Ik heb uitgegooid lees wel bijquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:54 schreef greysbones het volgende:
Axel die echt geen ene fuck doet
Behalve koffie zetten
Wil anderen aan het werk zetten
Voor hem wel hahaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:56 schreef greysbones het volgende:
Ow nu geen dm meer volgende week
Want dat is wel klaar nu zegt Axel
Nou zichzelf vinden ze voornamelijk heel geweldig alle andere zijn niks waard zelfs de productiequote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:56 schreef Harrison het volgende:
Ze nemen zichzelf en dit spel gewoon niet zo serieus als die anderen
3 uur was de afspraak tssssquote:
ja maar die 2 hebben echt overal maling aanquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:02 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Dacht ik ook ja dat ze tot 11 moesten
oh dat even gemist?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat een walgelijke vertoning was dit zeg met die 2 ook op laatst nog even Keanu trap na geven![]()
![]()
Ja over het eten prei dat dat hetzelfde was als bosui. En dat hij vond dat ie wel kon koken maar het niet kon omdat ie nog thuis woont iets in die strekking. Niet de exacte woordenquote:
ja heb terug gespoeld ja het te walgelijk voor woordenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:05 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ja over het eten prei dat dat hetzelfde was als bosui. En dat hij vond dat ie wel kon koken maar het niet kon omdat ie nog thuis woont iets in die strekking. Niet de exacte woorden
En als ze dan weer de klok even verzetten zelfs nog eerder hahaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
Als pootje en sharice 3 uur doen
En Matti Jordy en Jolien 3
Dan kunnen ze Jane en Axel
Om 4 uur wakker maken
ja het was reuze leuk en gezelligquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:05 schreef Harrison het volgende:
Jammer dat hun shift er alweer op zit. Ik heb echt genoten van Jane en Axel! Lekker hardop mee kunnen lachen ook. Was denk ik wel de leukste muntenshift van vandaag wat mij betreft. Jammer voor ze dat er niks gevallen is.
Op zich vind ik Pootje en Sharice ook wel leuk, maar helaas versta ik die twee gewoon niet als ze met elkaar praten.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:08 schreef Tascha071 het volgende:
Als ik zo terug lees t laatste uurtje durf ik bijna niets meer te zeggen. Ik moet zeggen dat ik Axel het echt leuk vind doen allemaal. Houd zich goed. Tuurlijk best vervelend om te verliezen en te voelen dat iemand dat dan topspel vind maar echt heb hem nog niet zien liggen mokken met natte ogen boos kijkende in de camera! En dan huilen niet omdat je spelletje verloop maar je valentijnskaartjes mist of een video van ouders.
Ik vind axcel en Jane leuker om naar te kijken dan Jordy en zijn onderdanen. Moest het even kwijt na twee cossen terug lezen
Is toch ook helemaal goed ieder zijn of haar voorkeur.wel denk ik dat je dan nog even moet genieten van ze want ik acht de kans groot dat er 1van de 2 er vrijdag uit gaatquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:08 schreef Tascha071 het volgende:
Als ik zo terug lees t laatste uurtje durf ik bijna niets meer te zeggen. Ik moet zeggen dat ik Axel het echt leuk vind doen allemaal. Houd zich goed. Tuurlijk best vervelend om te verliezen en te voelen dat iemand dat dan topspel vind maar echt heb hem nog niet zien liggen mokken met natte ogen boos kijkende in de camera! En dan huilen niet omdat je spelletje verloop maar je valentijnskaartjes mist of een video van ouders.
Ik vind axcel en Jane leuker om naar te kijken dan Jordy en zijn onderdanen. Moest het even kwijt na twee cossen terug lezen
Oh ja nu kan ik me voorstellen hoe gezellig het was en volwassen,quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:11 schreef Schakeltopia het volgende:
onze volwassen vrinden
[ afbeelding ]
Was het van gisteravond nog uitgekomen?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:06 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
En als ze dan weer de klok even verzetten zelfs nog eerder haha
Met lol.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:11 schreef Schakeltopia het volgende:
onze volwassen vrinden
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd 😁quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:16 schreef Juultje1981 het volgende:
Volgens mij niet maar Axel en Jane waren vanochtend weer veel te laat dus ik denk dat ze het vannacht gewoon weer gaan doen ter compensatie
Ja doe dan geen opdracht dit vind ik niksquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:20 schreef KinKiJan het volgende:
Dit slaat nergens op. Zit je dan. Toch heel andere koek dan bijv. die 24-uur-watertoren opdracht van vorig jaar, waar ze in elk geval nog bezig waren en daardoor ook gewoon sowieso wakker bleven.
[ afbeelding ]
Echt een flopdracht
Lolz denk ga even kijken, slapen ze allebei buiten haha.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:36 schreef Folies het volgende:
Ik blijf wel luisteren, ze mogen van mij naar de finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |