Daar mag best een Axel vanafquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Jaxeldie moet je niet kwijt willen. Is Jordy de enige megalomane in het huis
komt die mooi op terug en als ze zo blijven praten word het alleen nog maar ergerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:38 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Hij denkt volgens mij echt dat hij en Jane het populairst zijn volgens mij
Als Jane dit leuk vindt zegt toch ook genoeg....mag ze voor de show sssst zeggen maar lacht het hardst.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:39 schreef greysbones het volgende:
Axel
Vieze vuile gore
Jane sssst
Axel
Jordy
Ik zei vorige week nog lekker naar huis stemmenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vooruit, die gaat toch de finale niet halen. Maar Pootje is zo saai.
Is dus echt persoonlijk. Maar hij kan goed tegen zijn verlies he.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vooruit, die gaat toch de finale niet halen. Maar Pootje is zo saai.
Pootje?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is dus echt persoonlijk. Maar hij kan goed tegen zijn verlies he.
Ik stem sharice of pootje als due q erop staan. Samen zijn ze toxic. Dat jane alleen weer veel leuker gaat worden.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zei vorige week nog lekker naar huis stemmen
Deze week
Teampootje![]()
Hij speelt het spel
heerlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:43 schreef greysbones het volgende:
Jane
Dat was letterlijk ons enige doel
Niet samen op de bank
Ja ze moeten pas om half 11 maar gewoon dit doen. Dat half uur van vannacht hebben ze vandaag al ruimschoots teruggepaktquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:43 schreef Joyce-43 het volgende:
ze hebben de vorige keer half uur langer gezeten de tyfus gaan ze gewoon wakker maken.
lieten jullie ze vanmorgen ook al niet wachten en nu net vanavond ookweer?
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat een bewoner dit zei.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:44 schreef greysbones het volgende:
Jane
Het irriteert me gewoon dat het weer naar hun toewaait
Het voordeel
Ze hebben het zelf totaal niet doorquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat een bewoner dit zei.
waait nog wel is gewoon goed spelen he Jane en gun van de kijkers net zoals jullie ook wel eens wat kregenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:44 schreef greysbones het volgende:
Jane
Het irriteert me gewoon dat het weer naar hun toewaait
Het voordeel
En wat ik begrepen heb ging sharice expres wachten zodat jaxel niet zag waar zij het water dumptequote:
Ze kunnen er inderdaad goed mee omgaanquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:26 schreef greysbones het volgende:
Axel
Ik wil tegen Jolien zeggen
Als ik naar de telefoon cel ga
Moet je niet voor me gaan staan
Want ik beuk je omver
Huh? Is Jordy ook op stream nu?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:48 schreef Juultje1981 het volgende:
Helemaal dubbel liggen en dan weer even opeens niet meer lachen komt echt heel echt over
yah, nice backfire, want dát weet Axel nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:46 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
En wat ik begrepen heb ging sharice expres wachten zodat jaxel niet zag waar zij het water dumpte
Ik ben juist andersom gaan doen. Ik denk die 2 hebben Jordy vermoord, dus ik spoel terug, blijkt het allemaal reuze mee te vallenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:45 schreef Roxiebb het volgende:
Ik lees enkel hier nog, kan de stream met die twee misselijkmakende individuen niet meer zien
Wat gaat er over tv ?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ben uiteraard geen mod, dus negeer me gerust. Maar dit is toch niet het tv topic?
nee ikke ook niet totaal geen leuke mensen ookquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind dit niet het leukste seizoen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |