Als je niet kan slapen is een 24uurs opdracht altijd wel tof idd.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik had ook niet de intentie om 's nachts te gaan kijken, maar als je toch wakker bent dan zou ik de streams wel aanzetten
ik heb wel eens de streams aangezet als ik wakker was, maar kreeg dan wel heel vaak SL'squote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:51 schreef Flory- het volgende:
[..]
Als je niet kan slapen is een 24uurs opdracht altijd wel tof idd.
Deze helaas niet
Ja ik ook vaakquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik heb wel eens de streams aangezet als ik wakker was, maar kreeg dan wel heel vaak SL's
Gedurende nacht bedoel je dan ? Meestal gebeurt er dan ook niets ..quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik heb wel eens de streams aangezet als ik wakker was, maar kreeg dan wel heel vaak SL's
Het is nog nooit zo stil geweest tijdens een nacht opdracht. Zoals ik al zei gaan ze nog eerder slapen en zegt de nachtdienst al helemaal niets. Snap niet dat dat dit slapen tijdens een dienst wordt toegestaanquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 maart 2025 00:11 schreef tassie127 het volgende:
Ik vergeet vaak mijn laptop dicht te klikken en word geregeld in de ochtend wakker dat ik of achter loop of dat ik nog bij ben maar vanuit mijn bed ineens mensen hoor praten en denk: waar komt dat geluid vandaan.
Das nog niet eens zo erg want ik weet het dan wel in mijn achterhoofd maar mijn dochter staat dus echt op met hen op de achtergrond en kijkt niet eens maar hoort ze wel op de achtergrond en zegt dan echt : mama…. Waar kijk je in godsnaam naar???quote:
Tja als hij niet wakker heeft gemaakt dan liggen ze daar nog wel even.quote:Op woensdag 12 maart 2025 00:55 schreef Folies het volgende:
Ze zijn 7 minuten te laat, zegt Pootje. Maak ze dan wakker, zot.
Ik hoorde ook Axelquote:Op woensdag 12 maart 2025 01:04 schreef Folies het volgende:
Hij gaat Axel wakker maken?
Zal het wel verkeerd hebben verstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |