Ja vooral Esther kan flink zanikenquote:Op maandag 17 maart 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
Ligt het aan mij zijn de nieuwen een beetje zeikerds
nou een beetje..quote:Op maandag 17 maart 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
Ligt het aan mij zijn de nieuwen een beetje zeikerds
Die spreekt mensen aan of ze er al maanden zitquote:
Eitje!quote:
SPOILER: Lesje met JW&ErikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eitje!Vreselijk was hetSPOILER: Lesje met JW&ErikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Ze komt sowieso niet zo sympathiek overquote:Op maandag 17 maart 2025 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Begin er net aan... ik erger me echt aan die zeur stem (Esther)...
En verder willen dan haar een faaltquote:Op maandag 17 maart 2025 19:50 schreef spapaars het volgende:
Floor: Ik ben trots op je
Floor: Doe nog maar een keer
Floor: Bepaald.
Je moet iedereen wat eten aanbieden, pak zelf mutsquote:Op maandag 17 maart 2025 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Begin er net aan... ik erger me echt aan die zeur stem (Esther)...
Ja... datquote:Op maandag 17 maart 2025 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze komt sowieso niet zo sympathiek over
Juist! Je hebt zelf handjes gekregenquote:Op maandag 17 maart 2025 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet iedereen wat eten aanbieden, pak zelf muts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |