Ja echt he ... er wordt al weken voor ze gekookt maar alleen maar klagenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:16 schreef Puzzie het volgende:
En maar klagen mie mie mie ze koken zo laat mie mie
Iedereen kookt toch wel eens??quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt he ... er wordt al weken voor ze gekookt maar alleen maar klagen
Niet normaal , en ze komen niets te kortquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt he ... er wordt al weken voor ze gekookt maar alleen maar klagen
Ik had haar wel het spel willen zien spelen, denk namelijk dat ze best tactisch had kunnen zijn, net zoals Jane en Jordy.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:17 schreef Ireth het volgende:
Ik zit die foto's van die bewoners ff na te lopen en ik was gewoon Linda al weer compleet vergeten
Sharice kan ook wel bij laatste 4. Maar hoop echt dat axel weg gaat. Jane geen probleem hoor me. Als sharice met jane en axel op de bank komt stem ik op haar.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:16 schreef freaky40 het volgende:
Kartel gaat nu 1 voor 1 iedereen weg spelen vanaf nu.
ze missen allemaal 500 uit hun persoonlijke pot als ze een munt missenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:24 schreef Kissingbird het volgende:
Snap niet dat ze voor die miezerige 100 euro pp daar nog liggen in de kou.
Vanaf 23:00u is het nog maar 1 graad boven nul in Emsterdemquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:24 schreef Kissingbird het volgende:
Ik gok dat ze er voornamelijk liggen vanwege het risico op -500 voor iedereen...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:24 schreef Kissingbird het volgende:
Hey niet mijn stad afkraken is dit jaar 750 Jaar Amsterdam XXXquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vanaf 23:00u is het nog maar 1 graad boven nul in Emsterdem
Oh dat is wel een goede motivatie om er wel te liggen nog.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze missen allemaal 500 uit hun persoonlijke pot als ze een munt missen
Ik maak je stad internationaal bekend, in het Engelsquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hey niet mijn stad afkraken is dit jaar 750 Jaar Amsterdam XXX![]()
![]()
jajaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik maak je stad internationaal bekend, in het Engels
Oftwel, blij zijn op andermans prestatie...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:34 schreef Kissingbird het volgende:
top 3 met momenten in het huis voor Matthie:
terugkaatser op 1
deze op 2 (kist)
saboteur op 3
ze genieten gewoon beide over de streek die ze aan team Jaxel hebben geleverdquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:34 schreef Harrison het volgende:
Ik snap niet dat Mattie er niet genoeg van krijgt om de hele tijd maar applaudiserend publiek te moeten zijn voor de Grote Jordy-show
daar hoop ik zo op.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:22 schreef Verity het volgende:
Mattheus: Eigenlijk moet er nu elke week een feest zijn
Benieuwd of er dit seizoen een feestje gaat komen met oud bewoners.
niet eens een prestatie, gewoon geluk met de dingen die hij heeft kunnen kopen, heeft afgedwongen of die hem gegund zijn. Is weinig prestatie aan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Oftwel, blij zijn op andermans prestatie...
Ik geloof daar niets van hoor. Stel dat het wel zo is zal die persoon die dat naar buiten brengt vermoedelijk een zware boete betalenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:30 schreef Puzzie het volgende:
Eigenlijk hoef je dus al niet meer te kijken als de uitkomst al een soort van bekend is.
er was gisteren of geloof eergisteren een groot feest van uh hoe heet ze nou die veel in Amerika doorbracht die vierde der 30ste verjaardag en daar waren er veel van BB ze zat samen met Sharon enzo en zelfs Jeffrey was er ook denk bij elkaar mannetje of 20 a 25 van BBquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:22 schreef Verity het volgende:
Mattheus: Eigenlijk moet er nu elke week een feest zijn
Benieuwd of er dit seizoen een feestje gaat komen met oud bewoners.
Ik vermoed dat hij dat heel anders ziet en gewoon geniet van zijn verblijf daar...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:34 schreef Harrison het volgende:
Ik snap niet dat Mattie er niet genoeg van krijgt om de hele tijd maar applaudiserend publiek te moeten zijn voor de Grote Jordy-show
Ja Jordy; who else! Dus we hoeven alleen zijn kroning nog te zien het zou ook al vanavond mogen van mij!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:30 schreef Puzzie het volgende:
Eigenlijk hoef je dus al niet meer te kijken als de uitkomst al een soort van bekend is.
Het kost ze nu al de nodige kijkersquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:45 schreef KangaP het volgende:
Lees pas de uitslag van de beruchte kist
Was te verwachten , wat een gezwendel en Jordy voortrekkerij..
Dit enveloppe gedoe is voor mij één grote oplichterij, zo in elkaar gestoken dat BB het spel naar zijn script zet .
Het gaat er bij verkiezingen in sommige landen tegenwoordig ook nog zo aan toe.
Maar ja het is maar een spel en alles is mogelijk.
En vooral laten we de grote schare Jordy fans niet teleurstellen.
Hij is toch de dood geverfde winnaar.
Eigenlijk geeft BB hiermee een slecht voorbeeld . Uitgekochte boel.
In de realiteit starten zo revoluties.
Ja en aan de foto's te zien heeft dat een aardige duit gekostquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
er was gisteren of geloof eergisteren een groot feest van uh hoe heet ze nou die veel in Amerika doorbracht die vierde der 30ste verjaardag en daar waren er veel van BB ze zat samen met Sharon enzo en zelfs Jeffrey was er ook denk bij elkaar mannetje of 20 a 25 van BB
Met alle GC die er nog zijn in et Kartel, kan het Kartel er voor zorgen dat Mattie er nooit op komt. Waarom zou hij zichzelf op de bank laten zetten als het niet nodig is?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:45 schreef Hznootje het volgende:
Ze willen Sharice er op zetten omdat ze er vanuit gaan dat zij wint van Axel en Jane. Als ze echt zulke die hard spelers zijn, dan zouden ze Mattie er naast zetten en niet Sharice
ja denk het ook was een heel groot feest kan niet meer terug vinden ben haar naam ook kwijt even, maar waren er echt veelquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja en aan de foto's te zien heeft dat een aardige duit gekost
De terugkaatser is door Jordy gekocht, dus netjes.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:40 schreef anine het volgende:
[..]
niet eens een prestatie, gewoon geluk met de dingen die hij heeft kunnen kopen, heeft afgedwongen of die hem gegund zijn. Is weinig prestatie aan.
Had je er ook zo over gedacht als iemand anders (eigenlijk iedereen behalve jordy?) in die kist had mogen graaien als secret mission??quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:45 schreef KangaP het volgende:
Dit enveloppe gedoe is voor mij één grote oplichterij, zo in elkaar gestoken dat BB het spel naar zijn script zet .
Charlottequote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja denk het ook was een heel groot feest kan niet meer terug vinden ben haar naam ook kwijt even, maar waren er echt veel
Jordy en Jolien hebben het overgelaten aan wat Mattheus wilt. Ze denken dat hij sterker staat dan Jane en Axel, alleen Mattheus wilt dit niet. Vandaar dat ze voor Sharice gaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:45 schreef Hznootje het volgende:
Ze willen Sharice er op zetten omdat ze er vanuit gaan dat zij wint van Axel en Jane. Als ze echt zulke die hard spelers zijn, dan zouden ze Mattie er naast zetten en niet Sharice
Maar Sharice heeft toch nog iets om in te zetten?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:53 schreef Verity het volgende:
[..]
Jordy en Jolien hebben het overgelaten aan wat Mattheus wilt. Ze denken dat hij sterker staat dan Jane en Axel, alleen Mattheus wilt dit niet. Vandaar dat ze voor Sharice gaan.
Dus toch niet echt zeker van hun zaak dan…quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:53 schreef Verity het volgende:
[..]
Jordy en Jolien hebben het overgelaten aan wat Mattheus wilt. Ze denken dat hij sterker staat dan Jane en Axel, alleen Mattheus wilt dit niet. Vandaar dat ze voor Sharice gaan.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar Sharice heeft toch nog iets om in te zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
ik denk niet dat dat gaat gebeurenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:57 schreef Hznootje het volgende:
Ik zou het sterk van Mattie vinden als hij Jane er af haalt en Pootje er op zet.. Een Belg wegspelen werkt in zijn voordeel. Dan zou hij het spel echt voor zichzelf spelen
Inderdaad merk het aan mezelf.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:46 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het kost ze nu al de nodige kijkers
Waarom ?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
De terugkaatser is door Jordy gekocht, dus netjes.
De saboteur, tsja, hij was eersie in de DBK, dus grr..
De kist, iets heeft die goed gedaan dat ie zo'n fanbase heeft ontwikkeld..
Maar die fanbase is voor mij net als ajax supporters, zou er niet dood gevonden willen worden
Arrogante kut speler(s)
De week is nog niet ten einde, er kan nog van alles gebeurenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:45 schreef KangaP het volgende:
Gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:59 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk niet dat dat gaat gebeuren
dat mag nooit van baasje Jordy, die wil absoluut Jane eruit hebben
Denk dat Mattheus er niet zeker van is, omdat hij er nog maar 1x genomineerd is geweest. Aan de andere kan waarom riskeren, als het niet nodig is. Je ziet het met Keanu, die heeft dat gedaan en is naar huis gegaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dus toch niet echt zeker van hun zaak dan…
Dat was bij wicky al belachelijk en zou dat nu helemaal zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
De week is nog niet ten einde, er kan nog van alles gebeuren
Ik zie Axel nog niet met een nominatie pin
Misschien kan Jane hem er wel af fietsen zoals Wicky
Niks is zeker
Dit.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Sharice had haar vrijstelling met haar dm week met Axelquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:01 schreef Flow3r het volgende:
Volgens mij hebben de meeste bewoners die er nu nog zijn wel voordeeltjes gehad, behalve Mattie en Sharice
Maar even he... ze weten onderhand dat het kartel top 3 ranking is. Dat roept ie althans arrogant vaak genoeg. Zet jezelf naast Axel en Jane. Dat weet je toch zeker dat je 1 van 2 eruit werkt? Niet van dat slappe gedoe en dan Pootje of Sharice ernaast.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Mattie heeft die GC waardoor niemand hem erop durft te zettenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:01 schreef Flow3r het volgende:
Volgens mij hebben de meeste bewoners die er nu nog zijn wel voordeeltjes gehad, behalve Mattie en Sharice
Die heeft hij zelf gekochtquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:02 schreef kater1 het volgende:
[..]
Mattie heeft die GC waardoor niemand hem erop durft te zetten
Jordy eet ook nog even dicht bij zijn mic voor jouquote:
Natuurlijk ik heb buiten alle vrouwen geen favoriet in dit spel , het is trouwens een game .quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Had je er ook zo over gedacht als iemand anders (eigenlijk iedereen behalve jordy?) in die kist had mogen graaien als secret mission??
BB is nog nooit een democratie geweestquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:06 schreef KangaP het volgende:
[..]
Natuurlijk ik heb buiten alle vrouwen geen favoriet in dit spel , het is trouwens een game .
Maar ik vind het not done om in een gesloten verkiezing of welke dan ook verzegelde kist .
Te gaan rotzooien, zo is me dat niet bijgebracht Democratie weet je wel .
Voor zulke praktijken moet je naar het oosten gaan.
Ik word daar wel kwaad over omdat het slechte voorbeelden zijn Hoe het niet moet.
Volgens mij zijn er al meerdere geheime opdrachten geweest waarmee een vrijstelling verdiend kon worden?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:01 schreef b_engeltje het volgende:
Afgehaakt...
Geheime opdracht voor extra geld prima top
Geheime opdracht en daarmee vrijstelling ..neigt mij te veel naar voorkeurbehandeling
To easy/te makkelijk
mijn stem gaat naar sharice deze week omdat ze zo netjes eetquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sharice is de enige daar die netjes met mes en vork eet.
Axel 2 of 3 x vrijstellingquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:07 schreef Flow3r het volgende:
Pootje : veel geluk met telefoon opnemen, nooit genomineerd geweest , sushi en hottub
Jane : sushi, hottub en suite, nooit op de grond geslapen
Axel : vrijstelling en 10 k gegund dankzij Jolien
Jolien : vrijstelling en .....?
Jordy : saboteur, kist,vrijstelling, kijkers favo
Mattie : De Redding
Nele/sharicequote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er al meerdere geheime opdrachten geweest waarmee een vrijstelling verdiend kon worden?
En je vind het over het algemeen "wel done" om met andersmans geld te shoppen??quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:06 schreef KangaP het volgende:
[..]
Natuurlijk ik heb buiten alle vrouwen geen favoriet in dit spel , het is trouwens een game .
Maar ik vind het not done om in een gesloten verkiezing of welke dan ook verzegelde kist .
Te gaan rotzooien, zo is me dat niet bijgebracht Democratie weet je wel .
Voor zulke praktijken moet je naar het oosten gaan.
Ik word daar wel kwaad over omdat het slechte voorbeelden zijn Hoe het niet moet.
Maar Mattie en Sharice tot zover het minste gegund geweestquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Axel 2 of 3 x vrijstelling
En als je alle GC wilt meetellen wordt het een heel lang lijstje
Die 10 k heeft Axel ook dankzij Jane hoor, zij heeft er vrijwillig van af gezien. Ik vond het toen al raar en egoïstisch dat Jolien een dealtje probeerde te sluiten dat hij dan niet op haar mocht stemmen, terwijl dat zou betekenen dat hij dan op Jane moest stemmen (want geen andere opties). Terwijl Jane net zo goed recht had op dat geld. en wat mij betreft is het voordeeltje voor Jolien dat ze er überhaupt nog in zit, dat komt ook alleen maar omdat ze tegenover Keanu zat op de bank, die eigenlijk allang weg had moeten zijn toenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:07 schreef Flow3r het volgende:
Pootje : veel geluk met telefoon opnemen, nooit genomineerd geweest , sushi en hottub
Jane : sushi, hottub en suite, nooit op de grond geslapen
Axel : vrijstelling en 10 k gegund dankzij Jolien
Jolien : vrijstelling en .....?
Jordy : saboteur, kist,vrijstelling, kijkers favo
Mattie : De Redding
Ja dat klopt wel zo ongeveerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar Mattie en Sharice tot zover het minste gegund geweest
Daar was ik het overzicht in de 3e week al mee kwijtquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Axel 2 of 3 x vrijstelling
En als je alle GC wilt meetellen wordt het een heel lang lijstje
Jolien/keanu aerobic ook volgens mij?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nele/sharice
Remi/wicky
Welke nog meer?
Axel, die Remi en Nele allebei naar de Panic Room moest krijgen,quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nele/sharice
Remi/wicky
Welke nog meer?
Ja kloptquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Axel, die Remi en Nele allebei naar de Panic Room moest krijgen,
Jolien met haar aerobics.
Meer weet ik zo ook niet?
Yep, ook zoiets...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
over voordelen gesproken, ik zal geen namen noemen, maar er zitten een paar bewoners die overdag wel mochten slapen en bij een ander werd na 2 minuten ogen dicht al omgeroepen: er mag overdag niet geslapen worden in mijn huis
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
Als Jane had geweten dat Jordy geen vis lust had ze het niet gekozen, zegt ze...
En pootje lust geen broccoliquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
Als Jane had geweten dat Jordy geen vis lust had ze het niet gekozen
Het is vooral het rotzooien met de enveloppen in de gesloten kist dat me dwars zit .quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
En je vind het over het algemeen "wel done" om met andersmans geld te shoppen??
Zoals je zegt, het is een game en daar is het geld ook een onderdeel van.
Denk dat ze deze week wat coulant zijn ivm met die nachtdiensten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
over voordelen gesproken, ik zal geen namen noemen, maar er zitten een paar bewoners die overdag wel mochten slapen en bij een ander werd na 2 minuten ogen dicht al omgeroepen: er mag overdag niet geslapen worden in mijn huis
Klopt maar na al die weken samen niet weten dat hij geen vis lust geloof ik niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
En pootje lust geen broccoli
Er is altijd wel iemand die iets niet lust
Kan ze ook weinig aan doen
Mwahquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt maar na al die weken samen niet weten dat hij geen vis lust geloof ik niet.
het is apart dat mensen die de streams kijken het wel weten.. en degene die met hem in een huis wonen niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwah
Ze hebben nog geen vis gehad
Ik geloof het wel
Nee, ik heb het niet over nu. Als voorbeeld dat Milena het vaak lukte om te gaan slapen overdag en niet aangesproken werd, dit was vooral in het begin van BBquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat ze deze week wat coulant zijn ivm met die nachtdiensten.
Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat Big Brother hiermee hoopte dat de onderlinge spanningen in het huis nog veel meer op scherp zouden komen te staan. Lekker dat dat niet gelukt is omdat Jane als een volwassen persoon reageert, in plaats van als een kind van 11 gaan zitten mokken en zeuren en stokenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:18 schreef KangaP het volgende:
[..]
Het is vooral het rotzooien met de enveloppen in de gesloten kist dat me dwars zit .
En waar ik niet bij kan …
Ik wist het nieTquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
het is apart dat mensen die de streams kijken het wel weten.. en degene die met hem in een huis wonen niet.
Hij heeft het vaak genoeg gezegd
Ja, alleen was jordy niet aan het rotzooien met enveloppen in een gesloten kist, hij was open omdat hij de code gewoon had gekregen van BB.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:18 schreef KangaP het volgende:
[..]
Het is vooral het rotzooien met de enveloppen in de gesloten kist dat me dwars zit .
En waar ik niet bij kan …
Alles wat in BB gebeurt is over het algemeen om reacties uit te lokkenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:20 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat Big Brother hiermee hoopte dat de onderlinge spanningen in het huis nog veel meer op scherp zouden komen te staan. Lekker dat dat niet gelukt is omdat Jane als een volwassen persoon reageert, in plaats van als een kind van 11 gaan zitten mokken en zeuren en stoken
Je vergeet 'jatten' nogquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alles wat in BB gebeurt is over het algemeen om reacties uit te lokken
Positief of negatief
En allemaal
Geen 1 uitgezonderd heeft lopen mokken en stoken
Grootste gedeelte zitten ze daar zich te vervelen, daar zou BB ook wat aan kunnen doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet over nu. Als voorbeeld dat Milena het vaak lukte om te gaan slapen overdag en niet aangesproken werd, dit was vooral in het begin van BB
Geen tonijnquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:22 schreef Verida het volgende:
Wat heeft Jordy eigenlijk gegeten bij die week met die blikken tonijn?
Ik heb het idee dat ze juist steeds minder doenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Grootste gedeelte zitten ze daar zich te vervelen, daar zou BB ook wat aan kunnen doen.
Laat ze iets maken voor de buitenwereld, dat hebben ze eerder wel gedaan.
Dus er zijn heaters.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:23 schreef KinKiJan het volgende:
Mattheus herhaalt het verzoek nog maar eens voor de zekerheid
Mattheus: "Attentie Big Brother, dit is Mattheus, bewoner van het Big Brother huis, mogen de heaters aan want we gaan een zware nacht tegemoet, dank je wel, succes!"
Er zijn er meer die er geen liefhebber van zijn en dat is ook meermalen genoemd, ook Pootje die geen Broccoli lust. De andere 2, eten het nu wel, maar zijn er niet blij mee. Ze had het idd kunnen weten als ze wat meer interesse had getoond. Elsa wist het wel. Ze had voor het eten kiezen ook kunnen vragen, is er iets wat jullie absoluut niet lekker vinden. je kunt niet met iedereen rekening houden, maar nu heb je er 4 van de 7 die niet blij zijn met de maaltijdkeuzequote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
het is apart dat mensen die de streams kijken het wel weten.. en degene die met hem in een huis wonen niet.
Hij heeft het vaak genoeg gezegd
Veridaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:23 schreef Verida het volgende:
[..]
maar waren er toen ook kotstaferelen? Of weigeren om af te wassen enz.?
Jordy wast wel af, heeft ook gezegd, wil de heel dag wel afwassen, maar niet van het avondeten met visquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:23 schreef Verida het volgende:
[..]
maar waren er toen ook kotstaferelen? Of weigeren om af te wassen enz.?
Nog steeds toch? Daar liggen zenop de grond op wacht.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:24 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, die heaters staan normaal gesproken bij de buitendouches
het was wel de lekkerste keuze uit de menu's van deze week.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er zijn er meer die er geen liefhebber van zijn en dat is ook meermalen genoemd, ook Pootje die geen Broccoli lust. De andere 2, eten het nu wel, maar zijn er niet blij mee. Ze had het idd kunnen weten als ze wat meer interesse had getoond. Elsa wist het wel. Ze had voor het eten kiezen ook kunnen vragen, is er iets wat jullie absoluut niet lekker vinden. je kunt niet met iedereen rekening houden, maar nu heb je er 4 van de 7 die niet blij zijn met de maaltijdkeuze
laat maarquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verida
Wat is nu het probleem
Hij lust geen zalm/vis
En kan niet tegen de geur
Zijn ding
Kan ik me niet druk om maken hoor
Die wraps van Elsa werd ook niet goed ontvangen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er zijn er meer die er geen liefhebber van zijn en dat is ook meermalen genoemd, ook Pootje die geen Broccoli lust. De andere 2, eten het nu wel, maar zijn er niet blij mee. Ze had het idd kunnen weten als ze wat meer interesse had getoond. Elsa wist het wel. Ze had voor het eten kiezen ook kunnen vragen, is er iets wat jullie absoluut niet lekker vinden. je kunt niet met iedereen rekening houden, maar nu heb je er 4 van de 7 die niet blij zijn met de maaltijdkeuze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |