Als iedereen steeds iets eet, omdat er iemand iets pakt, gaat het hard. Ook met het gewicht.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:58 schreef Soury het volgende:
Je moet iedereen wat eten aanbieden, pak zelf muts
Mwa, was de eerste cyclus al, met die Sylvia die er vrij snel uit ging. Waarom het nu veranderen? Omdat het nu nadelig is voor Floris?quote:Op maandag 17 maart 2025 20:06 schreef spapaars het volgende:
Toch wel raar dat wanneer er 1 vertrekt het hele bondje de dupe is.
Zou zeggen breng een vervanger binnen.
Vond haar niet oprecht overkomen. Praatte en lachte wat gemaakt en ongemakkelijk.quote:
Dat ook.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw, ik vond haar er juist beroerder uitzien dan ooit, met die wallen onder d'r ogen..
Ja... ik zou de laatste strijd van de maand wel willen winnen ivm die geldprijsquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom willen de zwart schapen zo graag winnen, ze hebben een prima leven... pas de laatste moet zijn/haar best doen om vlak voor de finale in een bondje terecht te komen
Ja dom, wacht gewoon af, maar ja het is geluktquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:41 schreef StephanL het volgende:
Gaat ze drukken terwijl ze het niet weet
Precies, maar echt stabiel vind ik haar niet qua doen en latenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dom, wacht gewoon af, maar ja het is gelukt
Ze blijven elkaar elke dag zien, daar is geen ontkomen aan.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus weer niet
Daar zal het wel voor bedoeld zijn, die manier waarop Febo dat presenteerde en de uitgehongerde wolven erop dokenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een lesje manieren na de graaipartij is niet mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |