Yep, ook zoiets...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
over voordelen gesproken, ik zal geen namen noemen, maar er zitten een paar bewoners die overdag wel mochten slapen en bij een ander werd na 2 minuten ogen dicht al omgeroepen: er mag overdag niet geslapen worden in mijn huis
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
Als Jane had geweten dat Jordy geen vis lust had ze het niet gekozen, zegt ze...
En pootje lust geen broccoliquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
Als Jane had geweten dat Jordy geen vis lust had ze het niet gekozen
Het is vooral het rotzooien met de enveloppen in de gesloten kist dat me dwars zit .quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
En je vind het over het algemeen "wel done" om met andersmans geld te shoppen??
Zoals je zegt, het is een game en daar is het geld ook een onderdeel van.
Denk dat ze deze week wat coulant zijn ivm met die nachtdiensten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
over voordelen gesproken, ik zal geen namen noemen, maar er zitten een paar bewoners die overdag wel mochten slapen en bij een ander werd na 2 minuten ogen dicht al omgeroepen: er mag overdag niet geslapen worden in mijn huis
Klopt maar na al die weken samen niet weten dat hij geen vis lust geloof ik niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
En pootje lust geen broccoli
Er is altijd wel iemand die iets niet lust
Kan ze ook weinig aan doen
Mwahquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt maar na al die weken samen niet weten dat hij geen vis lust geloof ik niet.
het is apart dat mensen die de streams kijken het wel weten.. en degene die met hem in een huis wonen niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwah
Ze hebben nog geen vis gehad
Ik geloof het wel
Nee, ik heb het niet over nu. Als voorbeeld dat Milena het vaak lukte om te gaan slapen overdag en niet aangesproken werd, dit was vooral in het begin van BBquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat ze deze week wat coulant zijn ivm met die nachtdiensten.
Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat Big Brother hiermee hoopte dat de onderlinge spanningen in het huis nog veel meer op scherp zouden komen te staan. Lekker dat dat niet gelukt is omdat Jane als een volwassen persoon reageert, in plaats van als een kind van 11 gaan zitten mokken en zeuren en stokenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:18 schreef KangaP het volgende:
[..]
Het is vooral het rotzooien met de enveloppen in de gesloten kist dat me dwars zit .
En waar ik niet bij kan …
Ik wist het nieTquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
het is apart dat mensen die de streams kijken het wel weten.. en degene die met hem in een huis wonen niet.
Hij heeft het vaak genoeg gezegd
Ja, alleen was jordy niet aan het rotzooien met enveloppen in een gesloten kist, hij was open omdat hij de code gewoon had gekregen van BB.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:18 schreef KangaP het volgende:
[..]
Het is vooral het rotzooien met de enveloppen in de gesloten kist dat me dwars zit .
En waar ik niet bij kan …
Alles wat in BB gebeurt is over het algemeen om reacties uit te lokkenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:20 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat Big Brother hiermee hoopte dat de onderlinge spanningen in het huis nog veel meer op scherp zouden komen te staan. Lekker dat dat niet gelukt is omdat Jane als een volwassen persoon reageert, in plaats van als een kind van 11 gaan zitten mokken en zeuren en stoken
Je vergeet 'jatten' nogquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alles wat in BB gebeurt is over het algemeen om reacties uit te lokken
Positief of negatief
En allemaal
Geen 1 uitgezonderd heeft lopen mokken en stoken
Grootste gedeelte zitten ze daar zich te vervelen, daar zou BB ook wat aan kunnen doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet over nu. Als voorbeeld dat Milena het vaak lukte om te gaan slapen overdag en niet aangesproken werd, dit was vooral in het begin van BB
Geen tonijnquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:22 schreef Verida het volgende:
Wat heeft Jordy eigenlijk gegeten bij die week met die blikken tonijn?
Ik heb het idee dat ze juist steeds minder doenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Grootste gedeelte zitten ze daar zich te vervelen, daar zou BB ook wat aan kunnen doen.
Laat ze iets maken voor de buitenwereld, dat hebben ze eerder wel gedaan.
Dus er zijn heaters.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:23 schreef KinKiJan het volgende:
Mattheus herhaalt het verzoek nog maar eens voor de zekerheid
Mattheus: "Attentie Big Brother, dit is Mattheus, bewoner van het Big Brother huis, mogen de heaters aan want we gaan een zware nacht tegemoet, dank je wel, succes!"
Er zijn er meer die er geen liefhebber van zijn en dat is ook meermalen genoemd, ook Pootje die geen Broccoli lust. De andere 2, eten het nu wel, maar zijn er niet blij mee. Ze had het idd kunnen weten als ze wat meer interesse had getoond. Elsa wist het wel. Ze had voor het eten kiezen ook kunnen vragen, is er iets wat jullie absoluut niet lekker vinden. je kunt niet met iedereen rekening houden, maar nu heb je er 4 van de 7 die niet blij zijn met de maaltijdkeuzequote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
het is apart dat mensen die de streams kijken het wel weten.. en degene die met hem in een huis wonen niet.
Hij heeft het vaak genoeg gezegd
Veridaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:23 schreef Verida het volgende:
[..]
maar waren er toen ook kotstaferelen? Of weigeren om af te wassen enz.?
Jordy wast wel af, heeft ook gezegd, wil de heel dag wel afwassen, maar niet van het avondeten met visquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:23 schreef Verida het volgende:
[..]
maar waren er toen ook kotstaferelen? Of weigeren om af te wassen enz.?
Nog steeds toch? Daar liggen zenop de grond op wacht.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:24 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, die heaters staan normaal gesproken bij de buitendouches
het was wel de lekkerste keuze uit de menu's van deze week.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er zijn er meer die er geen liefhebber van zijn en dat is ook meermalen genoemd, ook Pootje die geen Broccoli lust. De andere 2, eten het nu wel, maar zijn er niet blij mee. Ze had het idd kunnen weten als ze wat meer interesse had getoond. Elsa wist het wel. Ze had voor het eten kiezen ook kunnen vragen, is er iets wat jullie absoluut niet lekker vinden. je kunt niet met iedereen rekening houden, maar nu heb je er 4 van de 7 die niet blij zijn met de maaltijdkeuze
laat maarquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verida
Wat is nu het probleem
Hij lust geen zalm/vis
En kan niet tegen de geur
Zijn ding
Kan ik me niet druk om maken hoor
Die wraps van Elsa werd ook niet goed ontvangen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er zijn er meer die er geen liefhebber van zijn en dat is ook meermalen genoemd, ook Pootje die geen Broccoli lust. De andere 2, eten het nu wel, maar zijn er niet blij mee. Ze had het idd kunnen weten als ze wat meer interesse had getoond. Elsa wist het wel. Ze had voor het eten kiezen ook kunnen vragen, is er iets wat jullie absoluut niet lekker vinden. je kunt niet met iedereen rekening houden, maar nu heb je er 4 van de 7 die niet blij zijn met de maaltijdkeuze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |