Hoop het alleen er is er nog steeds 1 te weinig voor 5 in laatste week. Of ze doen finale met 4 want dat kan ook makkelijkquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:21 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat maakt deze BB ook zo bijzonder. `en zijn er al meerdere gegaan door tactisch stemmen van de buitenwereld. Dus vrijdag gaat Axel ..
Ja, omdat ik het spel zoals gespeeld door Jaxel niet leuk vind. Pootje is geen vals figuur en ook al kan ik hem soms niet verstaan, ik hou liever hem er in dan een Axel of Janequote:Op woensdag 12 maart 2025 11:20 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Dus jij wil liever Pootje erin houden die je niet verstaat! Sorry dit is dus zo krom geredeneerd.
Je kan maar weinig als kijker maar we doen ons bestquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:23 schreef Flow3r het volgende:
De kijker stemt dit jaar heel tactisch , doen mee met het spel
Vind Pootje wel een aardige man. Jammer dat hij zo slecht verstaanbaar is vaak want hij heeft ook wel grappige humorquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja, omdat ik het spel zoals gespeeld door Jaxel niet leuk vind. Pootje is geen vals figuur en ook al kan ik hem soms niet verstaan, ik hou liever hem er in dan een Axel of Jane
quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:21 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Dus jij wil liever Pootje erin houden die je niet verstaat! Sorry dit is dus zo krom geredeneerd.
[..]
Niemand zegt dat je niet in discussie mag gaan.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:47 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
wat doen mensen op een discussie forum als men niet in discussie wilt gaan?!
Moeten ze onderling verdelen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Gaat dat ergens in een pot of is dat 150 per persoon?
Vraag ik mij ook af, omdat de 1 meer keren het spel mocht spelen dan de ander.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Weet ik ook niet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat iedereen dat nu wel moet weten.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Weet ik ook niet.
Lionheart weet het wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |