Dat klopt niet want had al eerder gevraagd waar is jordy toen zeiden jolien en matti in bed want we hoeven maar met 2 te zijn. Daarna liep hij terug.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:11 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy laat bij z'n 'recap' aan de rest weg dat Axel dacht dat Jordy nog buiten was toen hij met Jolien binnen was en Mattheus de munt binnen bracht.
Pulp sitequote:Op woensdag 12 maart 2025 07:58 schreef rinardo het volgende:
Voor de binnenkomers
Bron https://www.showbizzsite.(...)QSk3C588d-yiDVMnmPuw
Bigbrother int 3.500 van de bewoners
[ link | afbeelding ]
Ja en de afwas die verder niet is afgemaakt door axel en janequote:Op woensdag 12 maart 2025 08:13 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoopte dat de stof was neer gedaald.
Maar helaas.
Munt gevallen.
Krijgen we daar weer gezeur over.
Klopt had Jolien hun gevraagd.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en de afwas die verder niet is afgemaakt door axel en jane
Maar de opdracht denk ik wel en dan is het toch klote dat je het voor niets hebt gedaan want je wil dat de opdracht slaagt(ook voor de anderen)quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik citeerde Jordy dan ook...Die normaal hard roept dat poen 'm niet boeit.
Kennen wel, maar wordt hier minder gegeten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Belgen kennen geen rookworst zegt Axel (uitzending)
@:Jockari?
Heb ik dat gezegd dan?quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:33 schreef marky het volgende:
[..]
Jane laat geen andere toe bij het koken. Ze zijn nu met minder. Dat Jane kookt geeft Axel toch geen vrijbrief.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hoezo onder een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Doe ik vaak omdat ik weet dat bij mensen op de telefoon foto's en filmpjes langzamer laden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |