onzin - dan zou ze nergens aan mee mogen doen?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waarom dan wel, het ZS krijgt een eigen eetvoorraad/kamer/slaapplaats.. staat dus letterlijk buiten de "groep" ze meoten wel consequent blijven
Haha, jij wilt het wel heel ver willen gaan, als je zo door redeneert mag het zwarte schaap ook niet met de andere genoten aan tafel eten en mag zijn/haar eten niet gedeeld worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waarom dan wel, het ZS krijgt een eigen eetvoorraad/kamer/slaapplaats.. staat dus letterlijk buiten de "groep" ze meoten wel consequent blijven
De definitie van een Zwart Schaap preciesquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:20 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Haha, jij wilt het wel heel ver willen gaan, als je zo door redeneert mag het zwarte schaap ook niet met de andere genoten aan tafel eten en mag zijn/haar eten niet gedeeld worden.
iddquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:20 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Haha, jij wilt het wel heel ver willen gaan, als je zo door redeneert mag het zwarte schaap ook niet met de andere genoten aan tafel eten en mag zijn/haar eten niet gedeeld worden.
U heeft het een beetje door.. Het FuckSchaap is inderdaad bedoeld om elke week een Bondje te Fucken..( even in het kort)quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:43 schreef KapiteinChris het volgende:
Ik moet zeggen dat ik jullie definitie/invulling van het "zwarte schaap" wel wat ver vind gaan, ik zie het meer als gewoon weg de bondgenoten die niet meedoet om een plek in de finale en niet zo zeer iemand die niet met de groep meedoet an sich, klinkt wel een beetje sadistisch, klinkt echt als een psychologisch experiment.
Hij doet het wel leuk.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
Verrek, dat er altijd een Zumba-typ in moet..
[ afbeelding ]
Leef je onder een steen? 24 Kitchen, Eigen Huis en tuin.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
Hugo Wie?? Die we allemaal kenne... ??![]()
[ afbeelding ]
Van gezicht, and that's it.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
Hugo Wie?? Die we allemaal kenne... ??![]()
[ afbeelding ]
Ohw, precies waar ik nooit naar kijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Leef je onder een steen? 24 Kitchen, Eigen Huis en tuin.
Zelfde hierquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw, precies waar ik nooit naar kijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |