Alle jordy fans zullen massaal zo gaan stemmen dat jane/Axel er uit gaatquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:14 schreef Harrison het volgende: [..] Ik hoorde Jolien anders zeggen dat ze Sharice op de bank wil, ze denkt dat zij Jane of Axel wel weg kan spelen en Pootje niet
Ik denk dat Jane het echt niet wist, anders was ze toch ook geen hamburgers gaan bakken lijkt mij. Maar sluit niets uit, misschien had zij juist zin in een weekje vis en dacht ze laat de rest ook maar vis proberen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:17 schreef Kissingbird het volgende: Als Jane had geweten dat Jordy geen vis lust had ze het niet gekozen
Ze gedraagt zich helemaal niet zo raar. Maar om nou eenzijdig je relatie te beëindigen zonder daar de ander over in te lichten en dan ook nog online iedereen daar van op de hoogte te stellen door dit soort posts te maken, dan ben je wel echt een sukkeltje haha. No loss voor Jane dus. Maar wel zielig voor d’r dat ze hier straks tegenaan moet lopen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:12 schreef Joyce-43 het volgende: [..] misschien is hij het niet eens met haar gedrag in BB
Met fans die niet hebben gekeken naar de streamsquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:16 schreef Schakeltopia het volgende:
achja vorige week een vrijstelling omdat je handiger bent met knutselen dan een ander, nee dat is niet makkelijker natuurlijk
ja ze praten echt heel netjesquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:10 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik zie hele andere dingen Ze praten er heel nuchter over..Zeggen dat ze het nemen zoals het komt. En wat de GC’s betreft hebben ze gelijk, daar heeft het kartel niet veel meer aan want Jane zit al op de bank en Axel komt er naast.
Geen sneren, geen kwaad spraak, helemaal niks van dat
Dat kan je dan wel over elk spel zeggen. Omdat je toevallig handiger bent in puzzel oplossen, omdat je toevallig meer kracht/betere conditie hebt etc etc. Creativiteit is ook gewoon een skill.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:16 schreef Schakeltopia het volgende:
achja vorige week een vrijstelling omdat je handiger bent met knutselen dan een ander, nee dat is niet makkelijker natuurlijk
Jane gaat nergens heen hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alle jordy fans zullen massaal zo gaan stemmen dat jane/Axel er uit gaat
ja en nee, creativiteit zou pas een skill zijn als ze allen hetzelfde voorwerp zouden krijgenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:18 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat kan je dan wel over elk spel zeggen. Omdat je toevallig handiger bent in puzzel oplossen, omdat je toevallig meer kracht/betere conditie hebt etc etc. Creativiteit is ook gewoon een skill.
Nee hoor helemaal.niet zuurquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:15 schreef Kissingbird het volgende:
axel: ja door de kijker bam.. in de schoot geworden. Te makkelijk want hij mocht in elke envelop kijken, hoogste bod pakken.
dit is te simpel voor mij, voorgetrokken
Soort cheaten vind ik dit.
Jane: als het andersom was geweest dan was het huis te klein.
en dan praten ze niet kwaad hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
Axel
Het is voor mij te makkelijk
Dat hij in alle enveloppen mag kijken
Het is te simpel
Hij wordt een soort van voorgetrokken
Het is cheaten
Creativiteit is sowieso wel een skillquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja en nee, creativiteit zou pas een skill zijn als ze allen hetzelfde voorwerp zouden krijgen
Kan ik mij ook wel voorstellen, het is de hele dag hangen en vervelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel verlangt steeds meer naar huis
Jane ik zeg je eerlijk maat
ik mis duidelijk die skillquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Creativiteit is sowieso wel een skillMaar wat betreft niet hetzelfde voorwerp heb je dan idd gelijk. Geen gelijke kansen dan idd, true.
Ja dat was gister echt niet normaal. En dat Pootje het nog liet gebeuren ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:21 schreef Joyce-43 het volgende:
Dat krijg je ervan Axel als je mensen toespreekt als honden of zekers alsof jij de baas bent
Maar ze reageren er wel goed op hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
Axel
We gaan niemand meer wakker maken
Lekker alles laten vallen
Ik kan die 1000 wel lijen
Jane
Ik ook
Maar zelf de oorlog verklaren aan jordy die nog geen 200 pp "jat" uit de pot in de DR toenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
Axel
We gaan niemand meer wakker maken
Lekker alles laten vallen
Ik kan die 1000 wel lijen
Jane
Ik ook
Ze hebben niets betaald van de week. Alleen thee van hun eigen geld begreepquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
Jane
Luister
Als we allebei op de bank zitten
Dan stoppen we gewoon die mango in de tas
Hebben we toch zelf betaald
Nee, heel volwassen ff zuur en dan hoor je ze er niet meer over....het zijn tenslotte de enige normale daar.quote:
Ik vraag me af of het niet gewoon hooikoorts is. Eerste warme week (warmste dagen ooit gemeten zelfs rond deze tijd) = ‘ontploffing’ van pollen, voornamelijk van bepaalde bomen. Ik heb ook al een paar dagen last helaas.quote:
als goed is moet dan vanavond in de aflevering komen toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vorige week bij die anderen en toen waren het kneuzen enzo.
Ze snappen nog steeds niet dat hoe meer ze zo praten hoe minder mensen Ze leuk vindenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar zelf de oorlog verklaren aan jordy die nog geen 200 pp "jat" uit de pot in de DR toen
+1quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het niet gewoon hooikoorts is. Eerste warme week (warmste dagen ooit gemeten zelfs rond deze tijd) = ‘ontploffing’ van pollen, voornamelijk van bepaalde bomen. Ik heb ook al een paar dagen last helaas.
9 of 10 weken terugquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:25 schreef Harrison het volgende:
Axel is een beetje onbehouwen, maar ik zal nooit vergeten hoe hij in het begin werd gepest en genegeerd door een hele groep volwassen mensen alsof ze op de basisschool zaten.
denk dat hij zichzelf wel op zijn tong aan bijten was om in te houdenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat was gister echt niet normaal. En dat Pootje het nog liet gebeuren ook.
Hier ook al last..quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het niet gewoon hooikoorts is. Eerste warme week (warmste dagen ooit gemeten zelfs rond deze tijd) = ‘ontploffing’ van pollen, voornamelijk van bepaalde bomen. Ik heb ook al een paar dagen last helaas.
Soms moet je gewoon verstandig zijn en niks zeggenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk dat hij zichzelf wel op zijn tong aan bijten was om in te houden
Maar het was ook dom om zo binnen te komen.....met een grote mond...wacht zal de boel hier eens veranderen....dom dom dom....quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:25 schreef Harrison het volgende:
Axel is een beetje onbehouwen, maar ik zal nooit vergeten hoe hij in het begin werd gepest en genegeerd door een hele groep volwassen mensen alsof ze op de basisschool zaten.
Mjah, qua buitensluiten, mentaal pesten en lullig praten heeft ie het afgelopen weekend wel wraak genomen..quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:25 schreef Harrison het volgende:
Mee eens, vond ik toen ook. Maar de reactie van sommigen was dom dom dom dom dommer domst. Echt puberaal pestgedrag toen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar het was ook dom om zo binnen te komen.....met een grote mond...wacht zal de boel hier eens veranderen....dom dom dom....
totdat ze weer in de suite leggenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, heel volwassen ff zuur en dan hoor je ze er niet meer over....het zijn tenslotte de enige normale daar.
ik hoop snel want daat geslaap is echt saaiquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:38 schreef Folies het volgende:
Mooi gesprek had Sharice in de DBK. Waar Axel aan het afluisteren was. Benieuw of hij wat heeft gehoord. We komen erachter als Jane weer terug is.
Sorryquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:38 schreef Folies het volgende:
Mooi gesprek had Sharice in de DBK. Waar Axel aan het afluisteren was. Benieuw of hij wat heeft gehoord. We komen erachter als Jane weer terug is.
Ze vond het een mooie actie van Jordy, en dat ze het snapte, vertelde ze in de DBK.
Ja, Sharice kwam eruit en hij stond daar af te luisteren zei ze net.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sorry
Axel was het gesprek in de dbk aan het afluisteren ?
ja ze hebben nachtdienstquote:
Wauwquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:43 schreef Folies het volgende:
[..]
Ja, Sharice kwam eruit en hij stond daar af te luisteren zei ze net.
kon je het meeluisteren dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:38 schreef Folies het volgende:
Ze vond het een mooie actie van Jordy, en dat ze het snapte, vertelde ze in de DBK.
Dat is even afwachten of hij erover praat met Jane zometeen.quote:
Je loopt voorquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:45 schreef KinKiJan het volgende:
Precies wat we al wisten.
Jolien 511, Mattheus en Jordy beiden 512 betaald voor de boodschappen.
Jordy en Jolien kregen beiden ~1200 van Axel en Jane ivm DM.
Dus eigenlijk is alleen Mattheus in 't zak gezet.
Nee Jordy en Jolien krijgen beiden afgerond 1200 van BBquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:45 schreef KinKiJan het volgende:
dit is cos en jij heeft over de aflevring toch? want ik ben echt helemaal in de war echt waarquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:45 schreef KinKiJan het volgende:
Tekst voor werven van kandidaten 2026: wil je ook lekker vroeg naar bed?? Geef je ook voor BB en kom lekker tot rust!quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:48 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Tekst voor werven van kandidaten 2026: wil je ook lekker vroeg naar bed?? Geef je ook voor BB en kom lekker tot rust!
Die 10% (~1200) kwam uit hun eigen potquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee Jordy en Jolien krijgen beiden afgerond 1200 van BB
Die Jane en Axel hebben moeten betalen om DM te mogen zijn
Die 10% moesten ze betalen om dm te wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die 10% (~1200) kwam uit hun eigen pot
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:14 schreef greysbones het volgende:
Jane
Zitten we dan met ons goed gedrag
Axel
Want wij hebben goed gedrag
Wat zijn ze zuur en zelfs wraakzuchtigquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
axel wil volgende week echt chaos gaan creëren als ze beide nog in het huis zitten, hele huis op stelten zetten![]()
We zien ze gewoonquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:15 schreef Folies het volgende:
Tja, als Jane blond was geweest hadden we die banden ook in haar hare zien zitten.
En het hele huis ligt vol met die nepharen van haar, zelfs in de DBK hoorde ik iemand zeggenquote:
als het moet stem ik met pijn in mijn hart op pootje.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:16 schreef Flow3r het volgende:
Ik denk dat er nog wel een twist komt en Jane en Axel niet samen op de bank komen![]()
Er zijn 4 Belgen en 3 Nederlanders, als Jane of Axel er uit gaat zijn er nog maar 2 Nederlanders
ik denk dat Pootje gaat![]()
Ik vind het ietwat toevallig dat Jane er op staatquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:16 schreef Flow3r het volgende:
Ik denk dat er nog wel een twist komt en Jane en Axel niet samen op de bank komen![]()
Er zijn 4 Belgen en 3 Nederlanders, als Jane of Axel er uit gaat zijn er nog maar 2 Nederlanders
ik denk dat Pootje gaat![]()
Ze zijn zoveeeeel beter dan een anderquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:20 schreef Schakeltopia het volgende:
kijk en hier kan ik dus zo slecht tegen. ze doen zo uit de hoogte
Jezus wat laag. Die persoon doet nu niet mee. Ik was ook geen ashley fan maar die heb ik nooit zo horen praten over anderen binnen of buitenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:15 schreef greysbones het volgende:
Nu over Ashley
Die fikken ze ook even af
Jane kookt ook niet alleenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:21 schreef Schakeltopia het volgende:
je kan ook een ander laten koken hoor jane, man3
nou echt ik hoop zo graag Jane dan is Axel in zijn uppiequote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als het moet stem ik met pijn in mijn hart op pootje.
een van deze twee moet gewoon wieberen
nou ze is wijzer als Janequote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:19 schreef greysbones het volgende:
Jolien is echt nog heel jong hoor
Zegt Jane
Echt heel jong
In haar doen en laten.
Ok oma
ja dat deden ze eergisteren nacht ook zo ergquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:20 schreef Schakeltopia het volgende:
kijk en hier kan ik dus zo slecht tegen. ze doen zo uit de hoogte
bah bahquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat deden ze eergisteren nacht ook zo erg
Meer kijk ons eens goed zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:23 schreef Puzzie het volgende:
Het moet grappig zijn maar het komt zo fake over nu
Als ze er volgende week nog zijn zou hij elke dag eens moeten koken, dat kan ie nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel met zijn grote mond, die man kan alleen een ei en pannenkoeken bakken en koffie zetten en woont of zichzelf. Elke dat thuisbezorgd of broodje bal van een tankstation?
zo volwassen
Vreselijk dat namaak lachenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:23 schreef Puzzie het volgende:
vind ik knapquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:25 schreef Folies het volgende:
Ik probeer, met heel veel moeite, de humor ervan in te zien.
Ga je ook stuk?????? HAHAHAHAAHAquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:25 schreef Folies het volgende:
Ik probeer, met heel veel moeite, de humor ervan in te zien.
Ik mis ondertussen zelfs Keanuquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:25 schreef Juultje1981 het volgende:
Walchelijk gedrag dit dan heb ik toch echt liever een Jordy die zijn emotie niet onder controle heeft
hij kon van de week niet eens pan opwarmen dan moest Jane doen voor hemquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel met zijn grote mond, die man kan alleen een ei en pannenkoeken bakken en koffie zetten en woont of zichzelf. Elke dag thuisbezorgd of broodje bal van een tankstation?
zo volwassen
nou grappig moet dit niet wezen ze branden die andere gewoon af met hun sarcasmequote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:23 schreef Puzzie het volgende:
Jepquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:27 schreef Juultje1981 het volgende:
Axel wil de beker meejatten als hij moet gaanhoor ik dat nou goed
Dit moet ons overtuigen dat ze zoooo leuk zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:28 schreef Puzzie het volgende:
Dit is voor voor ons kijkers .. wat een toneelstuk
Hagelquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:28 schreef Ireth het volgende:
Kan het niet gewoon in 1x vanuit het niets keihard gaan regenen??? Niet eerst een paar drupjes als waarschuwing, maar gewoon een spontane wolkbreuk
Ze weten dat in de slaapkamer iedereen slaapt en zij op beeld zijn. Ze maken nu sensa voor de kijker denk ikquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:28 schreef Puzzie het volgende:
Dit is voor voor ons kijkers .. wat een toneelstuk
Grote mond maar hij heeft het lef nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:27 schreef Juultje1981 het volgende:
Wat dacht je van een uitsmijter in de kroeg....slap ouwehoeren want veel komt er ook niet uit. Zo komt hij zijn dagen door. Denk ik dan ......quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel met zijn grote mond, die man kan alleen een ei en pannenkoeken bakken en koffie zetten en woont of zichzelf. Elke dag thuisbezorgd of broodje bal van een tankstation?
zo volwassen
niet dat ik weet, wel is een keer iemand aangesproken op bepaalde dingen. maar dat was niet woestboos ofzoquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:30 schreef Droopie het volgende:
Is Pootje al eens een keer vies boos geworden op/ om zijn medebewoners.
Kan er naast zitten, maar volgens mij nog nooit he.
Nee ergeren is al vermoeiend genoeg voor hem denk ikquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:30 schreef Droopie het volgende:
Is Pootje al eens een keer vies boos geworden op/ om zijn medebewoners.
Kan er naast zitten, maar volgens mij nog nooit he.
ik zou een boze brief sturen!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:31 schreef Joyce-43 het volgende:
echt walgelijk die censuur van BB nu niet eens dat gesprek uitzenden![]()
ja dat zei die eerder ook geloof ikquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:27 schreef Juultje1981 het volgende:
ja die 2 zijn zo walgelijk echt werkelijk ze houden zich nu nog in vergeleken met van de weekquote:
ja oh oh wat kan Axel er goed tegen hequote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:35 schreef Juultje1981 het volgende:
En weer dat Jordy is voorgetrokken het is niet eerlijk
Hij denkt volgens mij echt dat hij en Jane het populairst zijn volgens mijquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:37 schreef Joyce-43 het volgende:
hoop dat die er snel uitvliegt weet je meteen hoe je buiten erbij staat
Lekker agressieve praatquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:26 schreef greysbones het volgende:
Axel
Ik wil tegen Jolien zeggen
Als ik naar de telefoon cel ga
Moet je niet voor me gaan staan
Want ik beuk je omver
Daar mag best een Axel vanafquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Jaxeldie moet je niet kwijt willen. Is Jordy de enige megalomane in het huis
komt die mooi op terug en als ze zo blijven praten word het alleen nog maar ergerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:38 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Hij denkt volgens mij echt dat hij en Jane het populairst zijn volgens mij
Als Jane dit leuk vindt zegt toch ook genoeg....mag ze voor de show sssst zeggen maar lacht het hardst.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:39 schreef greysbones het volgende:
Axel
Vieze vuile gore
Jane sssst
Axel
Jordy
Ik zei vorige week nog lekker naar huis stemmenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vooruit, die gaat toch de finale niet halen. Maar Pootje is zo saai.
Is dus echt persoonlijk. Maar hij kan goed tegen zijn verlies he.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vooruit, die gaat toch de finale niet halen. Maar Pootje is zo saai.
Pootje?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is dus echt persoonlijk. Maar hij kan goed tegen zijn verlies he.
Ik stem sharice of pootje als due q erop staan. Samen zijn ze toxic. Dat jane alleen weer veel leuker gaat worden.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zei vorige week nog lekker naar huis stemmen
Deze week
Teampootje![]()
Hij speelt het spel
heerlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:43 schreef greysbones het volgende:
Jane
Dat was letterlijk ons enige doel
Niet samen op de bank
Ja ze moeten pas om half 11 maar gewoon dit doen. Dat half uur van vannacht hebben ze vandaag al ruimschoots teruggepaktquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:43 schreef Joyce-43 het volgende:
ze hebben de vorige keer half uur langer gezeten de tyfus gaan ze gewoon wakker maken.
lieten jullie ze vanmorgen ook al niet wachten en nu net vanavond ookweer?
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat een bewoner dit zei.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:44 schreef greysbones het volgende:
Jane
Het irriteert me gewoon dat het weer naar hun toewaait
Het voordeel
Ze hebben het zelf totaal niet doorquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat een bewoner dit zei.
waait nog wel is gewoon goed spelen he Jane en gun van de kijkers net zoals jullie ook wel eens wat kregenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:44 schreef greysbones het volgende:
Jane
Het irriteert me gewoon dat het weer naar hun toewaait
Het voordeel
En wat ik begrepen heb ging sharice expres wachten zodat jaxel niet zag waar zij het water dumptequote:
Ze kunnen er inderdaad goed mee omgaanquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:26 schreef greysbones het volgende:
Axel
Ik wil tegen Jolien zeggen
Als ik naar de telefoon cel ga
Moet je niet voor me gaan staan
Want ik beuk je omver
Huh? Is Jordy ook op stream nu?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:48 schreef Juultje1981 het volgende:
Helemaal dubbel liggen en dan weer even opeens niet meer lachen komt echt heel echt over
yah, nice backfire, want dát weet Axel nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:46 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
En wat ik begrepen heb ging sharice expres wachten zodat jaxel niet zag waar zij het water dumpte
Ik ben juist andersom gaan doen. Ik denk die 2 hebben Jordy vermoord, dus ik spoel terug, blijkt het allemaal reuze mee te vallenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:45 schreef Roxiebb het volgende:
Ik lees enkel hier nog, kan de stream met die twee misselijkmakende individuen niet meer zien
Wat gaat er over tv ?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ben uiteraard geen mod, dus negeer me gerust. Maar dit is toch niet het tv topic?
nee ikke ook niet totaal geen leuke mensen ookquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind dit niet het leukste seizoen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |