Mattheus vond het ook niet normaal. Het zal daar ook wel erg hard klinken, als wij het zelfs op de streams kunnen horen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik hoor Jane nog wel gillen van plezier tot ergernis van Jordy![]()
twinstreams, wij mogen niet meelachen![]()
Nou, ik heb dat toch tien keer liever dan dit domme gezwetsquote:
Mattie is een meeloper , als Jordy iets vindt dan vindt Mattie dat ookquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:31 schreef Verity het volgende:
[..]
Mattheus vond het ook niet normaal. Het zal daar ook wel erg hard klinken, als wij het zelfs op de streams kunnen horen.
Geen ruggegraatquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mattie is een meeloper , als Jordy iets vindt dan vindt Mattie dat ook
Als hij geen ruggegraat had zat hij allang in de kont van Jane....die heel graag met hem had gespeeld.quote:
Heeft hij reeds gedaan.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als hij geen ruggegraat had zat hij allang in de kont van Jane....die heel graag met hem had gespeeld.
heb gisteren avond niet gekeken dus ik weet het niet, maar heeft hij aan tafel gezegd dat het eten van het "kartel" is? want zij hebben betaalt. heeft dat een ganse dag stoer staan roepen gisterenquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als hij geen ruggegraat had zat hij allang in de kont van Jane....die heel graag met hem had gespeeld.
Dat durft hij niet zonder toestemming van Jordyquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:41 schreef Harrison het volgende:
Ik zag vanmorgen Mattie weer opnoemen wat zijn topmomenten in het huis waren, de terugkaatser van Jordy en de diefstal uit de kist van Jordy... Als Mattie nou ook een keer zelf voor een topmoment wil zorgen zet hij die gamechanger in om Jane van de bank af te halen en Pootje erop te zetten. Of ook leuk: Sharice eraf voor Pootje, en dat Sharice dan zijn gamechanger ongedaan maakt en er toch zelf weer op staat
Met toestemming ook niet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat durft hij niet zonder toestemming van Jordy
Gebeurde dat maar. Kan ik toch een keer om hem lachen. Dat zou voor het eerst zijn dit seizoenquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:46 schreef Rhosyn het volgende:
Op een rode paddenstoel rood met witte stippen zat kabouter spillebeen heen en weer te wippen.
Krak zei toen de paddenstoel met een diepe zucht.
Hoepla allebei zijn beetjes gingen in de lucht
Of zo iets
Maar ja waarom zou hij dat doen. Een top moment is er pas als het zinnig is lijkt me anders is het gewoon aandacht vragen waar hij ook weer op afgerekend wordt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat durft hij niet zonder toestemming van Jordy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |