Zelf niet op tijd zijn en dan iemand anders de schuld geven. Typisch denk dat niemand axel geloofd. Matti moest zijn munt wegbrengen en hij had de beurt tochquote:Op woensdag 12 maart 2025 05:15 schreef Juultje1981 het volgende:
Jane en Axel vinden het niet hun schuld en gaan vlammen als zij de schuld krijgen
Heb het ook mee gekregen, Axel was aan treuzelen en dus te laat voor hun eerste munt, maar ja makkelijk om Matti de schuld te geven hequote:Op woensdag 12 maart 2025 05:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zelf niet op tijd zijn en dan iemand anders de schuld geven. Typisch denk dat niemand axel geloofd. Matti moest zijn munt wegbrengen en hij had de beurt toch
Gisteravond hadden ze het er samen over van we laten gewoon munten vallen want wij kunnen het lijden. Dit is vast toevallig geweest. Axel gaat zijn kussens verleggen om beter te kunnen liggen.Heeft ogen dicht en jane knippert de hele tijd.quote:
Nee serieus wat een mafkees dan zeg om ratten te voeren, krijg je alleen maar meer vanquote:Op woensdag 12 maart 2025 05:35 schreef Koos1958 het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat er ineens ratten over je heen lopen terwijl je daar ligt. Jordy en matti hadden het er gister over dat er allemaal eten onder de douche ligt wat pootje eronder gooit. Deed hij voor die ratten zodat die eten hadden.
Het meeste is al door jolien en jordy gedaan. Staat nog een klein beetje. Maar ze zullen het wel niet doen. Misschien Jane wel maar axel zeker niet. Wel zonde want iedereen gaat nu 500 in de min door het missen van die munt. Hebben ze allemaal die dag en nacht voor Piet snot gezeten daar.quote:Op woensdag 12 maart 2025 05:46 schreef Juultje1981 het volgende:
Waar is Jane nu heen gelopen? Zou ze de afwas verder doen?
Het lijkt een beetje teruglezend of alle FBers, hierheen zijn verhuisd. Geen kwaad woord over Jordy? Heel apart!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:08 schreef Tascha071 het volgende:
Als ik zo terug lees t laatste uurtje durf ik bijna niets meer te zeggen. Ik moet zeggen dat ik Axel het echt leuk vind doen allemaal. Houd zich goed. Tuurlijk best vervelend om te verliezen en te voelen dat iemand dat dan topspel vind maar echt heb hem nog niet zien liggen mokken met natte ogen boos kijkende in de camera! En dan huilen niet omdat je spelletje verloop maar je valentijnskaartjes mist of een video van ouders.
Ik vind axcel en Jane leuker om naar te kijken dan Jordy en zijn onderdanen. Moest het even kwijt na twee cossen terug lezen
Heb je gisteravond gekeken naar die 2. Was behoorlijk lelijk wat ze allemaal zeiden. Zelfs over bewoner van vorig jaar.quote:Op woensdag 12 maart 2025 06:25 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje teruglezend of alle FBers, hierheen zijn verhuisd. Geen kwaad woord over Jordy? Heel apart!
Ik las over de zwijnen dat Jordy zei en dat ze zelf niets gedaan hadden die dag en weer over Axel en Jane.quote:Op woensdag 12 maart 2025 06:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb je gisteravond gekeken naar die 2. Was behoorlijk lelijk wat ze allemaal zeiden. Zelfs over bewoner van vorig jaar.
Ja logisch als ze de afwas gewoon lieten staan en na het koken niet hadden schoon gemaakt.Dan noem je mensen zwijnen, die maken ook troepquote:Op woensdag 12 maart 2025 06:32 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Nou.. en dat Jordy zwijnen zei en mopperde was dus wel oké? Ik leef echt nu in FB.
Ik denk niet dat dit nu een discussie waard is. Ieder heeft zijn of haar voorkeur en dat is prima. Gister waren Jane en Axel heel slecht aan het praten en heb onder andere ik neergezet wat er gebeurde. Gingen puur over wat er op dat moment op de streams te zien warenquote:Op woensdag 12 maart 2025 06:32 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Nou.. en dat Jordy zwijnen zei en mopperde was dus wel oké? Ik leef echt nu in FB.
Het viel ook allemaal wel mee. Zei gister al, het gaat over een weer dat roasten van elkaar. Gisterochtend was Jordy over die anderen bezig, gisteravond was het andersom, zoals je kon lezenquote:Op woensdag 12 maart 2025 06:25 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje teruglezend of alle FBers, hierheen zijn verhuisd. Geen kwaad woord over Jordy? Heel apart!
Terwijl Jordy en Jolien en Matti tot de conclusies kwamen dat ze heel de dag niets hadden gedaan Jane heeft gekookt nog en Axel nog koffie gezet. Het kartel Jolien en Jordy en Matti hebben dus helemaal niets gedaan dan enkel geroddeld en geroepen top spel! Dus dat gemopper en zwijnen roepen is dus zo onnodig en totaal overbodig van meneer Jordy. Die echt niets doet dan lelijk praten over alles.quote:Op woensdag 12 maart 2025 06:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja logisch als ze de afwas gewoon lieten staan en na het koken niet hadden schoon gemaakt.Dan noem je mensen zwijnen, die maken ook troep
Ze hebben cheescake gemaaktquote:Op woensdag 12 maart 2025 06:44 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Terwijl Jordy en Jolien en Matti tot de conclusies kwamen dat ze heel de dag niets hadden gedaan Jane heeft gekookt nog en Axel nog koffie gezet. Het kartel Jolien en Jordy en Matti hebben dus helemaal niets gedaan dan enkel geroddeld en geroepen top spel! Dus dat gemopper en zwijnen roepen is dus zo onnodig en totaal overbodig van meneer Jordy. Die echt niets doet dan lelijk praten over alles.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 06:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het viel ook allemaal wel mee. Zei gister al, het gaat over een weer dat roasten van elkaar. Gisterochtend was Jordy over die anderen bezig, gisteravond was het andersom, zoals je kon lezen
Precies dezelfde strekking las ik terug op FB.. daarom denk ik dat het dezelfde waren die over Axel zoveel stampij maken. Terwijl ze niet sceptisch en genuanceerd over iedereen zijn! Ik snap het überhaupt echt niet deze tegenstrijdigheid de een mag alles zeggen en ook niet doen en trekt de ander zijn mond open Axel, wordt alles 10 x overal en niet alleen hier extra benoemd en uitvergroot. Vreemde gewaarwording vind ik!
De een kan er wel nog een keer om lachen dat ze bijv. Keanu's prei/bosui vergelijking grappig vonden, de ander vindt het ineens walgelijk. Soit.
Zou zouden in plaats van zich er zo onder elkaar steeds over op te winden ook gewoon tegen Axel Jane kunnen zeggen dat ze het vervelend vinden. En dan niet weer dat laffe lacherige gedoe, zodat de boodschap niet overkomt, maar gewoon op de man af zeggen dat het ze stoort.quote:Op woensdag 12 maart 2025 06:44 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Terwijl Jordy en Jolien en Matti tot de conclusies kwamen dat ze heel de dag niets hadden gedaan Jane heeft gekookt nog en Axel nog koffie gezet. Het kartel Jolien en Jordy en Matti hebben dus helemaal niets gedaan dan enkel geroddeld en geroepen top spel! Dus dat gemopper en zwijnen roepen is dus zo onnodig en totaal overbodig van meneer Jordy. Die echt niets doet dan lelijk praten over alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |