Die heeft hij zelf gekochtquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:02 schreef kater1 het volgende:
[..]
Mattie heeft die GC waardoor niemand hem erop durft te zetten
Jordy eet ook nog even dicht bij zijn mic voor jouquote:
Natuurlijk ik heb buiten alle vrouwen geen favoriet in dit spel , het is trouwens een game .quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Had je er ook zo over gedacht als iemand anders (eigenlijk iedereen behalve jordy?) in die kist had mogen graaien als secret mission??
BB is nog nooit een democratie geweestquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:06 schreef KangaP het volgende:
[..]
Natuurlijk ik heb buiten alle vrouwen geen favoriet in dit spel , het is trouwens een game .
Maar ik vind het not done om in een gesloten verkiezing of welke dan ook verzegelde kist .
Te gaan rotzooien, zo is me dat niet bijgebracht Democratie weet je wel .
Voor zulke praktijken moet je naar het oosten gaan.
Ik word daar wel kwaad over omdat het slechte voorbeelden zijn Hoe het niet moet.
Volgens mij zijn er al meerdere geheime opdrachten geweest waarmee een vrijstelling verdiend kon worden?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:01 schreef b_engeltje het volgende:
Afgehaakt...
Geheime opdracht voor extra geld prima top
Geheime opdracht en daarmee vrijstelling ..neigt mij te veel naar voorkeurbehandeling
To easy/te makkelijk
mijn stem gaat naar sharice deze week omdat ze zo netjes eetquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sharice is de enige daar die netjes met mes en vork eet.
Axel 2 of 3 x vrijstellingquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:07 schreef Flow3r het volgende:
Pootje : veel geluk met telefoon opnemen, nooit genomineerd geweest , sushi en hottub
Jane : sushi, hottub en suite, nooit op de grond geslapen
Axel : vrijstelling en 10 k gegund dankzij Jolien
Jolien : vrijstelling en .....?
Jordy : saboteur, kist,vrijstelling, kijkers favo
Mattie : De Redding
Nele/sharicequote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er al meerdere geheime opdrachten geweest waarmee een vrijstelling verdiend kon worden?
En je vind het over het algemeen "wel done" om met andersmans geld te shoppen??quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:06 schreef KangaP het volgende:
[..]
Natuurlijk ik heb buiten alle vrouwen geen favoriet in dit spel , het is trouwens een game .
Maar ik vind het not done om in een gesloten verkiezing of welke dan ook verzegelde kist .
Te gaan rotzooien, zo is me dat niet bijgebracht Democratie weet je wel .
Voor zulke praktijken moet je naar het oosten gaan.
Ik word daar wel kwaad over omdat het slechte voorbeelden zijn Hoe het niet moet.
Maar Mattie en Sharice tot zover het minste gegund geweestquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Axel 2 of 3 x vrijstelling
En als je alle GC wilt meetellen wordt het een heel lang lijstje
Die 10 k heeft Axel ook dankzij Jane hoor, zij heeft er vrijwillig van af gezien. Ik vond het toen al raar en egoïstisch dat Jolien een dealtje probeerde te sluiten dat hij dan niet op haar mocht stemmen, terwijl dat zou betekenen dat hij dan op Jane moest stemmen (want geen andere opties). Terwijl Jane net zo goed recht had op dat geld. en wat mij betreft is het voordeeltje voor Jolien dat ze er überhaupt nog in zit, dat komt ook alleen maar omdat ze tegenover Keanu zat op de bank, die eigenlijk allang weg had moeten zijn toenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:07 schreef Flow3r het volgende:
Pootje : veel geluk met telefoon opnemen, nooit genomineerd geweest , sushi en hottub
Jane : sushi, hottub en suite, nooit op de grond geslapen
Axel : vrijstelling en 10 k gegund dankzij Jolien
Jolien : vrijstelling en .....?
Jordy : saboteur, kist,vrijstelling, kijkers favo
Mattie : De Redding
Ja dat klopt wel zo ongeveerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar Mattie en Sharice tot zover het minste gegund geweest
Daar was ik het overzicht in de 3e week al mee kwijtquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Axel 2 of 3 x vrijstelling
En als je alle GC wilt meetellen wordt het een heel lang lijstje
Jolien/keanu aerobic ook volgens mij?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nele/sharice
Remi/wicky
Welke nog meer?
Axel, die Remi en Nele allebei naar de Panic Room moest krijgen,quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nele/sharice
Remi/wicky
Welke nog meer?
Ja kloptquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Axel, die Remi en Nele allebei naar de Panic Room moest krijgen,
Jolien met haar aerobics.
Meer weet ik zo ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |