Na dat waterspel en hoe hij deed naar pootje en sharice snap ik het wel. Hij sprak ze toe als kleine kinderen met zijn armen over elkaar.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:53 schreef Rhosyn het volgende:
Axel heeft heel vaak wandelingetjes gemaakt met Pootje en had lol met hem en van de een op andere dag is dat afgelopen.
Dat voelt voor hem naar.
En ook de sfeer voelt naar.
Charice en Pootje ontkennen dat het zo is en zeggen dat het komt door de goudmuntchallenge
Zoals Axel dit nu verwoord hebben meerdere mensen hier in de cos ook zo verwoord.
Dat het zo een plotselinge switch was in contact met Pootje en Charice.
Dat sloeg werkelijk nergens op iddquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Na dat waterspel en hoe hij deed naar pootje en sharice snap ik het wel. Hij sprak ze toe als kleine kinderen met zijn armen over elkaar.
Liggen die alreeds gedrukt zijn daar nog?quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:55 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe dom die meiden zijn opzoek naar nummer 0304 die hebben die jongens gister allemaal al gehad.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Liggen die alreeds gedrukt zijn daar nog?
Anders kan je bijna niet weten wat de anderen al hebben gepakt.
En hoe zou dat komen dan? Niet omdat tijdens dat waterspel duidelijk werd dat Charice en Pootje over gestapt waren naar het drietal?quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Na dat waterspel en hoe hij deed naar pootje en sharice snap ik het wel. Hij sprak ze toe als kleine kinderen met zijn armen over elkaar.
Ja zie het net (had de streams nog niet opgestart)quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]leggen ze nu allemaal mooi neer
Ze speelden hun eigen spelquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En hoe zou dat komen dan? Niet omdat tijdens dat waterspel duidelijk werd dat Charice en Pootje over gestapt waren naar het drietal?
Ik roep maar wat
Ik vermoedde het al ..quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
Helaas horen ze nu![]()
Ze mogen geen serienummer drukken dat de voorgangers al gedrukt hebben
Jolien: dus voortaan voor we drukken hier even kijken
Ze hoeven daar toch geen verantwoording voor af te leggen bij Axel? Vorige week was het een gelegenheids samenstelling en zoals Pootje van de week aangaf is het drie groepen en niet twee.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:53 schreef Rhosyn het volgende:
Axel heeft heel vaak wandelingetjes gemaakt met Pootje en had lol met hem en van de een op andere dag is dat afgelopen.
Dat voelt voor hem naar.
En ook de sfeer voelt naar.
Charice en Pootje ontkennen dat het zo is en zeggen dat het komt door de goudmuntchallenge
Zoals Axel dit nu verwoord hebben meerdere mensen hier in de cos ook zo verwoord.
Dat het zo een plotselinge switch was in contact met Pootje en Charice.
Pootje is wat moeilijker dan sharicequote:
Zou goed kunnen , dat weet ik niet maar je voelt buiten wel spanningquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pootje is wat moeilijker dan sharice
Ik denk dat hij een persoon is van
Verpest je het dan is het klaar
Zo kwam hij tenminste over na het standje van Axel
Een eigenwijze bouwvakkerquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zou goed kunnen , dat weet ik niet maar je voelt buiten wel spanning
Ze zijn traaagquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:03 schreef C.A.I het volgende:
Dit is duidelijk geen spel voor de meiden wel jammer ☺️ zijn geen goede scanners
Hij roept wel altijd dat hij over lijken gaat , ik denk wel dat hij alles doet om Sharice te 'beschermen'quote:
werd min om meer opgedrongen, er werd gekeken wie er nog niet was geweest.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:01 schreef mazaru het volgende:
Jane is weer eens sportief geweest lees ik? Ze neemt Jolien mee voor dat geldspel. Die heeft volgens mij nog niet door dat het vijf tegen twee is. Jolien had haar echt never nooit meegenomen als het andersom was geweest.
100 euro maar per muntquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:04 schreef greysbones het volgende:
Ik vind het gelddruk spel net zo saai als die muntbaan
Jane is minder slim dan dat ze zich voordoet.....eigenlijk denk ik dat Jolien een tikkie slimmer is.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:55 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe dom die meiden zijn opzoek naar nummer 0304 die hebben die jongens gister allemaal al gehad.
Jane dus niet onthouden dat ze eerst moest kijken in die bak waar zw gebleven waren.
Ze had niet echt keus want Jolien riep meteen dat zij nog niet was geweest en verder iedereen wel en Jordy kwam aan hobbelen en riep meteen: eerlijk verdelen eerlijk verdelen Jolien is nog niet geweest.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:01 schreef mazaru het volgende:
Jane is weer eens sportief geweest lees ik? Ze neemt Jolien mee voor dat geldspel. Die heeft volgens mij nog niet door dat het vijf tegen twee is. Jolien had haar echt never nooit meegenomen als het andersom was geweest.
Ahh dan is ze dus gewoon onder druk gezet. Jammer dat ze er geen schijt aan had en gewoon de enige meenam die met haar werktquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:05 schreef Verida het volgende:
[..]
werd min om meer opgedrongen, er werd gekeken wie er nog niet was geweest.
en dat was Jolien. het was Jane die iemand mee mocht nemen en dan is het natuurlijk ineens niet meer belangrijk dat er iemand mee gaat die weet hoe het spel moet en geld binnen kan harken
quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:01 schreef mazaru het volgende:
En dan nog komt er commentaar..."ze had wel snel gekozen hè"quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:01 schreef mazaru het volgende:
Ik weet wel zeker van nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jane is minder slim dan dat ze zich voordoet.....eigenlijk denk ik dat Jolien een tikkie slimmer is.
Dit was toch met Axel ook al een grote faal.
Klopt, toen met Axel waren ze al na tien minuten weer buiten...quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jane is minder slim dan dat ze zich voordoet.....eigenlijk denk ik dat Jolien een tikkie slimmer is.
Dit was toch met Axel ook al een grote faal.
Het wordt steeds viezer. Sharice valt me ook heel erg tegen. Ze is dus wel gewoon een**** van zichzelf.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:07 schreef anine het volgende:
[..]
[..]
En dan nog komt er commentaar..."ze had wel snel gekozen hè"
Met dit spel valt niet veel te winnen.....bijna niks. En met Axel was ze al geweest. Ook geen succes.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:01 schreef mazaru het volgende:
klopt wel, ze had eigenlijk geen keus meerquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh dan is ze dus gewoon onder druk gezet. Jammer dat ze er geen schijt aan had en gewoon de enige meenam die met haar werkt
Yep ik hoor ze niet maar die gezichten spreken boekdelen..quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:08 schreef mazaru het volgende:
Weer gezellig gestook in de slaapkamer.. Axel Axel Axel Axel Jane Jane Jane Jane
Dat denken ze helemaal niet. Ze zijn er vrij nuchter onder, als er 1 van hun naar huis gaat dan is dat zo. Ik heb ze niet horen zeggen dat ze er vanuit gaan dat ze de nominatie overlevenquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:10 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice zegt ze denken dat ze van pootje of mij winnen. Nou zeggen matti en jordy al onze fans stemmen dan op jullie
Nopequote:Op woensdag 12 maart 2025 11:11 schreef Flow3r het volgende:
Mattie zou zijn mond wel open getrokken hebben als hij Axel had gehoord over die gemiste munt
het was Mattie's schuld![]()
Dit vind ik leuker. Die muntbaan is voornamelijk liggen, wat ze toch al bijna 22/7 doenquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:04 schreef greysbones het volgende:
Ik vind het gelddruk spel net zo saai als die muntbaan
Ja ALS is een favoriet woord van Mattie. Ik heb hem nog nooit iemand rechtstreeks horen aansprekenquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:11 schreef Flow3r het volgende:
Mattie zou zijn mond wel open getrokken hebben als hij Axel had gehoord over die gemiste munt
maar Mattie liep al weg toen er nog niemand de shift had overgenomenquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
Je mag er niet ze achter elkaar vangen
Nee, hij stookt mensen op en gaat dan opzij zodat hij buiten schot blijft en de ideale schoonzoon kan uithangenquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:12 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja ALS is een favoriet woord van Mattie. Ik heb hem nog nooit iemand rechtstreeks horen aanspreken
Dat is ook niet zo.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:11 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat denken ze helemaal niet. Ze zijn er vrij nuchter onder, als er 1 van hun naar huis gaat dan is dat zo. Ik heb ze niet horen zeggen dat ze er vanuit gaan dat ze de nominatie overleven
Ze moeten die munt naar binnen brengenquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
maar Mattie liep al weg toen er nog niemand de shift had overgenomen
Oke, Jane en Axel waren te laat, liepen te treuzelen etc, maar Mattie had moeten blijven en roepen tot ze er waren en dan pas weglopen, nu was iedereen binnen en Jolien zag het te laat, die riep nog wel maar tevergeefs
Ik denk dat Jane dat wel weet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:01 schreef mazaru het volgende:
Valt er regelmatig eentje halverwegequote:Op woensdag 12 maart 2025 11:15 schreef Puzzie het volgende:
Die muntenbaan werkt ook beroerd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jane is iedere keer de verstandigste. Laatst ook met Jordy die al dagen op zijn bed lag te mokken over die boodschappen. Ik vind het knap hoor. Ik denk niet dat ik het zou kunnen bij dit soort mensen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:14 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat Jane dat wel weet.
Dat het 5 tegen 2 is. Jane probeert naar mijn mening de sfeer positief te gouden. Helemaal nadat ze genomineerd is en 'weet' dat Axel ook op de bank komt.
Ik vind dat ze het heel goed doen en weten dat het t spel is.
Weet niet meer wie het gister zei, meen Matthie. Dat ze vaker de hand van iemand zien en daar op letten ookquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Valt er regelmatig eentje halverwege
Dan had hij 1 van de andere 3 moeten roepen, maar niet zo maar weglopen toch?quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze moeten die munt naar binnen brengen
En mogen niet een andere die daarna komt vangen
Dat moet een ander doen
I knowwwwww, maar als Mattie daar was gebleven tot Jane of Axel het over had genomen, had hij die munt aan zien komen en kunnen roepen, nu zag niemand behalve Jolien die munt vallen en toen waren ze allemaal in de woonkamer, had Mattie gebleven en opgelet hadden ze meer tijd om te rennenquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze moeten die munt naar binnen brengen
En mogen niet een andere die daarna komt vangen
Dat moet een ander doen
Hij heeft het wel gehoord, hij zei vanmorgen nog dat hij het aan de ontbijt wel eens zal zeggen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:11 schreef Flow3r het volgende:
Zover ik begrepen hebquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
I knowwwwww, maar als Mattie daar was gebleven tot Jane of Axel het over had genomen, had hij die munt aan zien komen en kunnen roepen, nu zag niemand behalve Jolien die munt vallen en toen waren ze allemaal in de woonkamer, had Mattie gebleven en opgelet hadden ze meer tijd om te rennen
maakt ook allemaal niet meer uit, gedane zaken en zo, maar zo zag ik het![]()
de arrogantie dat de fans van Jordy en mattie dan wel charise zullen gaan saven...quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:16 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
En dan het gegeven dat ze dan de onverstaanbare Charice en saaie Pootje gaan saven omdat ze Axel niet mogen. Dit is dus echt een grote giller!
Ja, had het zelf ook niet gedacht, maar doe het vol overgave als ze genomineerd zijn....quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:16 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
En dan het gegeven dat ze dan de onverstaanbare Charice en saaie Pootje gaan saven omdat ze Axel niet mogen. Dit is dus echt een grote giller!
oh okequote:Op woensdag 12 maart 2025 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zover ik begrepen heb
Moeten ze
Zodra ze de munt hebben deze naar binnen brengen
Het is toch allang duidelijk dat Axel vertrekt? Ongeacht wie er bij komt op de bank vertrekt hijquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat ik begreep uit het gesprek van Sharice in de slaapkamer is dat zij het persoonlijke aanvallen niet leuk vond, dat heeft ze in de suite toen ook benoemd. Ze wil niet dat mensen zich persoonlijk rot voelen.
Dat siert haar.
Ik zal sowieso stemmen op degene die naast Axel en Jane op de bank zit. Zoals ze daarnet al voorspelden in de slaapkamer.
De fout ligt ergens in het midden. Axel en Jane werden al later geroepen deden er vervolgens nog een kwartier over om uit bed te komen. Als ze er gewoon op tijd gelegen hadden... Maar dit was voor BB het ideale moment om het te laten falen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
maar Mattie liep al weg toen er nog niemand de shift had overgenomen
Oke, Jane en Axel waren te laat, liepen te treuzelen etc, maar Mattie had moeten blijven en roepen tot ze er waren en dan pas weglopen, nu was iedereen binnen en Jolien zag het te laat, die riep nog wel maar tevergeefs
*** Mod Edit. Laat dit eens ***quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat ik begreep uit het gesprek van Sharice in de slaapkamer is dat zij het persoonlijke aanvallen niet leuk vond, dat heeft ze in de suite toen ook benoemd. Ze wil niet dat mensen zich persoonlijk rot voelen.
Dat siert haar.
Ik zal sowieso stemmen op degene die naast Axel en Jane op de bank zit. Zoals ze daarnet al voorspelden in de slaapkamer.
waarom praat je over “verkeerde” bewoners?quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:10 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Het is zo te zien duidelijk dat Big Brother Axel slecht wil neerzetten om het kartel express wil ophemelen en guess what? THEY LOVE MANIPULATING THE LOYAL RESIDENTS! En verhip elke keer opnieuw wint een van de verkeerde bewoners bigbrother! Zo jammer deze manipulatie vanuit deze BB.
Ik ga dat idd doenquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:18 schreef Verida het volgende:
[..]
de arrogantie dat de fans van Jordy en mattie dan wel charise zullen gaan saven...
Ja daar kies ik ook voor. Als maar 1 van de 2 weg is.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:20 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Dus jij wil liever Pootje erin houden die je niet verstaat! Sorry dit is dus zo krom geredeneerd.
***KNIP***quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat siert haar.
quote:Ach, ik zeg maar zo ik zeg maar niets! Succes met de laatste drie weken met hun gebrabbel 👏🏻Op woensdag 12 maart 2025 11:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, had het zelf ook niet gedacht, maar doe het vol overgave als ze genomineerd zijn....
Dat maakt deze BB ook zo bijzonder. Er zijn er al meerdere gegaan door tactisch stemmen van de buitenwereld. Dus vrijdag gaat Axel ..quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:20 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Dus jij wil liever Pootje erin houden die je niet verstaat! Sorry dit is dus zo krom geredeneerd.
Team Shapoooquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:21 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
[..]
ja!quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:21 schreef C.A.I het volgende:
Lol ze begonnen sloom maar begint erop te lijken nu 😀😃😄
Ja, soms is het voor jezelf noodzakelijk om te kiezen tussen twee kwaden. Dan wint er altijd eentje.....quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:20 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Dat is het spelquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, soms is het voor jezelf noodzakelijk om te kiezen tussen twee kwaden. Dan wint er altijd eentje.....
Voor jezelf. 🤣quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, soms is het voor jezelf noodzakelijk om te kiezen tussen twee kwaden. Dan wint er altijd eentje.....
Dacht dat Axel daar heel geen moeite mee had.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:20 schreef mazaru het volgende:
Axel hangt erbij als een derde wiel. Hij is maar gaan slapen. Die twee versta je toch niet als ze met zijn tweeen Vlaams gaan praten
[ afbeelding ]
Hoop het alleen er is er nog steeds 1 te weinig voor 5 in laatste week. Of ze doen finale met 4 want dat kan ook makkelijkquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:21 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat maakt deze BB ook zo bijzonder. `en zijn er al meerdere gegaan door tactisch stemmen van de buitenwereld. Dus vrijdag gaat Axel ..
Ja, omdat ik het spel zoals gespeeld door Jaxel niet leuk vind. Pootje is geen vals figuur en ook al kan ik hem soms niet verstaan, ik hou liever hem er in dan een Axel of Janequote:Op woensdag 12 maart 2025 11:20 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Je kan maar weinig als kijker maar we doen ons bestquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:23 schreef Flow3r het volgende:
De kijker stemt dit jaar heel tactisch , doen mee met het spel
Vind Pootje wel een aardige man. Jammer dat hij zo slecht verstaanbaar is vaak want hij heeft ook wel grappige humorquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja, omdat ik het spel zoals gespeeld door Jaxel niet leuk vind. Pootje is geen vals figuur en ook al kan ik hem soms niet verstaan, ik hou liever hem er in dan een Axel of Jane
quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:21 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
[..]
Niemand zegt dat je niet in discussie mag gaan.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:47 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
wat doen mensen op een discussie forum als men niet in discussie wilt gaan?!
Moeten ze onderling verdelen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Gaat dat ergens in een pot of is dat 150 per persoon?
Vraag ik mij ook af, omdat de 1 meer keren het spel mocht spelen dan de ander.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Weet ik ook niet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat iedereen dat nu wel moet weten.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Weet ik ook niet.
Lionheart weet het wel![]()
Voor hun persoonlijke pot, ze mogen het zelf verdelenquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:53 schreef Folies het volgende:
Het springt voor mijn ogen. Net stond er nog geen streep door die tekst.
Oei , hij had gisteren ook al knallende koppijnquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:53 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje heeft nog steeds hoofdpijn.
Heeft al paracetamol gepakt en drinkt genoeg water maar het is niet beter geworden.
Ze mogen het zelf verdelen, de vorige ronde van Jolien heeft ze al haar geld weggegeven.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:53 schreef Folies het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat iedereen dat nu wel moet weten.
Mij hoef je het niet uit te leggen hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze mogen het zelf verdelen, de vorige ronde van Jolien heeft ze al haar geld weggegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Triest dat iemand dat op die manier doet, sneu voor Jane.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:54 schreef Kinga het volgende:
Ik las net ergens dat de relatie over is van Jane en haar vriend. Alleen weet ze dat zelf nog niet :,)
Ze hebben de afgelopen weken te veel aan te veel mensen beloofd en voorgesteld waarbij dat dubbelspel van Jane natuurlijk ook niet meewerkt in het vertrouwen bij de andere. Als het Kartel en Shapo de verhalen naast elkaar leggen kom je al snel tot de conclusie dat het echt gaat om Jaxel en daar alleen maar bij mag om te helpen andere eruit te werken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:20 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
waarom praat je over “verkeerde” bewoners?
een voorkeur hebben is toch prima maar niemand is “verkeerd”
en die samenzwering of Axel bewust slecht wil neerzetten is natuurlijk ook nergens op gebaseerd..
Jaxel hebben deze week hun eigen glazen ingegooid door te liegen over wat er in de DR gebeurt is en vervolgens het geld te jatten bij Kartel
quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:55 schreef Flow3r het volgende:
Heb nu ook ondertiteling, gisteren nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nog triester het naar buiten brengen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Triest dat iemand dat op die manier doet, sneu voor Jane.
Eens!!!!quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nog triester het naar buiten brengen.
Had ook gewoon kunnen wachten op Jane.
Schijnt niet meer te hoeven tegenwoordigquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nog triester het naar buiten brengen.
Had ook gewoon kunnen wachten op Jane.
Hij werd net geroepen ...quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:57 schreef greysbones het volgende:
Matti is toch allang naar de dbk geweest voor de GC ?
Misschien zijn er situaties veranderd, en mag hij iets alsnog aanpassen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:57 schreef greysbones het volgende:
Matti is toch allang naar de dbk geweest voor de GC ?
En ze is zo gek op die gast, dat sterren kijken doet ze elke dag om te laten weten dat ze aan hem denktquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had het bij de eerste nominatie van Jane al in de gaten hij deed niets aan promotie en op zijn insta stond geen enkele foto van Jane en hem. En wat ik begreep was het maar een maandje ofzo dat ze echt wat hadden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Apart hij was vanmorgen ookquote:
Of het echt waar is weten we toch niet? stond op een juicelokaal,.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En ze is zo gek op die gast, dat sterren kijken doet ze elke dag om te laten weten dat ze aan hem denkt
Ja , ik vind het nasty dat iemand dat dan op zo'n manier doet , zonder dat zij ergens van weet . Onbegrijpelijk en respectloos.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En ze is zo gek op die gast, dat sterren kijken doet ze elke dag om te laten weten dat ze aan hem denkt
na het nomineren?quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Apart hij was vanmorgen ook
En daarna sharice
quote:
Wellicht werd ie dan nu voor iets anders geroepen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Apart hij was vanmorgen ook
En daarna sharice
Misschien komt er weer een twistquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
En in gesprekje met Jolien hintte hij ook naar iets
Maar zei
Je weet ik mag niks zeggen
Je mag niet op uiterlijk beoordelen maar als je die Jorda ziet heb ik het vermoede dat hij niet het type is dat zin had om 80 dagen zijn pipi in zijn broek te houden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , ik vind het nasty dat iemand dat dan op zo'n manier doet , zonder dat zij ergens van weet . Onbegrijpelijk en respectloos.
Dat zijn idd aannamesquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:03 schreef marky het volgende:
[..]
Je mag niet op uiterlijk beoordelen maar als je die Jorda ziet heb ik het vermoede dat hij niet het type is dat zin had om 80 dagen zijn pipi in zijn broek te houden.
9 maanden en ze zouden na BB gaan samenwonenquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:00 schreef marky het volgende:
[..]
Ik had het bij de eerste nominatie van Jane al in de gaten hij deed niets aan promotie en op zijn insta stond geen enkele foto van Jane en hem. En wat ik begreep was het maar een maandje ofzo dat ze echt wat hadden.
Van Sharice ben ik niet zo zeker, ze heeft wel een sterke GC.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er zijn niet zoveel twists meer mogelijk. Het is of Pootje of Sharice erop.
wel vreemd dat ie niks aan promotie gedaan heeft voor haarquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:06 schreef Hznootje het volgende:
[..]
9 maanden en ze zouden na BB gaan samenwonen
Ook sneu, toen ze er in kwam had ze de relatie tussen Mattie en zijn vriendin willen redden...quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:54 schreef Kinga het volgende:
Ik las net ergens dat de relatie over is van Jane en haar vriend. Alleen weet ze dat zelf nog niet :,)
Misschien mogen ze strijden wie de nominatie er af mag fietsen net zoals Wicky en dan maar 2 genomineerden deze weekquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er zijn niet zoveel twists meer mogelijk. Het is of Pootje of Sharice erop.
Ze hebben dit echt aan zichzelf te danken. Het afzonderen doen Axel en Jane ook regelmatig. Ze hebben deze week echt schijt aan alles het lijkt wel of die uitzonderingspositie als rijkste hun een beetje naar de kop is gestegen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:03 schreef OmaJacky het volgende:
Ik snap best dat Axel teleurgesteld is in de band die hij en Jane hadden vorige week met Pootje en Charice.
Pootje en Charice waren ook negatief over het kartel en Jane heeft er voor gezorgd dat hun niet op de bank kwamen maar het kartel.
Ik denk dat ze hadden gehoopt dat chapo nu met hun het spel verder zouden spelen.
De manier waarop Axel dit zegt komt misschien rot over, maar ik denk dat dat op z'n Axel's is.
Wat mij ook opvalt is hoe Jane en Axel ( die wel weet dat hij op de bank gaat komen) zich heel anders gedragen naar de 5 dan het kartel vorige week.
Dat je je rot voelt dat je op de bank zit/komt is logisch lijkt mij.
Jane en Axel doen gewoon en gezellig.
nee tuurlijk niet, maar iets soortgelijks ? Zal me niks verbazenquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:08 schreef Folies het volgende:
Ja en iedereen zal voor ze fietsen denk je.
Nee, niet in deze laatste 2 weken. Naar huis met 1 van die 2. Ja je weet wie ik bedoel.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, maar iets soortgelijks ? Zal me niks verbazen
Let op als Axel eruit zou zijn dan gaat Jane veel meer toenadering zoeken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:08 schreef greysbones het volgende:
Het wordt tijd dat het 1 groep wordt
Iedereen irriteert zich aan van alles
Gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:08 schreef greysbones het volgende:
Het wordt tijd dat het 1 groep wordt
Iedereen irriteert zich aan van alles
Niet normaal dat gekrijs van jane. Jezus is een volwassen vrouwquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:11 schreef Lrod01 het volgende:
Wat een achterlijk kind met dat gegil. Aub naar huis a.s vrijdag.
Ze hebben wel een beetje gelijk. Ze pakken kwark voorzichzelf. Dekken alleen de tafel voor zichzelf om vervolgens wel nog eens aan te schuiven bij de pannenkoeken. In de snelkookpan van BB is dat een ding.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:10 schreef KinKiJan het volgende:
Lekker bezig weer buiten
Vol walging met elkaar in een cirkeltje blijven zeveren over Axel en Jane en bij elke hervertelling wordt het weer een beetje groter gemaakt. Het voedt de irritatie alleen maar, zeg er gewoon rechtstreeks wat van als je je zo stoort.
Ik snap hem wel. Ik dacht dat het buiten was maar gewoon zo hard schreeuwen. Snap dat hij na de 2e keer terug schreeuwde.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:12 schreef Puzzie het volgende:
Jordy is pissed over het gegil van Jane maar heeft eigenlijk hetzelfde gedrag met zijn geschreeuw
quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:10 schreef marky het volgende:
[..]
Let op als Axel eruit zou zijn dan gaat Jane veel meer toenadering zoeken.
Lijkt me nogal voor de hand liggend. Iets wat ze allemaal zouden doen als hun maatje zou vertrekkenquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:10 schreef marky het volgende:
[..]
Let op als Axel eruit zou zijn dan gaat Jane veel meer toenadering zoeken.
Eens , en totaal onnodig om alles zo op te blazenquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:10 schreef KinKiJan het volgende:
Lekker bezig weer buiten
Vol walging met elkaar in een cirkeltje blijven zeveren over Axel en Jane en bij elke hervertelling wordt het weer een beetje groter gemaakt. Het voedt de irritatie alleen maar, zeg er gewoon rechtstreeks wat van als je je zo stoort.
Ik hoorde wat ze zeggen, al tig keer, en elke keer groter dan de vorige.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:13 schreef marky het volgende:
[..]
Ze hebben wel een beetje gelijk. Ze pakken kwark voorzichzelf. Dekken alleen de tafel voor zichzelf om vervolgens wel nog eens aan te schuiven bij de pannenkoeken. In de snelkookpan van BB is dat een ding.
Hij en Jeffrey zijn de oorzaak van de tweedeling. En dan nog een paar van leeghoofdige meelopers erbij en je hebt een oorlogquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren.
Jordy is al vanaf het begin begonnen met groepsvormingen, eerst met Niels, later met wat het nu is.
Het maakt het er niet leuker op.
Jordy pissig om wat hij zelf ook overdadig veel doetquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik snap hem wel. Ik dacht dat het buiten was maar gewoon zo hard schreeuwen. Snap dat hij na de 2e keer terug schreeuwde.
Jane loopt ook constant de boel te sussen en ze probeert de boel bij elkaar te krijgen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:14 schreef Hznootje het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me nogal voor de hand liggend. Iets wat ze allemaal zouden doen als hun maatje zou vertrekken
Ik kan beter tegen geschreeuw dan tegen gegil wat zo schel kan zijnquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik snap hem wel. Ik dacht dat het buiten was maar gewoon zo hard schreeuwen. Snap dat hij na de 2e keer terug schreeuwde.
Nadeel is ook die suite, dat geeft ze ook de mogelijkheid. Die suite had allang dicht moeten zijn, allemaal op 1 kamerquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:09 schreef marky het volgende:
[..]
Ze hebben dit echt aan zichzelf te danken. Het afzonderen doen Axel en Jane ook regelmatig. Ze hebben deze week echt schijt aan alles het lijkt wel of die uitzonderingspositie als rijkste hun een beetje naar de kop is gestegen.
Eens!!!!quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nadeel is ook die suite, dat geeft ze ook de mogelijkheid. Die suite had allang dicht moeten zijn, allemaal op 1 kamer
Dat hadden er 2 gisteren ook kunnen doenquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik hoorde wat ze zeggen, al tig keer, en elke keer groter dan de vorige.
Ik zeg dat ze dan binnen moeten klagen, in plaats van dit verbolgen gedoe de hele tijd.
Of 5 tegen 1quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van Sharice ben ik niet zo zeker, ze heeft wel een sterke GC.
Weet wel dat na vrijdag hoe dan ook het 2 groepjes zullen zijn van 3.
Dat gaat het wordenquote:
Dit is gewoon wat BB wilt zien, dus veranderen ze daar niets aan.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nadeel is ook die suite, dat geeft ze ook de mogelijkheid. Die suite had allang dicht moeten zijn, allemaal op 1 kamer
Die hadden al lang een vliegtuig met een banner voor hun verwacht. De arrogantie van dat groepje is gewoon ziek.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:20 schreef Verity het volgende:
BB geef ze ff een verrekijker via de vending machine. Ze zijn al zo lang aan het vliegtuigspotten.
Dat is bij Jordy veel minder geworden. Die wordt daar steeds over aangesproken door zowel Jane als Pootje enzo.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy pissig om wat hij zelf ook overdadig veel doet
Toch nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:21 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is bij Jordy veel minder geworden. Die wordt daar steeds over aangesproken door zowel Jane als Pootje enzo.
Het constant op een forum afzeiken van personen die aan een programma meedoen is nu ook niet bepaald volwassen te noemen...quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niet normaal dat gekrijs van jane. Jezus is een volwassen vrouw
okquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:21 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is bij Jordy veel minder geworden. Die wordt daar steeds over aangesproken door zowel Jane als Pootje enzo.
Ik vermoed dat ze al weten dat er geen vliegtuigjes komen. Afgelopen jaren hadden ze het erg vaak over, dit jaar heb ik de bewoners maar een enkele keer horen zeggen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die hadden al lang een vliegtuig met een banner voor hun verwacht. De arrogantie van dat groepje is gewoon ziek.
Dacht ook dat het van te voren gemeld was dat er dit keer geen vliegtuigjes kwamen....Had het ergens gelezen....Ze hebben het er ook niet echt over,,,,,,quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:23 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze al weten dat er geen vliegtuigjes komen. Afgelopen jaren hadden ze het erg vaak over, dit jaar heb ik de bewoners maar een enkele keer horen zeggen.
Ik hoor Jane nog wel gillen van plezier tot ergernis van Jordyquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:25 schreef mazaru het volgende:
Het wordt echt met de dag erger dat buitensluiten van Jane en Axel.
Het zegt ook meer over Jordy zelf dan over Jane.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik hoor Jane nog wel gillen van plezier tot ergernis van Jordy![]()
twinstreams, wij mogen niet meelachen![]()
Nope, wij zijn verplicht om naar dit arrogante klutje te kijkenquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nou, je kunt ze tenminste horen met die lol...is beter als niks.....quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nope, wij zijn verplicht om naar dit arrogante klutje te kijken![]()
Ik zie echt liever mensen die lol hebben.
Misschien wel beter voor onze orenquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nope, wij zijn verplicht om naar dit arrogante klutje te kijken![]()
Ik zie echt liever mensen die lol hebben.
Mattheus vond het ook niet normaal. Het zal daar ook wel erg hard klinken, als wij het zelfs op de streams kunnen horen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nou, ik heb dat toch tien keer liever dan dit domme gezwetsquote:
Mattie is een meeloper , als Jordy iets vindt dan vindt Mattie dat ookquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:31 schreef Verity het volgende:
[..]
Mattheus vond het ook niet normaal. Het zal daar ook wel erg hard klinken, als wij het zelfs op de streams kunnen horen.
Geen ruggegraatquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mattie is een meeloper , als Jordy iets vindt dan vindt Mattie dat ook
Als hij geen ruggegraat had zat hij allang in de kont van Jane....die heel graag met hem had gespeeld.quote:
Heeft hij reeds gedaan.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als hij geen ruggegraat had zat hij allang in de kont van Jane....die heel graag met hem had gespeeld.
heb gisteren avond niet gekeken dus ik weet het niet, maar heeft hij aan tafel gezegd dat het eten van het "kartel" is? want zij hebben betaalt. heeft dat een ganse dag stoer staan roepen gisterenquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als hij geen ruggegraat had zat hij allang in de kont van Jane....die heel graag met hem had gespeeld.
Dat durft hij niet zonder toestemming van Jordyquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:41 schreef Harrison het volgende:
Ik zag vanmorgen Mattie weer opnoemen wat zijn topmomenten in het huis waren, de terugkaatser van Jordy en de diefstal uit de kist van Jordy... Als Mattie nou ook een keer zelf voor een topmoment wil zorgen zet hij die gamechanger in om Jane van de bank af te halen en Pootje erop te zetten. Of ook leuk: Sharice eraf voor Pootje, en dat Sharice dan zijn gamechanger ongedaan maakt en er toch zelf weer op staat
Met toestemming ook niet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat durft hij niet zonder toestemming van Jordy
Gebeurde dat maar. Kan ik toch een keer om hem lachen. Dat zou voor het eerst zijn dit seizoenquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:46 schreef Rhosyn het volgende:
Op een rode paddenstoel rood met witte stippen zat kabouter spillebeen heen en weer te wippen.
Krak zei toen de paddenstoel met een diepe zucht.
Hoepla allebei zijn beetjes gingen in de lucht
Of zo iets
Maar ja waarom zou hij dat doen. Een top moment is er pas als het zinnig is lijkt me anders is het gewoon aandacht vragen waar hij ook weer op afgerekend wordt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat durft hij niet zonder toestemming van Jordy
Geen idee , ik vlieg nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Da's toch geen Quatar zoals zij denken. BAW vermoed ik.
Iemand een oor aannaaien betekent 'iemand iets wijsmaken', 'iemand voor de gek houden' en ook 'iemand bedonderen', 'iemand oplichten'.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:51 schreef czvt het volgende:
Jolien, Mattie en Jordy zijn mekaar oren aan het aannaaien.
om te beginnen heb je daar speciale risotto rijst voor nodig, weet niet of ze dat hebben daarquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:07 schreef Jockari het volgende:
Jordy gaat vanavond met Jolien risotto maken..
Zelf nog nooit gemaakt, maar hoor altijd dat dit niet zo simpel is.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Iemand een oor aannaaien betekent 'iemand iets wijsmaken', 'iemand voor de gek houden' en ook 'iemand bedonderen', 'iemand oplichten'.
Oh?
Ik dacht eerder dat ze in elkaars achterwerk zaten.
Hebben ze dan risottorijst?quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:07 schreef Jockari het volgende:
Zij ook niet, maar ze hebben het recept erbij gekregenquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:07 schreef Jockari het volgende:
Zie ze is staat om de rijst in een pan te gooien en dan gaar koken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij ook niet, maar ze hebben het recept erbij gekregen
Ik heb het niet over gisteravond...daar weet ik niks van.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:43 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
heb gisteren avond niet gekeken dus ik weet het niet, maar heeft hij aan tafel gezegd dat het eten van het "kartel" is? want zij hebben betaalt. heeft dat een ganse dag stoer staan roepen gisteren
Oh is dat zoals Hello Fresh?quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij ook niet, maar ze hebben het recept erbij gekregen
Grote woorden , dit durven ze natuurlijk nooitquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:43 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
heb gisteren avond niet gekeken dus ik weet het niet, maar heeft hij aan tafel gezegd dat het eten van het "kartel" is? want zij hebben betaalt. heeft dat een ganse dag stoer staan roepen gisteren
Deze moet ik ff quoten! Halleluja!!quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:23 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Het constant op een forum afzeiken van personen die aan een programma meedoen is nu ook niet bepaald volwassen te noemen...
Niemand is hier beter dan wie daar binnen zit.
Eens.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:23 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Het constant op een forum afzeiken van personen die aan een programma meedoen is nu ook niet bepaald volwassen te noemen...
Niemand is hier beter dan wie daar binnen zit.
Dacht meer een experiment voor bewoners die zich laten zeggen wat er gebeurt in zijn huis qua regels en spellen...en zich willen inzetten....quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:12 schreef czvt het volgende:
BB 2025 is voor, van en door kleuters tot stand gekomen. BB 2026 zal voor peuters worden denk ik! Een experiment zou dit moeten voorstellen van strijders. Echt? Dit is topslechte TV/experiment/vakantie over pionnetjes met dubieuze karaktertrekken.
Het is eigenlijk niet echt meer Big Brother zoals het bedoeld was.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:12 schreef czvt het volgende:
BB 2025 is voor, van en door kleuters tot stand gekomen. BB 2026 zal voor peuters worden denk ik! Een experiment zou dit moeten voorstellen van strijders. Echt? Dit is topslechte TV/experiment/vakantie over pionnetjes met dubieuze karaktertrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |