quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:01 schreef mazaru het volgende:
Jane is weer eens sportief geweest lees ik? Ze neemt Jolien mee voor dat geldspel. Die heeft volgens mij nog niet door dat het vijf tegen twee is. Jolien had haar echt never nooit meegenomen als het andersom was geweest.
En dan nog komt er commentaar..."ze had wel snel gekozen hè"quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:01 schreef mazaru het volgende:
Jane is weer eens sportief geweest lees ik? Ze neemt Jolien mee voor dat geldspel. Die heeft volgens mij nog niet door dat het vijf tegen twee is. Jolien had haar echt never nooit meegenomen als het andersom was geweest.
Ik weet wel zeker van nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jane is minder slim dan dat ze zich voordoet.....eigenlijk denk ik dat Jolien een tikkie slimmer is.
Dit was toch met Axel ook al een grote faal.
Klopt, toen met Axel waren ze al na tien minuten weer buiten...quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jane is minder slim dan dat ze zich voordoet.....eigenlijk denk ik dat Jolien een tikkie slimmer is.
Dit was toch met Axel ook al een grote faal.
Het wordt steeds viezer. Sharice valt me ook heel erg tegen. Ze is dus wel gewoon een**** van zichzelf.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:07 schreef anine het volgende:
[..]
[..]
En dan nog komt er commentaar..."ze had wel snel gekozen hè"
Met dit spel valt niet veel te winnen.....bijna niks. En met Axel was ze al geweest. Ook geen succes.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:01 schreef mazaru het volgende:
klopt wel, ze had eigenlijk geen keus meerquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh dan is ze dus gewoon onder druk gezet. Jammer dat ze er geen schijt aan had en gewoon de enige meenam die met haar werkt
Yep ik hoor ze niet maar die gezichten spreken boekdelen..quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:08 schreef mazaru het volgende:
Weer gezellig gestook in de slaapkamer.. Axel Axel Axel Axel Jane Jane Jane Jane
Dat denken ze helemaal niet. Ze zijn er vrij nuchter onder, als er 1 van hun naar huis gaat dan is dat zo. Ik heb ze niet horen zeggen dat ze er vanuit gaan dat ze de nominatie overlevenquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:10 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice zegt ze denken dat ze van pootje of mij winnen. Nou zeggen matti en jordy al onze fans stemmen dan op jullie
Nopequote:Op woensdag 12 maart 2025 11:11 schreef Flow3r het volgende:
Mattie zou zijn mond wel open getrokken hebben als hij Axel had gehoord over die gemiste munt
het was Mattie's schuld![]()
Dit vind ik leuker. Die muntbaan is voornamelijk liggen, wat ze toch al bijna 22/7 doenquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:04 schreef greysbones het volgende:
Ik vind het gelddruk spel net zo saai als die muntbaan
Ja ALS is een favoriet woord van Mattie. Ik heb hem nog nooit iemand rechtstreeks horen aansprekenquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:11 schreef Flow3r het volgende:
Mattie zou zijn mond wel open getrokken hebben als hij Axel had gehoord over die gemiste munt
maar Mattie liep al weg toen er nog niemand de shift had overgenomenquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
Je mag er niet ze achter elkaar vangen
Nee, hij stookt mensen op en gaat dan opzij zodat hij buiten schot blijft en de ideale schoonzoon kan uithangenquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:12 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja ALS is een favoriet woord van Mattie. Ik heb hem nog nooit iemand rechtstreeks horen aanspreken
Dat is ook niet zo.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:11 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat denken ze helemaal niet. Ze zijn er vrij nuchter onder, als er 1 van hun naar huis gaat dan is dat zo. Ik heb ze niet horen zeggen dat ze er vanuit gaan dat ze de nominatie overleven
Ze moeten die munt naar binnen brengenquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
maar Mattie liep al weg toen er nog niemand de shift had overgenomen
Oke, Jane en Axel waren te laat, liepen te treuzelen etc, maar Mattie had moeten blijven en roepen tot ze er waren en dan pas weglopen, nu was iedereen binnen en Jolien zag het te laat, die riep nog wel maar tevergeefs
Ik denk dat Jane dat wel weet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:01 schreef mazaru het volgende:
Valt er regelmatig eentje halverwegequote:Op woensdag 12 maart 2025 11:15 schreef Puzzie het volgende:
Die muntenbaan werkt ook beroerd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jane is iedere keer de verstandigste. Laatst ook met Jordy die al dagen op zijn bed lag te mokken over die boodschappen. Ik vind het knap hoor. Ik denk niet dat ik het zou kunnen bij dit soort mensen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:14 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat Jane dat wel weet.
Dat het 5 tegen 2 is. Jane probeert naar mijn mening de sfeer positief te gouden. Helemaal nadat ze genomineerd is en 'weet' dat Axel ook op de bank komt.
Ik vind dat ze het heel goed doen en weten dat het t spel is.
Weet niet meer wie het gister zei, meen Matthie. Dat ze vaker de hand van iemand zien en daar op letten ookquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Valt er regelmatig eentje halverwege
Dan had hij 1 van de andere 3 moeten roepen, maar niet zo maar weglopen toch?quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze moeten die munt naar binnen brengen
En mogen niet een andere die daarna komt vangen
Dat moet een ander doen
I knowwwwww, maar als Mattie daar was gebleven tot Jane of Axel het over had genomen, had hij die munt aan zien komen en kunnen roepen, nu zag niemand behalve Jolien die munt vallen en toen waren ze allemaal in de woonkamer, had Mattie gebleven en opgelet hadden ze meer tijd om te rennenquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze moeten die munt naar binnen brengen
En mogen niet een andere die daarna komt vangen
Dat moet een ander doen
Hij heeft het wel gehoord, hij zei vanmorgen nog dat hij het aan de ontbijt wel eens zal zeggen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:11 schreef Flow3r het volgende:
Zover ik begrepen hebquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
I knowwwwww, maar als Mattie daar was gebleven tot Jane of Axel het over had genomen, had hij die munt aan zien komen en kunnen roepen, nu zag niemand behalve Jolien die munt vallen en toen waren ze allemaal in de woonkamer, had Mattie gebleven en opgelet hadden ze meer tijd om te rennen
maakt ook allemaal niet meer uit, gedane zaken en zo, maar zo zag ik het![]()
de arrogantie dat de fans van Jordy en mattie dan wel charise zullen gaan saven...quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:16 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
En dan het gegeven dat ze dan de onverstaanbare Charice en saaie Pootje gaan saven omdat ze Axel niet mogen. Dit is dus echt een grote giller!
Ja, had het zelf ook niet gedacht, maar doe het vol overgave als ze genomineerd zijn....quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:16 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
En dan het gegeven dat ze dan de onverstaanbare Charice en saaie Pootje gaan saven omdat ze Axel niet mogen. Dit is dus echt een grote giller!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |