Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ja dat was voorheen wel vaak 1 keer per maand, maar nu met ZS heb je al kans op 3 of 4 keer een teamwissel .. dan kan deze actie beter de prullenmand inquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:18 schreef Soury het volgende: [..] Ja ééns dat schapen gedoe is wel een leuke toevoeging, dit is overbodig.
Stop even het laatste plaatje erin met de namenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
Het spel van Rob is eigenlijk teniet gedaan (winnen, wissel) dus vind het niet kloppen.
Hij heeft er voor gespeeld om terug te komen in een bondje.
Chinese kool is ook erg smakelijk. Leuke opdracht welquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:30 schreef chufi het volgende:
Ik maakt ze in de variaties met welke restjes heb ik, maar wel met iig een paar aardappelen
Kansloos.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. Het Robbert-Bommetje ... Nix dus![]()
[ afbeelding ]
Hoop het wel, was net blij dat ie wat minder te zien was, krijgen we dat zelfde verhaaltje met een andere dame weerquote:
En ze vergeten dat iedereen meekijkt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoop het wel, was net blij dat ie wat minder te zien was, krijgen we dat zelfde verhaaltje met een andere dame weer
Het is PoetsVrouwtje Emma ook niet gelukt, het zat Special Cast Lekkerbekje Amber ook niet lukken.. maar het aanschouwen zal wel leuke TV opleverenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoop het wel, was net blij dat ie wat minder te zien was, krijgen we dat zelfde verhaaltje met een andere dame weer
Floortje heeft ook "wat" thuis zitten maar zit heel graag in meisjesbondjesquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:12 schreef Soury het volgende:
Amber heeft ook een vriend thuis zitten dus het is een beetje stoken op niks af.
Floor zit graag in een bondje waar hij de leider is of het nou man of vrouw is, plus met die dames berekend hij zijn plek in de finale veilig.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Floortje heeft ook "wat" thuis zitten maar zit heel graag in meisjesbondjes
Dapper dattie gelijk op Amber afstapte met zijn "jou wil ik wel" ze kon wel een IQ van 180 hebben en SuperSportief zijnquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Floor zit graag in een bondje waar hij de leider is of het nou man of vrouw is, plus met die dames berekend hij zijn plek in de finale veilig.
Ik heb zomaar de indruk dat het voor hem een keus was omdat ze eruit ziet als een dom blondje en makkelijk te bespelen is, kan zomaar een foute aanname zijn natuurlijk. Denk niet dat hij een hoge pet op heeft wat vrouwen betreft en zichzelf als alleskunner ziet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dapper dattie gelijk op Amber afstapte met zijn "jou wil ik wel" ze kon wel een IQ van 180 hebben en SuperSportief zijn
Ja, die versie van Floortje klopt wel, de Allesneukert zou beter bij 'm passen ware het niet dat hij zijn vrouw ehh vriendin thuis heeft zitten kijken naar zijn movesquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb zomaar de indruk dat het voor hem een keus was omdat ze eruit ziet als een dom blondje en makkelijk te bespelen is, kan zomaar een foute aanname zijn natuurlijk. Denk niet dat hij een hoge pet op heeft wat vrouwen betreft en zichzelf als alleskunner ziet.
Ik zie die twee sowieso niet samen hoor. Als Floris hierna nog een maand in de loods blijft gaat Senna lekker zelf op vakantiequote:Op woensdag 12 maart 2025 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, die versie van Floortje klopt wel, de Allesneukert zou beter bij 'm passen ware het niet dat hij zijn vrouw ehh vriendin thuis heeft zitten kijken naar zijn moves
Pappa&Mamma Senna zullen er heel blij mee zijnquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie die twee sowieso niet samen hoor. Als Floris hierna nog een maand in de loods blijft gaat Senna lekker zelf op vakantie![]()
Als je zo verliefd zou zijn en dan toch niet naar huis komt, dan klopt er iets nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie die twee sowieso niet samen hoor. Als Floris hierna nog een maand in de loods blijft gaat Senna lekker zelf op vakantie![]()
Ach een paar maandjes zou niet uit moeten maken maar ik zag de verliefdheid meer bij Flo dan bij haar. Dankzij hem is ze er met de hoofdprijs uit gegaan en het zou een goed excuus zijn dat haar geduld op is. Even de schone schijn ophouden en dan er klaar mee zijn. Maar ik denk altijd wat negatiefquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als je zo verliefd zou zijn en dan toch niet naar huis komt, dan klopt er iets niet
Een stelletje vormen is wel normaal, ten huwelijk vragen na een paar maanden is lachwekkend.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach een paar maandjes zou niet uit moeten maken maar ik zag de verliefdheid meer bij Flo dan bij haar. Dankzij hem is ze er met de hoofdprijs uit gegaan en het zou een goed excuus zijn dat haar geduld op is. Even de schone schijn ophouden en dan er klaar mee zijn. Maar ik denk altijd wat negatiefEn zie het als een vakantie liefde.
Al zijn er ook nog wel wat stelletjes samen.
Ik weet het nog niet, ze heeft wel een rotkop terwijl er een boel aan gedaan isquote:
Hahah dat ookquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, ze heeft wel een rotkop terwijl er een boel aan gedaan is
Ik kijk het nog even aan, ze ligt al niet lekker in haar bondje dat vind ik best wel lullig.quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahah dat ook
En d'r stem en een beetje labiel
Gewoon niet mijn type mens
We hoeven het ook niet eens te zijnquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk het nog even aan, ze ligt al niet lekker in haar bondje dat vind ik best wel lullig.
Buitengesloten is een groot woord, die pisnicht schuift alles op Esther, wat heeft hij gepresteerd tot nu toe?quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We hoeven het ook niet eens te zijn
Al ben ik het wel ermee eens dat het lullig is en dat ze buitengesloten wordt. Een maandje respectvol samenwerken moet kunnen. Je kan niet met iedereen besties zijn
Naja... er wordt iig flink geroddeld over haarquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Buitengesloten is een groot woord, die pisnicht schuift alles op Esther, wat heeft hij gepresteerd tot nu toe?
Ja hij is idd erg eerlijk. Soms kan je beter niet zo eerlijk zijn, wat een portretquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... er wordt iig flink geroddeld over haar
En ik vind die nicht wel aardig. Wat te grof in de mond. Alleen volgens mij weet je wel wat je aan hem hebt. Geeft iig toe te roddelen
Hahaha ja. Ik heb een zwak voor die manquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hij is idd erg eerlijk. Soms kan je beter niet zo eerlijk zijn, wat een portret
El Che is een beste gozer dat vind ik ook wel, lastig maar hart op de goeie plek net als Floris die ook vaak onder vuur ligt, niks mis met het persoon an sich. Het zijn de krenten in de pap die gasten. Maar Radek doet al mijn haren rechtop staan, ik haat dat soort ik ben homo dus ik mag het zeggen en doen, dat soort lui. Nee je houdt je ook maar aan de waarde en normen om normaal te zijn. Ik noem ook niet snel iemand een pisnicht maar nu even wel.quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ja. Ik heb een zwak voor die man
Maar goed... ik heb ook een zwak voor El Che en als ik zo rond lees heb ik gewoon een vreemde smaak voor mensen
Ja... begrijp je wel. Dat bedoel ik met te grof in de mond. Wie zegt er nou hardop het woord "kut" en al helemaal niet tegen een persoon.quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:43 schreef Soury het volgende:
[..]
El Che is een beste gozer dat vind ik ook wel, lastig maar hart op de goeie plek net als Floris die ook vaak onder vuur ligt, niks mis met het persoon an sich. Het zijn de krenten in de pap die gasten. Maar Radek doet al mijn haren rechtop staan, ik haat dat soort ik ben homo dus ik mag het zeggen en doen dat soort lui. Nee je houdt je ook maar aan de waarde en normen om normaal te zijn. Ik noem ook niet snel iemand een pisnicht maar nu even wel.
Hij noemde haar kutje, daar zou ik al vanuit mijn panty gaan. En dan troostende woorden ja de groeten !!quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... begrijp je wel. Dat bedoel ik met te grof in de mond. Wie zegt er nou hardop het woord "kut" en al helemaal niet tegen een persoon.
Alleen dat minderheid/ziekte/whatever als excuus gebruiken is inderdaad niet oké. Maakt niet wat het is.
Maar ja... verder is hij in mijn ogen oké
Tegen Floris heb ik weinig. Hij is een beetje nikszeggend voor mij. Snap niet de ophef. Hij is in mijn ogen wat saai.
Wel is hij super knap. Alleen dat is niet belangrijk
Ik vind het zo'n erg woord. Echt krijg er de kriebels vanquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij noemde haar kutje, daar zou ik al vanuit mijn panty gaan. En dan troostende woorden ja de groeten !!En Floris vond ik pas knap met make-up op
Ben benieuwd wat hij zou zeggen als je zou reageren met is goed hoor piemel.quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij noemde haar kutje, daar zou ik al vanuit mijn panty gaan. En dan troostende woorden ja de groeten !!En Floris vond ik pas knap met make-up op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |