Na dat waterspel en hoe hij deed naar pootje en sharice snap ik het wel. Hij sprak ze toe als kleine kinderen met zijn armen over elkaar.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:53 schreef Rhosyn het volgende:
Axel heeft heel vaak wandelingetjes gemaakt met Pootje en had lol met hem en van de een op andere dag is dat afgelopen.
Dat voelt voor hem naar.
En ook de sfeer voelt naar.
Charice en Pootje ontkennen dat het zo is en zeggen dat het komt door de goudmuntchallenge
Zoals Axel dit nu verwoord hebben meerdere mensen hier in de cos ook zo verwoord.
Dat het zo een plotselinge switch was in contact met Pootje en Charice.
Dat sloeg werkelijk nergens op iddquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Na dat waterspel en hoe hij deed naar pootje en sharice snap ik het wel. Hij sprak ze toe als kleine kinderen met zijn armen over elkaar.
Liggen die alreeds gedrukt zijn daar nog?quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:55 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe dom die meiden zijn opzoek naar nummer 0304 die hebben die jongens gister allemaal al gehad.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Liggen die alreeds gedrukt zijn daar nog?
Anders kan je bijna niet weten wat de anderen al hebben gepakt.
En hoe zou dat komen dan? Niet omdat tijdens dat waterspel duidelijk werd dat Charice en Pootje over gestapt waren naar het drietal?quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Na dat waterspel en hoe hij deed naar pootje en sharice snap ik het wel. Hij sprak ze toe als kleine kinderen met zijn armen over elkaar.
Ja zie het net (had de streams nog niet opgestart)quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]leggen ze nu allemaal mooi neer
Ze speelden hun eigen spelquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En hoe zou dat komen dan? Niet omdat tijdens dat waterspel duidelijk werd dat Charice en Pootje over gestapt waren naar het drietal?
Ik roep maar wat
Ik vermoedde het al ..quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
Helaas horen ze nu![]()
Ze mogen geen serienummer drukken dat de voorgangers al gedrukt hebben
Jolien: dus voortaan voor we drukken hier even kijken
Ze hoeven daar toch geen verantwoording voor af te leggen bij Axel? Vorige week was het een gelegenheids samenstelling en zoals Pootje van de week aangaf is het drie groepen en niet twee.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:53 schreef Rhosyn het volgende:
Axel heeft heel vaak wandelingetjes gemaakt met Pootje en had lol met hem en van de een op andere dag is dat afgelopen.
Dat voelt voor hem naar.
En ook de sfeer voelt naar.
Charice en Pootje ontkennen dat het zo is en zeggen dat het komt door de goudmuntchallenge
Zoals Axel dit nu verwoord hebben meerdere mensen hier in de cos ook zo verwoord.
Dat het zo een plotselinge switch was in contact met Pootje en Charice.
Pootje is wat moeilijker dan sharicequote:
Zou goed kunnen , dat weet ik niet maar je voelt buiten wel spanningquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pootje is wat moeilijker dan sharice
Ik denk dat hij een persoon is van
Verpest je het dan is het klaar
Zo kwam hij tenminste over na het standje van Axel
Een eigenwijze bouwvakkerquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zou goed kunnen , dat weet ik niet maar je voelt buiten wel spanning
Ze zijn traaagquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:03 schreef C.A.I het volgende:
Dit is duidelijk geen spel voor de meiden wel jammer ☺️ zijn geen goede scanners
Hij roept wel altijd dat hij over lijken gaat , ik denk wel dat hij alles doet om Sharice te 'beschermen'quote:
werd min om meer opgedrongen, er werd gekeken wie er nog niet was geweest.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:01 schreef mazaru het volgende:
Jane is weer eens sportief geweest lees ik? Ze neemt Jolien mee voor dat geldspel. Die heeft volgens mij nog niet door dat het vijf tegen twee is. Jolien had haar echt never nooit meegenomen als het andersom was geweest.
100 euro maar per muntquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:04 schreef greysbones het volgende:
Ik vind het gelddruk spel net zo saai als die muntbaan
Jane is minder slim dan dat ze zich voordoet.....eigenlijk denk ik dat Jolien een tikkie slimmer is.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:55 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe dom die meiden zijn opzoek naar nummer 0304 die hebben die jongens gister allemaal al gehad.
Jane dus niet onthouden dat ze eerst moest kijken in die bak waar zw gebleven waren.
Ze had niet echt keus want Jolien riep meteen dat zij nog niet was geweest en verder iedereen wel en Jordy kwam aan hobbelen en riep meteen: eerlijk verdelen eerlijk verdelen Jolien is nog niet geweest.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:01 schreef mazaru het volgende:
Jane is weer eens sportief geweest lees ik? Ze neemt Jolien mee voor dat geldspel. Die heeft volgens mij nog niet door dat het vijf tegen twee is. Jolien had haar echt never nooit meegenomen als het andersom was geweest.
Ahh dan is ze dus gewoon onder druk gezet. Jammer dat ze er geen schijt aan had en gewoon de enige meenam die met haar werktquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:05 schreef Verida het volgende:
[..]
werd min om meer opgedrongen, er werd gekeken wie er nog niet was geweest.
en dat was Jolien. het was Jane die iemand mee mocht nemen en dan is het natuurlijk ineens niet meer belangrijk dat er iemand mee gaat die weet hoe het spel moet en geld binnen kan harken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |