Geen idee , ik vlieg nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Da's toch geen Quatar zoals zij denken. BAW vermoed ik.

Iemand een oor aannaaien betekent 'iemand iets wijsmaken', 'iemand voor de gek houden' en ook 'iemand bedonderen', 'iemand oplichten'.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:51 schreef czvt het volgende:
Jolien, Mattie en Jordy zijn mekaar oren aan het aannaaien.

om te beginnen heb je daar speciale risotto rijst voor nodig, weet niet of ze dat hebben daarquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:07 schreef Jockari het volgende:
Jordy gaat vanavond met Jolien risotto maken..
Zelf nog nooit gemaakt, maar hoor altijd dat dit niet zo simpel is.

quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Iemand een oor aannaaien betekent 'iemand iets wijsmaken', 'iemand voor de gek houden' en ook 'iemand bedonderen', 'iemand oplichten'.
Oh?
Ik dacht eerder dat ze in elkaars achterwerk zaten.

Hebben ze dan risottorijst?quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:07 schreef Jockari het volgende:

Zij ook niet, maar ze hebben het recept erbij gekregenquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:07 schreef Jockari het volgende:

Zie ze is staat om de rijst in een pan te gooien en dan gaar koken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij ook niet, maar ze hebben het recept erbij gekregen

Ik heb het niet over gisteravond...daar weet ik niks van.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:43 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
heb gisteren avond niet gekeken dus ik weet het niet, maar heeft hij aan tafel gezegd dat het eten van het "kartel" is? want zij hebben betaalt. heeft dat een ganse dag stoer staan roepen gisteren

Oh is dat zoals Hello Fresh?quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij ook niet, maar ze hebben het recept erbij gekregen

Grote woorden , dit durven ze natuurlijk nooitquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:43 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
heb gisteren avond niet gekeken dus ik weet het niet, maar heeft hij aan tafel gezegd dat het eten van het "kartel" is? want zij hebben betaalt. heeft dat een ganse dag stoer staan roepen gisteren

Deze moet ik ff quoten! Halleluja!!quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:23 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Het constant op een forum afzeiken van personen die aan een programma meedoen is nu ook niet bepaald volwassen te noemen...
Niemand is hier beter dan wie daar binnen zit.

Eens.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:23 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Het constant op een forum afzeiken van personen die aan een programma meedoen is nu ook niet bepaald volwassen te noemen...
Niemand is hier beter dan wie daar binnen zit.

Dacht meer een experiment voor bewoners die zich laten zeggen wat er gebeurt in zijn huis qua regels en spellen...en zich willen inzetten....quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:12 schreef czvt het volgende:
BB 2025 is voor, van en door kleuters tot stand gekomen. BB 2026 zal voor peuters worden denk ik! Een experiment zou dit moeten voorstellen van strijders. Echt? Dit is topslechte TV/experiment/vakantie over pionnetjes met dubieuze karaktertrekken.

Het is eigenlijk niet echt meer Big Brother zoals het bedoeld was.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:12 schreef czvt het volgende:
BB 2025 is voor, van en door kleuters tot stand gekomen. BB 2026 zal voor peuters worden denk ik! Een experiment zou dit moeten voorstellen van strijders. Echt? Dit is topslechte TV/experiment/vakantie over pionnetjes met dubieuze karaktertrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |