hoor net dat ze ook gewoon een nacht van 7 uur hebben kunnen slapenquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:15 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: alles voor niks
Matthie: en hij neemt de schuld niet op zich. Hij was 20 min over tijd.. ze hebben verdomme een half uur langer kunnen slapen.
Hij had laatst heel veel gouden medailles maar hij wilde ze niet en heeft ze terug gekaatstquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:29 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy: "Ik heb alles gedaan!" x1000
Geef die man 2 gouden medailles, 1 voor alles gedaan, 1 voor datzelfde verhaal 1000x te herhalen.
aha vandaarquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Doe ik vaak omdat ik weet dat bij mensen op de telefoon foto's en filmpjes langzamer laden.
Plaatst daarom in het SV ook al het beeld materiaal achter een spoiler.
dat komt omdat die zo opgefokt is erdoor ja dan vertel je het vaak kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:29 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy: "Ik heb alles gedaan!" x1000
Geef die man 2 gouden medailles, 1 voor alles gedaan, 1 voor datzelfde verhaal 1000x te herhalen.
Ja niet gek ze zijn altijd net bestek aan het krassen in die pannen ipv hout of plastic roerdingenquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:33 schreef Jockari het volgende:
Asfaltlaag van de pan is los aan het komen ?
[ afbeelding ]
hey staat een hartje in de panquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:33 schreef Jockari het volgende:
Asfaltlaag van de pan is los aan het komen ?
[ afbeelding ]
Er gaat niemand van de bank naar huis, pootje gaat naar huisquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:36 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje: ja jongens, overmorgen is D day
krant net gebeld, het komt groot op de voorpaginaquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:35 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: is hij nu de afwas aan het doen?? Nou dat mag in de krant
Als je het opgelost wil krijgen is tig keer herhalen bij anderen maar niks zeggen tegen 'het probleem' niet dé manier..quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat komt omdat die zo opgefokt is erdoor ja dan vertel je het vaak kan me er wel iets bij voorstellen
mag toch echt hopen van niet, dan hebben ze verdorie weer mazzelquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
Er gaat niemand van de bank naar huis, pootje gaat naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |