Ja echt he ... er wordt al weken voor ze gekookt maar alleen maar klagenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:16 schreef Puzzie het volgende:
En maar klagen mie mie mie ze koken zo laat mie mie
Iedereen kookt toch wel eens??quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt he ... er wordt al weken voor ze gekookt maar alleen maar klagen
Niet normaal , en ze komen niets te kortquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt he ... er wordt al weken voor ze gekookt maar alleen maar klagen
Ik had haar wel het spel willen zien spelen, denk namelijk dat ze best tactisch had kunnen zijn, net zoals Jane en Jordy.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:17 schreef Ireth het volgende:
Ik zit die foto's van die bewoners ff na te lopen en ik was gewoon Linda al weer compleet vergeten
Sharice kan ook wel bij laatste 4. Maar hoop echt dat axel weg gaat. Jane geen probleem hoor me. Als sharice met jane en axel op de bank komt stem ik op haar.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:16 schreef freaky40 het volgende:
Kartel gaat nu 1 voor 1 iedereen weg spelen vanaf nu.
ze missen allemaal 500 uit hun persoonlijke pot als ze een munt missenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:24 schreef Kissingbird het volgende:
Snap niet dat ze voor die miezerige 100 euro pp daar nog liggen in de kou.
Vanaf 23:00u is het nog maar 1 graad boven nul in Emsterdemquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:24 schreef Kissingbird het volgende:
Ik gok dat ze er voornamelijk liggen vanwege het risico op -500 voor iedereen...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:24 schreef Kissingbird het volgende:
Hey niet mijn stad afkraken is dit jaar 750 Jaar Amsterdam XXXquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vanaf 23:00u is het nog maar 1 graad boven nul in Emsterdem
Oh dat is wel een goede motivatie om er wel te liggen nog.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze missen allemaal 500 uit hun persoonlijke pot als ze een munt missen
Ik maak je stad internationaal bekend, in het Engelsquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hey niet mijn stad afkraken is dit jaar 750 Jaar Amsterdam XXX![]()
![]()
jajaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik maak je stad internationaal bekend, in het Engels
Oftwel, blij zijn op andermans prestatie...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:34 schreef Kissingbird het volgende:
top 3 met momenten in het huis voor Matthie:
terugkaatser op 1
deze op 2 (kist)
saboteur op 3
ze genieten gewoon beide over de streek die ze aan team Jaxel hebben geleverdquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:34 schreef Harrison het volgende:
Ik snap niet dat Mattie er niet genoeg van krijgt om de hele tijd maar applaudiserend publiek te moeten zijn voor de Grote Jordy-show
daar hoop ik zo op.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:22 schreef Verity het volgende:
Mattheus: Eigenlijk moet er nu elke week een feest zijn
Benieuwd of er dit seizoen een feestje gaat komen met oud bewoners.
niet eens een prestatie, gewoon geluk met de dingen die hij heeft kunnen kopen, heeft afgedwongen of die hem gegund zijn. Is weinig prestatie aan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Oftwel, blij zijn op andermans prestatie...
Ik geloof daar niets van hoor. Stel dat het wel zo is zal die persoon die dat naar buiten brengt vermoedelijk een zware boete betalenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:30 schreef Puzzie het volgende:
Eigenlijk hoef je dus al niet meer te kijken als de uitkomst al een soort van bekend is.
er was gisteren of geloof eergisteren een groot feest van uh hoe heet ze nou die veel in Amerika doorbracht die vierde der 30ste verjaardag en daar waren er veel van BB ze zat samen met Sharon enzo en zelfs Jeffrey was er ook denk bij elkaar mannetje of 20 a 25 van BBquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:22 schreef Verity het volgende:
Mattheus: Eigenlijk moet er nu elke week een feest zijn
Benieuwd of er dit seizoen een feestje gaat komen met oud bewoners.
Ik vermoed dat hij dat heel anders ziet en gewoon geniet van zijn verblijf daar...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:34 schreef Harrison het volgende:
Ik snap niet dat Mattie er niet genoeg van krijgt om de hele tijd maar applaudiserend publiek te moeten zijn voor de Grote Jordy-show
Ja Jordy; who else! Dus we hoeven alleen zijn kroning nog te zien het zou ook al vanavond mogen van mij!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:30 schreef Puzzie het volgende:
Eigenlijk hoef je dus al niet meer te kijken als de uitkomst al een soort van bekend is.
Het kost ze nu al de nodige kijkersquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:45 schreef KangaP het volgende:
Lees pas de uitslag van de beruchte kist
Was te verwachten , wat een gezwendel en Jordy voortrekkerij..
Dit enveloppe gedoe is voor mij één grote oplichterij, zo in elkaar gestoken dat BB het spel naar zijn script zet .
Het gaat er bij verkiezingen in sommige landen tegenwoordig ook nog zo aan toe.
Maar ja het is maar een spel en alles is mogelijk.
En vooral laten we de grote schare Jordy fans niet teleurstellen.
Hij is toch de dood geverfde winnaar.
Eigenlijk geeft BB hiermee een slecht voorbeeld . Uitgekochte boel.
In de realiteit starten zo revoluties.
Ja en aan de foto's te zien heeft dat een aardige duit gekostquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
er was gisteren of geloof eergisteren een groot feest van uh hoe heet ze nou die veel in Amerika doorbracht die vierde der 30ste verjaardag en daar waren er veel van BB ze zat samen met Sharon enzo en zelfs Jeffrey was er ook denk bij elkaar mannetje of 20 a 25 van BB
Met alle GC die er nog zijn in et Kartel, kan het Kartel er voor zorgen dat Mattie er nooit op komt. Waarom zou hij zichzelf op de bank laten zetten als het niet nodig is?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:45 schreef Hznootje het volgende:
Ze willen Sharice er op zetten omdat ze er vanuit gaan dat zij wint van Axel en Jane. Als ze echt zulke die hard spelers zijn, dan zouden ze Mattie er naast zetten en niet Sharice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |