Wat zijn ze zuur en zelfs wraakzuchtigquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
axel wil volgende week echt chaos gaan creëren als ze beide nog in het huis zitten, hele huis op stelten zetten![]()
We zien ze gewoonquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:15 schreef Folies het volgende:
Tja, als Jane blond was geweest hadden we die banden ook in haar hare zien zitten.
En het hele huis ligt vol met die nepharen van haar, zelfs in de DBK hoorde ik iemand zeggenquote:
als het moet stem ik met pijn in mijn hart op pootje.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:16 schreef Flow3r het volgende:
Ik denk dat er nog wel een twist komt en Jane en Axel niet samen op de bank komen![]()
Er zijn 4 Belgen en 3 Nederlanders, als Jane of Axel er uit gaat zijn er nog maar 2 Nederlanders
ik denk dat Pootje gaat![]()
Ik vind het ietwat toevallig dat Jane er op staatquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:16 schreef Flow3r het volgende:
Ik denk dat er nog wel een twist komt en Jane en Axel niet samen op de bank komen![]()
Er zijn 4 Belgen en 3 Nederlanders, als Jane of Axel er uit gaat zijn er nog maar 2 Nederlanders
ik denk dat Pootje gaat![]()
Ze zijn zoveeeeel beter dan een anderquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:20 schreef Schakeltopia het volgende:
kijk en hier kan ik dus zo slecht tegen. ze doen zo uit de hoogte
Jezus wat laag. Die persoon doet nu niet mee. Ik was ook geen ashley fan maar die heb ik nooit zo horen praten over anderen binnen of buitenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:15 schreef greysbones het volgende:
Nu over Ashley
Die fikken ze ook even af
Jane kookt ook niet alleenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:21 schreef Schakeltopia het volgende:
je kan ook een ander laten koken hoor jane, man3
nou echt ik hoop zo graag Jane dan is Axel in zijn uppiequote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als het moet stem ik met pijn in mijn hart op pootje.
een van deze twee moet gewoon wieberen
nou ze is wijzer als Janequote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:19 schreef greysbones het volgende:
Jolien is echt nog heel jong hoor
Zegt Jane
Echt heel jong
In haar doen en laten.
Ok oma
ja dat deden ze eergisteren nacht ook zo ergquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:20 schreef Schakeltopia het volgende:
kijk en hier kan ik dus zo slecht tegen. ze doen zo uit de hoogte
bah bahquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat deden ze eergisteren nacht ook zo erg
Meer kijk ons eens goed zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:23 schreef Puzzie het volgende:
Het moet grappig zijn maar het komt zo fake over nu
Als ze er volgende week nog zijn zou hij elke dag eens moeten koken, dat kan ie nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel met zijn grote mond, die man kan alleen een ei en pannenkoeken bakken en koffie zetten en woont of zichzelf. Elke dat thuisbezorgd of broodje bal van een tankstation?
zo volwassen
Vreselijk dat namaak lachenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:23 schreef Puzzie het volgende:
Het moet grappig zijn maar het komt zo fake over nu
vind ik knapquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:25 schreef Folies het volgende:
Ik probeer, met heel veel moeite, de humor ervan in te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |