Ik heb uitgegooid lees wel bijquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:54 schreef greysbones het volgende:
Axel die echt geen ene fuck doet
Behalve koffie zetten
Wil anderen aan het werk zetten
Voor hem wel hahaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:56 schreef greysbones het volgende:
Ow nu geen dm meer volgende week
Want dat is wel klaar nu zegt Axel
Nou zichzelf vinden ze voornamelijk heel geweldig alle andere zijn niks waard zelfs de productiequote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:56 schreef Harrison het volgende:
Ze nemen zichzelf en dit spel gewoon niet zo serieus als die anderen
3 uur was de afspraak tssssquote:
ja maar die 2 hebben echt overal maling aanquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:02 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Dacht ik ook ja dat ze tot 11 moesten
oh dat even gemist?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat een walgelijke vertoning was dit zeg met die 2 ook op laatst nog even Keanu trap na geven![]()
![]()
Ja over het eten prei dat dat hetzelfde was als bosui. En dat hij vond dat ie wel kon koken maar het niet kon omdat ie nog thuis woont iets in die strekking. Niet de exacte woordenquote:
ja heb terug gespoeld ja het te walgelijk voor woordenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:05 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ja over het eten prei dat dat hetzelfde was als bosui. En dat hij vond dat ie wel kon koken maar het niet kon omdat ie nog thuis woont iets in die strekking. Niet de exacte woorden
En als ze dan weer de klok even verzetten zelfs nog eerder hahaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
Als pootje en sharice 3 uur doen
En Matti Jordy en Jolien 3
Dan kunnen ze Jane en Axel
Om 4 uur wakker maken
ja het was reuze leuk en gezelligquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:05 schreef Harrison het volgende:
Jammer dat hun shift er alweer op zit. Ik heb echt genoten van Jane en Axel! Lekker hardop mee kunnen lachen ook. Was denk ik wel de leukste muntenshift van vandaag wat mij betreft. Jammer voor ze dat er niks gevallen is.
Op zich vind ik Pootje en Sharice ook wel leuk, maar helaas versta ik die twee gewoon niet als ze met elkaar praten.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:08 schreef Tascha071 het volgende:
Als ik zo terug lees t laatste uurtje durf ik bijna niets meer te zeggen. Ik moet zeggen dat ik Axel het echt leuk vind doen allemaal. Houd zich goed. Tuurlijk best vervelend om te verliezen en te voelen dat iemand dat dan topspel vind maar echt heb hem nog niet zien liggen mokken met natte ogen boos kijkende in de camera! En dan huilen niet omdat je spelletje verloop maar je valentijnskaartjes mist of een video van ouders.
Ik vind axcel en Jane leuker om naar te kijken dan Jordy en zijn onderdanen. Moest het even kwijt na twee cossen terug lezen
Is toch ook helemaal goed ieder zijn of haar voorkeur.wel denk ik dat je dan nog even moet genieten van ze want ik acht de kans groot dat er 1van de 2 er vrijdag uit gaatquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:08 schreef Tascha071 het volgende:
Als ik zo terug lees t laatste uurtje durf ik bijna niets meer te zeggen. Ik moet zeggen dat ik Axel het echt leuk vind doen allemaal. Houd zich goed. Tuurlijk best vervelend om te verliezen en te voelen dat iemand dat dan topspel vind maar echt heb hem nog niet zien liggen mokken met natte ogen boos kijkende in de camera! En dan huilen niet omdat je spelletje verloop maar je valentijnskaartjes mist of een video van ouders.
Ik vind axcel en Jane leuker om naar te kijken dan Jordy en zijn onderdanen. Moest het even kwijt na twee cossen terug lezen
Oh ja nu kan ik me voorstellen hoe gezellig het was en volwassen,quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:11 schreef Schakeltopia het volgende:
onze volwassen vrinden
[ afbeelding ]
Was het van gisteravond nog uitgekomen?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:06 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
En als ze dan weer de klok even verzetten zelfs nog eerder haha
Met lol.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:11 schreef Schakeltopia het volgende:
onze volwassen vrinden
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd 😁quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:16 schreef Juultje1981 het volgende:
Volgens mij niet maar Axel en Jane waren vanochtend weer veel te laat dus ik denk dat ze het vannacht gewoon weer gaan doen ter compensatie
Ja doe dan geen opdracht dit vind ik niksquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:20 schreef KinKiJan het volgende:
Dit slaat nergens op. Zit je dan. Toch heel andere koek dan bijv. die 24-uur-watertoren opdracht van vorig jaar, waar ze in elk geval nog bezig waren en daardoor ook gewoon sowieso wakker bleven.
[ afbeelding ]
Echt een flopdracht
Lolz denk ga even kijken, slapen ze allebei buiten haha.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:36 schreef Folies het volgende:
Ik blijf wel luisteren, ze mogen van mij naar de finale.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:23 schreef Harrison het volgende:
Bloedsaaie streams, maar er wordt tenminste niet gelachen
Die waren volgens mij vorig jaar met het water en het jaar daarvoor met de ballen in de bak houden met veel meer bewoners. Konden langer uitrusten of meer wisselen met shifts. Ze zijn nu met te weinig.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:20 schreef KinKiJan het volgende:
Dit slaat nergens op. Zit je dan. Toch heel andere koek dan bijv. die 24-uur-watertoren opdracht van vorig jaar, waar ze in elk geval nog bezig waren en daardoor ook gewoon sowieso wakker bleven.
[ afbeelding ]
Echt een flopdracht
Ben ik even kwijt. Jawel heeft tot 22 u gezeten terwijl ze volgens mij tot 23 moesten dus weet niet of ze nu 2 of 3 uur doenquote:
Ja ik kijk normaal nooit TikTok maar denk zal eens kijken en in de reacties zegt iemand iets van ach wat als ze veel met Axel optrekt en die jorda reageert dan met: Wie??? Dus hij zal wel jaloers zijn op haar band met Axel al heeft ze niks verkeerds gedaan volgens mij. Maar geeft hem weer aandacht hè! Ik wist hiervoor niet eens wie hij was dus hij za zelf wel op “ sensa” uit zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:24 schreef Flory- het volgende:
Wil het hier toch even gezegd hebben.
Wat een klootzak is die Jorda zeg, dat vind ik echt zo triest voor Jane![]()
Die meid is dol op hem!
Heb dan tenminste het fucking geduld en fatsoen nog enkele weken
Die tiktokposts zijn wel vreemd als het niet zo zou zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:25 schreef Folies het volgende:
Ik geloof er geen moer van. Net als dat Deb gewoon nog samen zal zijn met Mattheus.
Wel heerlijk dat buiten slapen daar en de vliegtuigen die je hoort. Vind het wel rustgevend.
Pootje heeft eerder vanavond al een aantal sok propjes naar zich gegooid gekregen omdat hij lag te snurkenquote:
Had ook nooit van beide gehoord, jaloers of niet, het slaat nergens op.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:28 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja ik kijk normaal nooit TikTok maar denk zal eens kijken en in de reacties zegt iemand iets van ach wat als ze veel met Axel optrekt en die jorda reageert dan met: Wie??? Dus hij zal wel jaloers zijn op haar band met Axel al heeft ze niks verkeerds gedaan volgens mij. Maar geeft hem weer aandacht hè! Ik wist hiervoor niet eens wie hij was dus hij za zelf wel op “ sensa” uit zijn
Hoop het ook niet voor ze maar als het echt zo is, dan zie ik Jane en mattie ergens nog wel samen komen hierdoorquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:28 schreef Flory- het volgende:
[..]
Die tiktokposts zijn wel vreemd als het niet zo zou zijn.
Ik hoop zowel voor Matt als Jane dat het allemaal niet klopt![]()
Pootje ligt weer lekker te ronken
Ben het met je eens! Belachelijk om dit zo te doen. Daarom denk ik dat het een media stunt is van die gastquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:31 schreef Flory- het volgende:
[..]
Had ook nooit van beide gehoord, jaloers of niet, het slaat nergens op.
Het duurt nog 1 of enkele weken, waar is je fatsoen om dit zo te doen.
Ik kom normaal ook nooit op tiktok btw.
Dit ook inderdaadquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:34 schreef Flory- het volgende:
Jammer dat er totaal niks te luisteren is vanavond, Pootje en Sharice zijn inmiddels ook wel uitgeluld.
Heb het vandaag verder niet echt kunnen volgen, daarom tnx voor de SV's
Munt!!!!!!
Haha Pootje heeft hem
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn slaapspier verrekt
Hahaha, je slaapster ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:37 schreef tassie127 het volgende:
[..]ik ben net zo stijf in de ochtend haha denk dat ik dan ook mijn slaapster heb verrekt
Die man valt zo snel terug in slaap! Ik wou dat ik dat kon! Wordt heel vaak wakker maar lig dan ook minstens een half uur tot een uur wakker voordat ik weer in slaap val! Ben jaloers!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:40 schreef Krambo het volgende:
En weer verder slapen![]()
Wie hebben de volgende shift en hoe laat?
Oh dus om 4 of 5 uur weer Axel en Janequote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:41 schreef Folies het volgende:
Mattie, Jordy en Jolien. De gok is om 1 uur.
Die slapen ook alleen, volgens mij slapen ze 's nachts gewoon allemaal nu.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
Oh dus om 4 of 5 uur weer Axel en Jane
ik had ook niet de intentie om 's nachts te gaan kijken, maar als je toch wakker bent dan zou ik de streams wel aanzettenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:48 schreef Flory- het volgende:
[..]
Die slapen ook alleen, volgens mij slapen ze 's nachts gewoon allemaal nu.
Totaal geen lol meer aan om te kijken.
Naja tenzij er een munt in de box valt natuurlijk
Als je niet kan slapen is een 24uurs opdracht altijd wel tof idd.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik had ook niet de intentie om 's nachts te gaan kijken, maar als je toch wakker bent dan zou ik de streams wel aanzetten
ik heb wel eens de streams aangezet als ik wakker was, maar kreeg dan wel heel vaak SL'squote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:51 schreef Flory- het volgende:
[..]
Als je niet kan slapen is een 24uurs opdracht altijd wel tof idd.
Deze helaas niet
Ja ik ook vaakquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik heb wel eens de streams aangezet als ik wakker was, maar kreeg dan wel heel vaak SL's
Gedurende nacht bedoel je dan ? Meestal gebeurt er dan ook niets ..quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik heb wel eens de streams aangezet als ik wakker was, maar kreeg dan wel heel vaak SL's
Het is nog nooit zo stil geweest tijdens een nacht opdracht. Zoals ik al zei gaan ze nog eerder slapen en zegt de nachtdienst al helemaal niets. Snap niet dat dat dit slapen tijdens een dienst wordt toegestaanquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 maart 2025 00:11 schreef tassie127 het volgende:
Ik vergeet vaak mijn laptop dicht te klikken en word geregeld in de ochtend wakker dat ik of achter loop of dat ik nog bij ben maar vanuit mijn bed ineens mensen hoor praten en denk: waar komt dat geluid vandaan.
Das nog niet eens zo erg want ik weet het dan wel in mijn achterhoofd maar mijn dochter staat dus echt op met hen op de achtergrond en kijkt niet eens maar hoort ze wel op de achtergrond en zegt dan echt : mama…. Waar kijk je in godsnaam naar???quote:
Tja als hij niet wakker heeft gemaakt dan liggen ze daar nog wel even.quote:Op woensdag 12 maart 2025 00:55 schreef Folies het volgende:
Ze zijn 7 minuten te laat, zegt Pootje. Maak ze dan wakker, zot.
Ik hoorde ook Axelquote:Op woensdag 12 maart 2025 01:04 schreef Folies het volgende:
Hij gaat Axel wakker maken?
Zal het wel verkeerd hebben verstaan.
Als ze lief zijn laten ze Jolien gewoon lekker doorslapen, 2 is toch genoegquote:Op woensdag 12 maart 2025 01:08 schreef kater1 het volgende:
Pootje gaat eindelijk de volgende shift wakker maken. Jordy en Mattie staan meteen op, Jolien is nog niet wakker te krijgen.
Niet alleen Jordy, ook Pootje en Mattiequote:Op woensdag 12 maart 2025 01:19 schreef Krambo het volgende:
Jordy weer helemaal over de zeik vanwege de afwas
Ik verstond het echt andersquote:Op woensdag 12 maart 2025 01:23 schreef RelDaThief het volgende:
Nee
Jordy zei dat ze de afwas laten staan en dan de sauna in gaan...
En dat ze niets doen behalve Axel die koffie zet.
Wie er de laatste tijd meestal eten maakt negeert hij dan ook maar ineens...
Goed plan, mijn bed ook. Slaap lekker allemaal en voor degenen die nog wakker zijn: Keep us postedquote:Op woensdag 12 maart 2025 01:25 schreef Folies het volgende:
Nou het is mooi geweest, mijn bed heeft me nodig.
Hij heeft het gesprek tussen Axel, Jane vs Sharice en Pootje niet meekregen denk ik?quote:Op woensdag 12 maart 2025 01:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jordy is nog steeds verbaasd dat Pootje en Sharice alle info aan het kartel doorspelen en ook klaar zijn met Jaxel
neuhhhquote:Op woensdag 12 maart 2025 02:58 schreef kater1 het volgende:
Ha Flow3r! Fijn dat je de shift overneemt!
Ik ook, wat een ******quote:Op woensdag 12 maart 2025 05:03 schreef ammartje het volgende:
En Jane is er ook nu. Wat een ei, wat een ei zegt Axel. Dus Mat zal de schuldige zijn.
Ik stop met kijken, deze 2 trek ik slecht
Zelf niet op tijd zijn en dan iemand anders de schuld geven. Typisch denk dat niemand axel geloofd. Matti moest zijn munt wegbrengen en hij had de beurt tochquote:Op woensdag 12 maart 2025 05:15 schreef Juultje1981 het volgende:
Jane en Axel vinden het niet hun schuld en gaan vlammen als zij de schuld krijgen
Heb het ook mee gekregen, Axel was aan treuzelen en dus te laat voor hun eerste munt, maar ja makkelijk om Matti de schuld te geven hequote:Op woensdag 12 maart 2025 05:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zelf niet op tijd zijn en dan iemand anders de schuld geven. Typisch denk dat niemand axel geloofd. Matti moest zijn munt wegbrengen en hij had de beurt toch
Gisteravond hadden ze het er samen over van we laten gewoon munten vallen want wij kunnen het lijden. Dit is vast toevallig geweest. Axel gaat zijn kussens verleggen om beter te kunnen liggen.Heeft ogen dicht en jane knippert de hele tijd.quote:
Nee serieus wat een mafkees dan zeg om ratten te voeren, krijg je alleen maar meer vanquote:Op woensdag 12 maart 2025 05:35 schreef Koos1958 het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat er ineens ratten over je heen lopen terwijl je daar ligt. Jordy en matti hadden het er gister over dat er allemaal eten onder de douche ligt wat pootje eronder gooit. Deed hij voor die ratten zodat die eten hadden.
Het meeste is al door jolien en jordy gedaan. Staat nog een klein beetje. Maar ze zullen het wel niet doen. Misschien Jane wel maar axel zeker niet. Wel zonde want iedereen gaat nu 500 in de min door het missen van die munt. Hebben ze allemaal die dag en nacht voor Piet snot gezeten daar.quote:Op woensdag 12 maart 2025 05:46 schreef Juultje1981 het volgende:
Waar is Jane nu heen gelopen? Zou ze de afwas verder doen?
Het lijkt een beetje teruglezend of alle FBers, hierheen zijn verhuisd. Geen kwaad woord over Jordy? Heel apart!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:08 schreef Tascha071 het volgende:
Heb je gisteravond gekeken naar die 2. Was behoorlijk lelijk wat ze allemaal zeiden. Zelfs over bewoner van vorig jaar.quote:Op woensdag 12 maart 2025 06:25 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje teruglezend of alle FBers, hierheen zijn verhuisd. Geen kwaad woord over Jordy? Heel apart!
Ik las over de zwijnen dat Jordy zei en dat ze zelf niets gedaan hadden die dag en weer over Axel en Jane.quote:Op woensdag 12 maart 2025 06:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb je gisteravond gekeken naar die 2. Was behoorlijk lelijk wat ze allemaal zeiden. Zelfs over bewoner van vorig jaar.
Ja logisch als ze de afwas gewoon lieten staan en na het koken niet hadden schoon gemaakt.Dan noem je mensen zwijnen, die maken ook troepquote:Op woensdag 12 maart 2025 06:32 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Nou.. en dat Jordy zwijnen zei en mopperde was dus wel oké? Ik leef echt nu in FB.
Ik denk niet dat dit nu een discussie waard is. Ieder heeft zijn of haar voorkeur en dat is prima. Gister waren Jane en Axel heel slecht aan het praten en heb onder andere ik neergezet wat er gebeurde. Gingen puur over wat er op dat moment op de streams te zien warenquote:Op woensdag 12 maart 2025 06:32 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Nou.. en dat Jordy zwijnen zei en mopperde was dus wel oké? Ik leef echt nu in FB.
Het viel ook allemaal wel mee. Zei gister al, het gaat over een weer dat roasten van elkaar. Gisterochtend was Jordy over die anderen bezig, gisteravond was het andersom, zoals je kon lezenquote:Op woensdag 12 maart 2025 06:25 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje teruglezend of alle FBers, hierheen zijn verhuisd. Geen kwaad woord over Jordy? Heel apart!
Terwijl Jordy en Jolien en Matti tot de conclusies kwamen dat ze heel de dag niets hadden gedaan Jane heeft gekookt nog en Axel nog koffie gezet. Het kartel Jolien en Jordy en Matti hebben dus helemaal niets gedaan dan enkel geroddeld en geroepen top spel! Dus dat gemopper en zwijnen roepen is dus zo onnodig en totaal overbodig van meneer Jordy. Die echt niets doet dan lelijk praten over alles.quote:Op woensdag 12 maart 2025 06:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja logisch als ze de afwas gewoon lieten staan en na het koken niet hadden schoon gemaakt.Dan noem je mensen zwijnen, die maken ook troep
Ze hebben cheescake gemaaktquote:Op woensdag 12 maart 2025 06:44 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Terwijl Jordy en Jolien en Matti tot de conclusies kwamen dat ze heel de dag niets hadden gedaan Jane heeft gekookt nog en Axel nog koffie gezet. Het kartel Jolien en Jordy en Matti hebben dus helemaal niets gedaan dan enkel geroddeld en geroepen top spel! Dus dat gemopper en zwijnen roepen is dus zo onnodig en totaal overbodig van meneer Jordy. Die echt niets doet dan lelijk praten over alles.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 06:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het viel ook allemaal wel mee. Zei gister al, het gaat over een weer dat roasten van elkaar. Gisterochtend was Jordy over die anderen bezig, gisteravond was het andersom, zoals je kon lezen
Precies dezelfde strekking las ik terug op FB.. daarom denk ik dat het dezelfde waren die over Axel zoveel stampij maken. Terwijl ze niet sceptisch en genuanceerd over iedereen zijn! Ik snap het überhaupt echt niet deze tegenstrijdigheid de een mag alles zeggen en ook niet doen en trekt de ander zijn mond open Axel, wordt alles 10 x overal en niet alleen hier extra benoemd en uitvergroot. Vreemde gewaarwording vind ik!
De een kan er wel nog een keer om lachen dat ze bijv. Keanu's prei/bosui vergelijking grappig vonden, de ander vindt het ineens walgelijk. Soit.
Zou zouden in plaats van zich er zo onder elkaar steeds over op te winden ook gewoon tegen Axel Jane kunnen zeggen dat ze het vervelend vinden. En dan niet weer dat laffe lacherige gedoe, zodat de boodschap niet overkomt, maar gewoon op de man af zeggen dat het ze stoort.quote:Op woensdag 12 maart 2025 06:44 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Terwijl Jordy en Jolien en Matti tot de conclusies kwamen dat ze heel de dag niets hadden gedaan Jane heeft gekookt nog en Axel nog koffie gezet. Het kartel Jolien en Jordy en Matti hebben dus helemaal niets gedaan dan enkel geroddeld en geroepen top spel! Dus dat gemopper en zwijnen roepen is dus zo onnodig en totaal overbodig van meneer Jordy. Die echt niets doet dan lelijk praten over alles.
Zeker als je een nominatiepin hebt ben je toch al een beetje thuis in gedachtequote:Op woensdag 12 maart 2025 06:52 schreef Koos1958 het volgende:
Jane zegt ik mis thuis heel erg nu en dat snap ik wel
Je mag gewoon alles zeggen hoor, al het een normale post is. Het is toch van de gekke dat mensen niets meer durven te typen om de reactie van andere.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:08 schreef Tascha071 het volgende:
Heb de streams uitgezet kon er niet meer naar luisterenquote:Op woensdag 12 maart 2025 06:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb je gisteravond gekeken naar die 2. Was behoorlijk lelijk wat ze allemaal zeiden. Zelfs over bewoner van vorig jaar.
Jane laat geen andere toe bij het koken. Ze zijn nu met minder. Dat Jane kookt geeft Axel toch geen vrijbrief.quote:Op woensdag 12 maart 2025 01:23 schreef RelDaThief het volgende:
Nee
Pootje zei dat ze de afwas laten staan en dan de sauna in gaan...
Jordy begreep 'in de sauna' en zei dat ze niets doen behalve Axel die koffie zet.
Wie er de laatste tijd meestal eten maakt negeert hij (Jordy) dan ook maar ineens...
Voor een keer. Net hier een verbouwing achter de rug maar het apparaat dat het hardst gemist werd was de afwasmachine.quote:Op woensdag 12 maart 2025 03:17 schreef Flow3r het volgende:
Hoop gejammer en geklaag over aangekoekte pannen, stinkende vispannen maken ze niet schoon ., die laten ze voor morgen
snap dat gezeur niet zo, er is niks te doen, afwassen moet dan leuk zijn als afleiding, toch ?
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:08 schreef Tascha071 het volgende:
Is elke keer. Eerst gaan de heather aanquote:Op woensdag 12 maart 2025 07:51 schreef Joyce-43 het volgende:
Ze had al warm water voor het alarm afging hoezo dat????
Maar hij zei ook het is wat het isquote:Op woensdag 12 maart 2025 07:52 schreef Juultje1981 het volgende:
En weer geeft Axel de schuld aan mattie dat hij de munt heeft laten vallen
Ik zit hier al vanaf 1999 en ik vind Jordy ook een leuke bewoner. Axel vond ik vanaf dag 1 al niets. Heel stoer met gestrekt been binnen komen niets van je zelf willen vertellen en dan janken dat mensen je links laten liggen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 06:25 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik ook en ik las het overal. En ik denk dat BB met hun eenzijdige waar ze de camera’s opzetten en dan Axel in hun berichtgeving heel erg wegzet er mee heeft geholpen om nog meer tweespalt te creëren. Wat een BB zeg ik heb nog nooit zoiets meegemaakt in een programma. Ik blijf er bij dat ze Jordy saven en Axel als de boeman wegzetten echt jammer van wat eens een leuk programma was.quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Dank je wel Tascha.![]()
Ik ben het 100% met je eens.
Ik geef de 19e like op je bericht, dat zegt op dit Forum veel, dat wordt niet snel gehaald.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:08 schreef Tascha071 het volgende:
Ga ik inderdaad ook vanuit. Ik denk dat er vandaag nog even veel munten gaan vallen zodat iedereen minimaal op 0 eindigd ipv dat het geld kostquote:Op woensdag 12 maart 2025 07:56 schreef Koos1958 het volgende:
Vermoed wel dat het de laatste nacht was.
Jaxel word wel gespaard hoor gisteren in de aflevering werd hun gesprek van de nacht ervoor totaal niet uitgezonden, en daar waren ze de andere echt aan het afkraken en niet alleen de bewoners ook de stagelopers en medewerkers van BB. Dit was zeker een gesprek van een uur en niets is uit gezonden ervan ja 1 tel geloof ik dat Jane in bed lag met de mircrofoon voor der mond.quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:55 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik ook en ik las het overal. En ik denk dat BB met hun eenzijdige waar ze de camera’s opzetten en dan Axel in hun berichtgeving heel erg wegzet er mee heeft geholpen om nog meer tweespalt te creëren. Wat een BB zeg ik heb nog nooit zoiets meegemaakt in een programma. Ik blijf er bij dat ze Jordy saven en Axel als de boeman wegzetten echt jammer van wat eens een leuk programma was.
Hij is net wakker. Komt echt nog wel dat iemand iets er over zegtquote:Op woensdag 12 maart 2025 07:59 schreef danaqui het volgende:
Zo'n grote bek had Jordy gister had met zijn zwijnen zo durft hij nu niks te zeggen tegen team Axel
Tuurlijk.......quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij is net wakker. Komt echt nog wel dat iemand iets er over zegt
Het werd ook in de kamer omgeroepen zei pootje ook al netquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:01 schreef KinKiJan het volgende:
Want als het over poen gaat hoort Jordy het wel, zegt ie.
Jane verteld hoe het is gegaan: Jolien sprak Axel en Jane aan over de afwas, Mattie was alleen buiten en er viel een munt , Mattie bracht hem naar binnen en liet de koker onbeheerd achter BB liet gelijk nog een munt vallen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:58 schreef Koos1958 het volgende:
En nu tegen jordy vertellen en die reageert heel rustig. Ze brengen het weer dat het matti is geweest.
Klopt het verhaal innd van Jaxelquote:Op woensdag 12 maart 2025 07:58 schreef rinardo het volgende:
Voor de binnenkomers
Bron https://www.showbizzsite.(...)QSk3C588d-yiDVMnmPuw
Bigbrother int 3.500 van de bewoners
[ link | afbeelding ]
Ik citeerde Jordy dan ook...Die normaal hard roept dat poen 'm niet boeit.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:03 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Het werd ook in de kamer omgeroepen zei pootje ook al net
Axel was al naar buiten aan het lopen mattie had de munt en liep naar binnen om hem weg te brengen. Schuld ligt in het midden en ik denk dat ze allebei “schuld” hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:03 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Jane verteld hoe het is gegaan: Jolien sprak Axel en Jane aan over de afwas, Mattie was alleen buiten en er viel een munt , Mattie bracht hem naar binnen en liet de koker onbeheerd achter BB liet gelijk nog een munt vallen.
TopShowquote:Op woensdag 12 maart 2025 07:58 schreef rinardo het volgende:
Voor de binnenkomers
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:58 schreef rinardo het volgende:
Voor de binnenkomers
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Dat klopt niet want had al eerder gevraagd waar is jordy toen zeiden jolien en matti in bed want we hoeven maar met 2 te zijn. Daarna liep hij terug.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:11 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy laat bij z'n 'recap' aan de rest weg dat Axel dacht dat Jordy nog buiten was toen hij met Jolien binnen was en Mattheus de munt binnen bracht.
Pulp sitequote:Op woensdag 12 maart 2025 07:58 schreef rinardo het volgende:
Voor de binnenkomers
[ link | afbeelding ]
Ja en de afwas die verder niet is afgemaakt door axel en janequote:Op woensdag 12 maart 2025 08:13 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoopte dat de stof was neer gedaald.
Maar helaas.
Munt gevallen.
Krijgen we daar weer gezeur over.
Klopt had Jolien hun gevraagd.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en de afwas die verder niet is afgemaakt door axel en jane
Maar de opdracht denk ik wel en dan is het toch klote dat je het voor niets hebt gedaan want je wil dat de opdracht slaagt(ook voor de anderen)quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik citeerde Jordy dan ook...Die normaal hard roept dat poen 'm niet boeit.
Kennen wel, maar wordt hier minder gegeten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Belgen kennen geen rookworst zegt Axel (uitzending)
@:Jockari?
Heb ik dat gezegd dan?quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:33 schreef marky het volgende:
[..]
Jane laat geen andere toe bij het koken. Ze zijn nu met minder. Dat Jane kookt geeft Axel toch geen vrijbrief.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hoezo onder een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Doe ik vaak omdat ik weet dat bij mensen op de telefoon foto's en filmpjes langzamer laden.quote:
hoor net dat ze ook gewoon een nacht van 7 uur hebben kunnen slapenquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:15 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: alles voor niks
Matthie: en hij neemt de schuld niet op zich. Hij was 20 min over tijd.. ze hebben verdomme een half uur langer kunnen slapen.
Hij had laatst heel veel gouden medailles maar hij wilde ze niet en heeft ze terug gekaatstquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:29 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy: "Ik heb alles gedaan!" x1000
Geef die man 2 gouden medailles, 1 voor alles gedaan, 1 voor datzelfde verhaal 1000x te herhalen.
aha vandaarquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Doe ik vaak omdat ik weet dat bij mensen op de telefoon foto's en filmpjes langzamer laden.
Plaatst daarom in het SV ook al het beeld materiaal achter een spoiler.
dat komt omdat die zo opgefokt is erdoor ja dan vertel je het vaak kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:29 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy: "Ik heb alles gedaan!" x1000
Geef die man 2 gouden medailles, 1 voor alles gedaan, 1 voor datzelfde verhaal 1000x te herhalen.
Ja niet gek ze zijn altijd net bestek aan het krassen in die pannen ipv hout of plastic roerdingenquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:33 schreef Jockari het volgende:
Asfaltlaag van de pan is los aan het komen ?
[ afbeelding ]
hey staat een hartje in de panquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:33 schreef Jockari het volgende:
Asfaltlaag van de pan is los aan het komen ?
[ afbeelding ]
Er gaat niemand van de bank naar huis, pootje gaat naar huisquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:36 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje: ja jongens, overmorgen is D day
krant net gebeld, het komt groot op de voorpaginaquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:35 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: is hij nu de afwas aan het doen?? Nou dat mag in de krant
Als je het opgelost wil krijgen is tig keer herhalen bij anderen maar niks zeggen tegen 'het probleem' niet dé manier..quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat komt omdat die zo opgefokt is erdoor ja dan vertel je het vaak kan me er wel iets bij voorstellen
mag toch echt hopen van niet, dan hebben ze verdorie weer mazzelquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
Er gaat niemand van de bank naar huis, pootje gaat naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |