
Dan kunnen ze de beste 2x inzetten, dus of dat dan eerlijk is.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het ook raar dat er niet 1 van het bondje een keer extra mag
Ik vind het nog wel meevallen .. maar Floortje mag wel naar huis komen alstie het niet meer leuk vind daar..quote:
Dat dus, geen denken aan.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:30 schreef spapaars het volgende:
Romance met Jerwin?
Die staat daar te beweren dat hij soms 4 meiden op 1 avond pakt.
Haar bovenlip was 2 keer zo dikquote:Op maandag 17 maart 2025 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen .. maar Floortje mag wel naar huis komen alstie het niet meer leuk vind daar..
Maar Floortje vindt het nog hastikke leuk daar.. helaas![]()
[ afbeelding ]
Als iedereen steeds iets eet, omdat er iemand iets pakt, gaat het hard. Ook met het gewicht.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:58 schreef Soury het volgende:
Je moet iedereen wat eten aanbieden, pak zelf muts
Mwa, was de eerste cyclus al, met die Sylvia die er vrij snel uit ging. Waarom het nu veranderen? Omdat het nu nadelig is voor Floris?quote:Op maandag 17 maart 2025 20:06 schreef spapaars het volgende:
Vond haar niet oprecht overkomen. Praatte en lachte wat gemaakt en ongemakkelijk.quote:
Dat ook.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw, ik vond haar er juist beroerder uitzien dan ooit, met die wallen onder d'r ogen..
Ja... ik zou de laatste strijd van de maand wel willen winnen ivm die geldprijsquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom willen de zwart schapen zo graag winnen, ze hebben een prima leven... pas de laatste moet zijn/haar best doen om vlak voor de finale in een bondje terecht te komen
Ja dom, wacht gewoon af, maar ja het is geluktquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:41 schreef StephanL het volgende:
Gaat ze drukken terwijl ze het niet weet
Precies, maar echt stabiel vind ik haar niet qua doen en latenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dom, wacht gewoon af, maar ja het is gelukt
Ze blijven elkaar elke dag zien, daar is geen ontkomen aan.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus weer niet
Daar zal het wel voor bedoeld zijn, die manier waarop Febo dat presenteerde en de uitgehongerde wolven erop dokenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een lesje manieren na de graaipartij is niet mis
Oh ik zou dat ook niet trekkenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:05 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een zeikerd is die Char zeg. Het was goedbedoeld.
Emma is een uitstekende meeslijmster, ze heeft het niet voor niets al maanden uitgehouden daar zonder toneelhaak..quote:
Ja echt bizar. Haar houding veranderde in minder dan een seconde. Niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Emma is een uitstekende meeslijmster, ze heeft het niet voor niets al maanden uitgehouden daar zonder toneelhaak..
[ afbeelding ]
Dat is idd raar.. paniek zaaienquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:21 schreef spapaars het volgende:
Hoe zinloos om door te geven als je niet weet wat er in de brief staat.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:29 schreef spapaars het volgende:
Mochten ze het zelf hebben verzonnen, de teennagels lakken is leuk.
Ja whats next. tandpastainhetmondjespuiten jeugdherberg grapjes.. wat een lolquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:29 schreef spapaars het volgende:
Hoop dat Robert niks merkt tot zeker na het douchen XDquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:29 schreef spapaars het volgende:
Ik denk dat het ZS pas in de laatste 2 weken spannend gaat worden dan is de keus klein qua bondje en spel uitdaging. Maar toch snap ik iets niet, het laatste ZS kan niet weggestemd worden, dus als de laatste keus het verliezers bondje is wil je die uitdaging toch niet winnen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:34 schreef freaky40 het volgende:
Vond hem niet zo sterk, en in andere uitvoeringen ook wel eens geweest, dat delen of stelen. Fleuris kon het weer niet hebben dat er bij hem weer niets in zijn brief stond. Ik weet niet wat ik van dat ZS moet denken, het wordt er ook nog niet spectaculairder op of zo wat ik wel gedacht had. Denk ook dat dit een experiment is wat volgende cyclus zo maar weer gedaan kan zijn want de Mediakamer blijft ondanks dat nog gewoon de Mediakamer.
Ik heb dit al vaker gezegd. Luxe leventje, goed nachtrust en laatste uitdaging heb je 50% om in het rijkste bondje te komen of anders lekker niks, maar ook niet naar huis hoeven. Die Jerwien is de enige die dat lijkt te snappen want hij was niet heel treurig.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom willen de zwart schapen zo graag winnen, ze hebben een prima leven... pas de laatste moet zijn/haar best doen om vlak voor de finale in een bondje terecht te komen
Maar wel het bondje daarvoor? Dus mag Jer, bijvoorbeeld, Floris uitdagen?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:39 schreef chufi het volgende:
Ah eindelijk duidelijkheid .. ZS mag niet dr oude bondje kiezen...
Wat? Dat wakker maken? Waar bemoeit ze zich mee!! Snap wel dat Charissa zich daaraan stoort.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:05 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een zeikerd is die Char zeg. Het was goedbedoeld.
Ik vermoed dat ze dat doen om de willekeur nog groter te maken. Je kunt zo al niet weten wie welke brief heeft. En als je ze dan ook nog moet posten aan een ander bondje, dan kun je al helemaal niet stellen dat de febo stuurt.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is idd raar.. paniek zaaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |