Maar het was ook dom om zo binnen te komen.....met een grote mond...wacht zal de boel hier eens veranderen....dom dom dom....quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:25 schreef Harrison het volgende:
Axel is een beetje onbehouwen, maar ik zal nooit vergeten hoe hij in het begin werd gepest en genegeerd door een hele groep volwassen mensen alsof ze op de basisschool zaten.
Mjah, qua buitensluiten, mentaal pesten en lullig praten heeft ie het afgelopen weekend wel wraak genomen..quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:25 schreef Harrison het volgende:
Axel is een beetje onbehouwen, maar ik zal nooit vergeten hoe hij in het begin werd gepest en genegeerd door een hele groep volwassen mensen alsof ze op de basisschool zaten.
Mee eens, vond ik toen ook. Maar de reactie van sommigen was dom dom dom dom dommer domst. Echt puberaal pestgedrag toen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar het was ook dom om zo binnen te komen.....met een grote mond...wacht zal de boel hier eens veranderen....dom dom dom....
totdat ze weer in de suite leggenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, heel volwassen ff zuur en dan hoor je ze er niet meer over....het zijn tenslotte de enige normale daar.
ik hoop snel want daat geslaap is echt saaiquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:38 schreef Folies het volgende:
Mooi gesprek had Sharice in de DBK. Waar Axel aan het afluisteren was. Benieuw of hij wat heeft gehoord. We komen erachter als Jane weer terug is.
Sorryquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:38 schreef Folies het volgende:
Mooi gesprek had Sharice in de DBK. Waar Axel aan het afluisteren was. Benieuw of hij wat heeft gehoord. We komen erachter als Jane weer terug is.
Ze vond het een mooie actie van Jordy, en dat ze het snapte, vertelde ze in de DBK.
Ja, Sharice kwam eruit en hij stond daar af te luisteren zei ze net.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sorry
Axel was het gesprek in de dbk aan het afluisteren ?
ja ze hebben nachtdienstquote:
Wauwquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:43 schreef Folies het volgende:
[..]
Ja, Sharice kwam eruit en hij stond daar af te luisteren zei ze net.
kon je het meeluisteren dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:38 schreef Folies het volgende:
Ze vond het een mooie actie van Jordy, en dat ze het snapte, vertelde ze in de DBK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |