Nou ben benieuwdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar hij gaat vast de FloorisPot 250 punten geven , de brave ingekochte kok
Nee dat gaat vandaag nog gebeuren, en anders eten er een heleboel hun schoen op als ze winnenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Even wachten tot Maandag ongeduldje
Er is er al 1 weg.. dat scheelt al een boel, de kapper blijft , het lekkerbekje blijft ook, de zieke Mevouw ook.. het is afzien inderdaadquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:58 schreef Chanel5 het volgende:
Ik moet idd zeggen dat ik vee van de nieuwelingen niet erg leuk vind. Ehhh eigenlijk de hele nieuwe lading dus.
Ja dat was een goede casting, na 1 dag pleite.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er is er al 1 weg.. dat scheelt al een boel, de kapper blijft , het lekkerbekje blijft ook, de zieke Mevouw ook.. het is afzien inderdaad
De enige kliphangert nu al weggeven voor het weekend? neuhhquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat gaat vandaag nog gebeuren, en anders eten er een heleboel hun schoen op als ze winnen
Beetje zacht, te romig .. kledderigquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:04 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is dat voor smurrie bij che zijn clubje?
Als ik hoor wat hij allemaal gecombineerd heeft had ik idd de tomaat er niet in gedaan. De rest was lekker/mooi genoeg.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
De RobertPot... teveel smaken
[ afbeelding ]
Als het voor de kleur was misschien een bietje ipv tomaat.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als ik hoor wat hij allemaal gecombineerd heeft had ik idd de tomaat er niet in gedaan. De rest was lekker/mooi genoeg.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:55 schreef Soury het volgende:
Esther wilde een knuffel, en die kreeg ze niet.
Hasteflatsquote:
Ja dusquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zou ze nog steeds een knuffel willen?
Maar hij had het balletje, de chorizo en de pastinaak, structuur en kleur genoeg maar ja je wil het zo graag goed doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het voor de kleur was misschien een bietje ipv tomaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |