De verliesfactor hebben we idd nog niet meegemaakt, of Febo een zwart schaap ook weken laat zitten bij expres verliezen .. en dan nog blijft de ongeschreven regel dat in vele cycli de Laatsten de Eersten werden mag het ZS wel goed opletten waar die wil zittenquote:Op woensdag 12 maart 2025 00:22 schreef ThijsTH het volgende:
Ligt het aan mij, of is het zwarte schaap nu zijn eigenlijk helemaal zo slecht nog niet? Los van het luxere eten en een eigen kamer zelfs nog.
Als je nu in een bondje zit heb je 1/4 kans om aan het eind van de cyclus (voor de knockouts) 1e te staan. As je het zwarte schaap op de laatste kans van uitdaging bent kies je iemand van het bondje dat dan bovenaan staat en heb je 50% kans om daarin te komen en 0% om naar huis te gaan. Of mis ik iets?
Overigens, ik denk dat er 4 uitdagingsmomenten per maand zijn, aangezien er uit 4 categorieėn gekozen kon worden. Je moet dus zorgen dat je zwart schaap bent als de 4e ingaat. Dus Precious kan de komende 2 het beste expres verliezen,
Ga er maar vanuit dat het laatste bondje wat over is niet het winnende bondje is maar in principe zou dat kunnen denk ik. Maar dan zou het in ronde 3 moeten zijn, het laatste zwarte schaap doet niet meer mee en kan ook niet weggestemd worden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:36 schreef DilanoNirvana het volgende:
Dus degene die de laatste week de zwarte schaap is kan zo de finale in en nog winnen ook.
Tenzij je elke willekeurige deelnemer mag kiezen, behalve die al zwart schaap zijn geweest. Dit is als regel genoemd en dat zou niet nodig zijn als je niet twee keer uit een bondje iemand mag uitdagen, want dan kun je degenen die al zwart schaap zijn geweest niet meer uitdagen, toch?quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat het laatste bondje wat over is niet het winnende bondje is maar in principe zou dat kunnen denk ik. Maar dan zou het in ronde 3 moeten zijn, het laatste zwarte schaap doet niet meer mee en kan ook niet weggestemd worden.
Dit is iets wat ik niet begrijp want stel je bent in week 3 het zwarte schaap dan heb je toch geen reden om een uitdaging te winnenDan loop je het risico naar huis gestemd te worden.
Zoveel onduidelijkheden, maar afwachten hoe het gaat lopen..
Het hangt er maar helemaal vanaf of het uit het zelfde bondje mag, dat is nogal onduidelijk tot nu toe.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Tenzij je elke willekeurige deelnemer mag kiezen, behalve die al zwart schaap zijn geweest. Dit is als regel genoemd en dat zou niet nodig zijn als je niet twee keer uit een bondje iemand mag uitdagen, want dan kun je degenen die al zwart schaap zijn geweest niet meer uitdagen, toch?
Dat bedoel ik juist. Als dat niet zou mogen, waarom moet dan benoemd worden dat iemand die al zwart schaap is geweest, niet nogmaals uitgedaagd mag worden? Dat kan dan toch sowieso niet! Die zit dan in een bondje dat al geweest is. Dus, daarom denk ik dat het wel mag.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Het hangt er maar helemaal vanaf of het uit het zelfde bondje mag, dat is nogal onduidelijk tot nu toe.
Ja daar zit wat in, maar dan snap ik niet dat Pres zo moeilijk doet en ze kan die Amber makkelijk pakken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist. Als dat niet zou mogen, waarom moet dan benoemd worden dat iemand die al zwart schaap is geweest, niet nogmaals uitgedaagd mag worden? Dat kan dan toch sowieso niet! Die zit dan in een bondje dat al geweest is. Dus, daarom denk ik dat het wel mag.
SPOILER: uit den ouden dooschOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Opdracht voor een feestjequote:Op woensdag 12 maart 2025 19:40 schreef Chanel5 het volgende:
Mag het zwarte schaap nu wel mee doen? hmm raar
Moet hem niet, blijft achter de rug kwaad lullen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat dus, met zijn grote bek en alles maar moeten kunnen zeggen.
Ja das las ik.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:02 schreef Hagenesie het volgende:
Radek heeft aan lang leve de liefde mee gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |