oh niet zo lang dus nogquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
9.maanden samen en ze heeft haar appartement nog in Amsterdam.
dat is toch wel duidelijk dan!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:57 schreef Folies het volgende:
Ik hoor ze er niet over. Alleen dat vanacht een ster miste.
zal hij alles naar der huis gebracht hebben whahahquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
9.maanden samen en ze heeft haar appartement nog in Amsterdam.
Regen mogelijk vannacht.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wordt er nog regen voorspelt? Dan zou ik lekker onder dat afdak gaan liggen
tekst voor jane hahahaquote:
ja die 2 verplaatsen alles alweerquote:
whhahahha die tekst bij die laatste 2 fotosquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik heb geen idee, zoiets als aannemen dat het bullshit is dat het niks met BB te maken heeft doe ik niet aan. Die info heb ik nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
whhahahha die tekst bij die laatste 2 fotos![]()
maar niets met BB te maken lijkt me bullshit waarom nu in eens uit dan
Ik doe wel een week zonder sensaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:04 schreef Folies het volgende:
Als we nog meer sensa willen in het huis, dan moeten we ervoor zorgen dat Jaxel in het huis mogen blijven. Dan krijgen we nOg een week Sensa.
Beetje raar allemaal. Hoe kun je een relatie verbreken zonder dat de ander het weet?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
whhahahha die tekst bij die laatste 2 fotos![]()
maar niets met BB te maken lijkt me bullshit waarom nu in eens uit dan
Zodra jane weg is kan hij niet meer achter haar schuilenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:07 schreef Joyce-43 het volgende:
wat lopen ze te miepen over die Gamechangers
en wat is Axel bang dat Jane gaat haha
Yep dan issie niks meerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zodra jane weg is kan hij niet meer achter haar schuilen
Ik zie hele andere dingen Ze praten er heel nuchter over..Zeggen dat ze het nemen zoals het komt. En wat de GC’s betreft hebben ze gelijk, daar heeft het kartel niet veel meer aan want Jane zit al op de bank en Axel komt er naast.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:07 schreef Joyce-43 het volgende:
wat lopen ze te miepen over die Gamechangers
en wat is Axel bang dat Jane gaat haha
500missen ieder is wel erg.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:24 schreef Kissingbird het volgende:
Snap niet dat ze voor die miezerige 100 euro pp daar nog liggen in de kou.
hij had 3 weken geleden ook opeens alle fotoś van jane verwijderd, terwijl hij die week daarvoor Jane nog helemaal aan het verdedigen was op fbquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:06 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Beetje raar allemaal. Hoe kun je een relatie verbreken zonder dat de ander het weet?zal.allemal wel weer voor de sensa zijn en hopen dat jane meer fans krijgt omdat ze haar zielig vinden en op haar gaan stemmen ofzo.
Ligt eraan wie er nog meer zal worden genomineerd.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze kunnen de dubbele stemmen gebruiken om er zeker van te zijn dat Axel/Charice/pootje er ook op komt en niet Matti..quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:10 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik zie hele andere dingen Ze praten er heel nuchter over..Zeggen dat ze het nemen zoals het komt. En wat de GC’s betreft hebben ze gelijk, daar heeft het kartel niet veel meer aan want Jane zit al op de bank en Axel komt er naast.
Geen sneren, geen kwaad spraak, helemaal niks van dat
misschien is hij het niet eens met haar gedrag in BBquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:04 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, zoiets als aannemen dat het bullshit is dat het niks met BB te maken heeft doe ik niet aan. Die info heb ik nietEn ze heeft ook niks raars gedaan in BB mbt haar relatie imo.
Normaal neem ik niet direct zoveel aan van dit soort dingen, maar als hij zelf dat soort dingen post.Wat een sukkeltje
Zielig voor Jane.
nah dat denk ik nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
De gC zijn voor saus nu
Aldus Jane en Axel
Volgens mij is dit toch niet de eerstekeer dat ze vis hebben gekozen......toen luste hij het ook niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
Als Jane had geweten dat Jordy geen vis lust had ze het niet gekozen
nee dus dat en hij staat dan alleen hequote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoorde Jolien anders zeggen dat ze Sharice op de bank wil, ze denkt dat zij Jane of Axel wel weg kan spelen en Pootje nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze kunnen de dubbele stemmen gebruiken om er zeker van te zijn dat Axel/Charice/pootje er ook op komt en niet Matti..
(Alhoewel ik denk dat ze Charice niet zullen "pakken")
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:14 schreef Schakeltopia het volgende:
kan niet wachten tot dat we ze kunnen uitzwaaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |