oh okequote:Op woensdag 12 maart 2025 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zover ik begrepen heb
Moeten ze
Zodra ze de munt hebben deze naar binnen brengen
Het is toch allang duidelijk dat Axel vertrekt? Ongeacht wie er bij komt op de bank vertrekt hijquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat ik begreep uit het gesprek van Sharice in de slaapkamer is dat zij het persoonlijke aanvallen niet leuk vond, dat heeft ze in de suite toen ook benoemd. Ze wil niet dat mensen zich persoonlijk rot voelen.
Dat siert haar.
Ik zal sowieso stemmen op degene die naast Axel en Jane op de bank zit. Zoals ze daarnet al voorspelden in de slaapkamer.
De fout ligt ergens in het midden. Axel en Jane werden al later geroepen deden er vervolgens nog een kwartier over om uit bed te komen. Als ze er gewoon op tijd gelegen hadden... Maar dit was voor BB het ideale moment om het te laten falen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
maar Mattie liep al weg toen er nog niemand de shift had overgenomen
Oke, Jane en Axel waren te laat, liepen te treuzelen etc, maar Mattie had moeten blijven en roepen tot ze er waren en dan pas weglopen, nu was iedereen binnen en Jolien zag het te laat, die riep nog wel maar tevergeefs
*** Mod Edit. Laat dit eens ***quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat ik begreep uit het gesprek van Sharice in de slaapkamer is dat zij het persoonlijke aanvallen niet leuk vond, dat heeft ze in de suite toen ook benoemd. Ze wil niet dat mensen zich persoonlijk rot voelen.
Dat siert haar.
Ik zal sowieso stemmen op degene die naast Axel en Jane op de bank zit. Zoals ze daarnet al voorspelden in de slaapkamer.
waarom praat je over “verkeerde” bewoners?quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:10 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Het is zo te zien duidelijk dat Big Brother Axel slecht wil neerzetten om het kartel express wil ophemelen en guess what? THEY LOVE MANIPULATING THE LOYAL RESIDENTS! En verhip elke keer opnieuw wint een van de verkeerde bewoners bigbrother! Zo jammer deze manipulatie vanuit deze BB.
Ik ga dat idd doenquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:18 schreef Verida het volgende:
[..]
de arrogantie dat de fans van Jordy en mattie dan wel charise zullen gaan saven...
Ja daar kies ik ook voor. Als maar 1 van de 2 weg is.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:20 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Dus jij wil liever Pootje erin houden die je niet verstaat! Sorry dit is dus zo krom geredeneerd.
***KNIP***quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat siert haar.
quote:Ach, ik zeg maar zo ik zeg maar niets! Succes met de laatste drie weken met hun gebrabbel 👏🏻Op woensdag 12 maart 2025 11:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, had het zelf ook niet gedacht, maar doe het vol overgave als ze genomineerd zijn....
Dat maakt deze BB ook zo bijzonder. Er zijn er al meerdere gegaan door tactisch stemmen van de buitenwereld. Dus vrijdag gaat Axel ..quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:20 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Dus jij wil liever Pootje erin houden die je niet verstaat! Sorry dit is dus zo krom geredeneerd.
Team Shapoooquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:21 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
[..]
ja!quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:21 schreef C.A.I het volgende:
Lol ze begonnen sloom maar begint erop te lijken nu 😀😃😄
Ja, soms is het voor jezelf noodzakelijk om te kiezen tussen twee kwaden. Dan wint er altijd eentje.....quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:20 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Dat is het spelquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, soms is het voor jezelf noodzakelijk om te kiezen tussen twee kwaden. Dan wint er altijd eentje.....
Voor jezelf. 🤣quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, soms is het voor jezelf noodzakelijk om te kiezen tussen twee kwaden. Dan wint er altijd eentje.....
Dacht dat Axel daar heel geen moeite mee had.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:20 schreef mazaru het volgende:
Axel hangt erbij als een derde wiel. Hij is maar gaan slapen. Die twee versta je toch niet als ze met zijn tweeen Vlaams gaan praten
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |