Ga je ook stuk?????? HAHAHAHAAHAquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:25 schreef Folies het volgende:
Ik probeer, met heel veel moeite, de humor ervan in te zien.
Ik mis ondertussen zelfs Keanuquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:25 schreef Juultje1981 het volgende:
Walchelijk gedrag dit dan heb ik toch echt liever een Jordy die zijn emotie niet onder controle heeft
hij kon van de week niet eens pan opwarmen dan moest Jane doen voor hemquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel met zijn grote mond, die man kan alleen een ei en pannenkoeken bakken en koffie zetten en woont of zichzelf. Elke dag thuisbezorgd of broodje bal van een tankstation?
zo volwassen
nou grappig moet dit niet wezen ze branden die andere gewoon af met hun sarcasmequote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:23 schreef Puzzie het volgende:
Het moet grappig zijn maar het komt zo fake over nu
Jepquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:27 schreef Juultje1981 het volgende:
Axel wil de beker meejatten als hij moet gaanhoor ik dat nou goed
Dit moet ons overtuigen dat ze zoooo leuk zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:28 schreef Puzzie het volgende:
Dit is voor voor ons kijkers .. wat een toneelstuk
Hagelquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:28 schreef Ireth het volgende:
Kan het niet gewoon in 1x vanuit het niets keihard gaan regenen??? Niet eerst een paar drupjes als waarschuwing, maar gewoon een spontane wolkbreuk
Ze weten dat in de slaapkamer iedereen slaapt en zij op beeld zijn. Ze maken nu sensa voor de kijker denk ikquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:28 schreef Puzzie het volgende:
Dit is voor voor ons kijkers .. wat een toneelstuk
Grote mond maar hij heeft het lef nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:27 schreef Juultje1981 het volgende:
Wat dacht je van een uitsmijter in de kroeg....slap ouwehoeren want veel komt er ook niet uit. Zo komt hij zijn dagen door. Denk ik dan ......quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel met zijn grote mond, die man kan alleen een ei en pannenkoeken bakken en koffie zetten en woont of zichzelf. Elke dag thuisbezorgd of broodje bal van een tankstation?
zo volwassen
niet dat ik weet, wel is een keer iemand aangesproken op bepaalde dingen. maar dat was niet woestboos ofzoquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:30 schreef Droopie het volgende:
Is Pootje al eens een keer vies boos geworden op/ om zijn medebewoners.
Kan er naast zitten, maar volgens mij nog nooit he.
Nee ergeren is al vermoeiend genoeg voor hem denk ikquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:30 schreef Droopie het volgende:
Is Pootje al eens een keer vies boos geworden op/ om zijn medebewoners.
Kan er naast zitten, maar volgens mij nog nooit he.
ik zou een boze brief sturen!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:31 schreef Joyce-43 het volgende:
echt walgelijk die censuur van BB nu niet eens dat gesprek uitzenden![]()
ja dat zei die eerder ook geloof ikquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:27 schreef Juultje1981 het volgende:
ja die 2 zijn zo walgelijk echt werkelijk ze houden zich nu nog in vergeleken met van de weekquote:
ja oh oh wat kan Axel er goed tegen hequote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:35 schreef Juultje1981 het volgende:
En weer dat Jordy is voorgetrokken het is niet eerlijk
Hij denkt volgens mij echt dat hij en Jane het populairst zijn volgens mijquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:37 schreef Joyce-43 het volgende:
hoop dat die er snel uitvliegt weet je meteen hoe je buiten erbij staat
Lekker agressieve praatquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:26 schreef greysbones het volgende:
Axel
Ik wil tegen Jolien zeggen
Als ik naar de telefoon cel ga
Moet je niet voor me gaan staan
Want ik beuk je omver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |