Jane is echt wel slimquote:Op maandag 10 maart 2025 16:23 schreef OmaJacky het volgende:
Ik hoorde Mattie nog zeggen : "moeten ze nog meer geld verdienen'.
En ik heb weinig vertrouwen in Jane en Axel dat ze iets verdienen.![]()
Ze zijn beide niet zo heel erg slim.
Dit gaat hem volgens mij niet echt wordenquote:Op maandag 10 maart 2025 16:22 schreef zodeju het volgende:
Volgens mij gaat het niet zo goed als bij Jordy en Sharice......
Ben benieuwd....
Ik denk dat ze niet zo strikt en gericht zijn als Sharice en Jordy , die deden dat heel goedquote:Op maandag 10 maart 2025 16:24 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik denk niet dat dit goed gaat aflopen voor hun
Volgens nemen hun elke keer een getal en die gaan ze zoeken. Als die er is gaan ze een andere zoeken?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet zo strikt en gericht zijn als Sharice en Jordy , die deden dat heel goed
heel geniepig worden die tweequote:Op maandag 10 maart 2025 16:25 schreef mazaru het volgende:
Mattheus en Jolien zijn Sharice aan het opstoken tegen Axel en Jane
quote:Op maandag 10 maart 2025 16:25 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Hebben Charice en Jordy dit spel al gespeeld?
Sharice is gek als ze bij dat groepje aansluitquote:
Jaquote:Op maandag 10 maart 2025 16:25 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Hebben Charice en Jordy dit doel al gespeeld?
ja gisteren en ging 100% beter dan deze twee xDquote:Op maandag 10 maart 2025 16:25 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Hebben Charice en Jordy dit doel al gespeeld?
Er zal a.s vrijdag wel iemand vertrekken van het andere groepje om het 3 tegen 3 te krijgen.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sharice is gek als ze bij dat groepje aansluit
Geld drukken met Jordyquote:Op maandag 10 maart 2025 16:28 schreef BigBreg83 het volgende:
Met wie had sharice dit ook al weer eerder gedaan? Met pootje?
Ze sluit niet bij dat groepje aan. Ze wil net als de rest gewoon niet naar huis.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sharice is gek als ze bij dat groepje aansluit
Met Pootje.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:30 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja ook met jordy. Maar ze was al eerder geweest met iemand.
Ik heb het idee dat Axel eruit gaatquote:Op maandag 10 maart 2025 16:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zal a.s vrijdag wel iemand vertrekken van het andere groepje om het 3 tegen 3 te krijgen.
Dat snap ik. Iedereen wil nou naar de finale. Wie er ook naar huis gaat, die baalt als een stekker. Ook Pootjequote:Op maandag 10 maart 2025 16:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze sluit niet bij dat groepje aan. Ze wil net als de rest gewoon niet naar huis.
Ahja. Eerdt dacht ik met jane. Maar duidelijk is dat niet zo. Axel en jane zullen zo weer terug zijn. Of zitten daar een uur zonder geld verdient te hebben.quote:
Het is overduidelijk, de gene die naast het kartel erop staat, mag vertrekken.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ligt eraan wie de anderen zijn.
Axel heeft ook een achterban.
Dit hebben ze wel zelf gedaan natuurlijkquote:Op maandag 10 maart 2025 16:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
Het is overduidelijk, de gene die naast het kartel erop staat, mag vertrekken.
Maar als Axel samen met Jane erop zit dan denk ik dat hij het aflegt. Ik zie mensen op FB posten dat ze soms een hele middag aan het stemmen zijn omdat ze zoveel e-mail adressen hebben gemaakt om te stemmen.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ligt eraan wie de anderen zijn.
Axel heeft ook een achterban.
Bizar dat mensen zo ver gaan, ook dat maakt het spel kapot.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als Axel samen met Jane erop zit dan denk ik dat hij het aflegt. Ik zie mensen op FB posten dat ze soms een hele middag aan het stemmen zijn omdat ze zoveel e-mail adressen hebben gemaakt om te stemmen.
quote:Op maandag 10 maart 2025 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bizar dat mensen zo ver gaan, ook dat maakt het spel kapot.
ook wel bizar dat dat in 2025 nog steeds mogelijk is xDquote:Op maandag 10 maart 2025 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als Axel samen met Jane erop zit dan denk ik dat hij het aflegt. Ik zie mensen op FB posten dat ze soms een hele middag aan het stemmen zijn omdat ze zoveel e-mail adressen hebben gemaakt om te stemmen.
dat vind ik dus bizarquote:Op maandag 10 maart 2025 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wacht nog af hoe het verloopt met al die dingen als game savers etc.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
Het is overduidelijk, de gene die naast het kartel erop staat, mag vertrekken.
Oh?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:25 schreef mazaru het volgende:
Dat ben ik al tijden kwijt. Gisteren was Pootje ook aan het tellen waar ik geen kop of staart aan vast kon maken.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wacht nog af hoe het verloopt met al die dingen als game savers etc.
Ben het overzicht kwijt over wie wat heeft.
Axel en Jane kunnen zich alleen maar redden als ze of Sharice of Pootje erop zetten... maar jaaaaaaa.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wacht nog af hoe het verloopt met al die dingen als game savers etc.
Ben het overzicht kwijt over wie wat heeft.
Ik hoop ook dat ze er doorheen kijkt. Maar het is ook niet logisch als ze dat zou doen. Als ze daarbij aansluit dan staat ze op de vierde plek. Bij Axel en Jane is ze derde.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh?![]()
Dat doet ze eigenlijk al wel een tijdje. "je kan hun niet vertrouwen, ik heb ze veel gegeven en ze geven niks terug jank jank"
Ik denk dat Charice kiest en doet wat ze wil en laat zich niet opstoken. Niet door Jolien en ook niet door Jane.
daar zullen ze weinig problemen mee hebben gok ik na vanmiddagquote:Op maandag 10 maart 2025 16:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Axel en Jane kunnen zich alleen maar redden als ze of Sharice of Pootje erop zetten... maar jaaaaaaa.
Dat denk ik ookquote:Op maandag 10 maart 2025 16:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh?![]()
Dat doet ze eigenlijk al wel een tijdje. "je kan hun niet vertrouwen, ik heb ze veel gegeven en ze geven niks terug jank jank"
Ik denk dat Charice kiest en doet wat ze wil en laat zich niet opstoken. Niet door Jolien en ook niet door Jane.
Jolien haar hersenen zitten te laag en die van Mattheus te hoog en ze teren op Jordy betreffende alle beslissingen van het kartel. Onbekwaamheid heeft geen grenzen.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:34 schreef maxelu het volgende:
Mattheus en Jolien geniepige stokers nu?
Vorige week kon en mocht alles onder het mom van "het is een spel"
Liegen, valse info doorgeven, valse beloftes maken, allemaal het spel, toch?
Dus dan "spelen" Matti en Jolien nu prima mee
Dat vind ik dus sukkelsquote:Op maandag 10 maart 2025 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kan hem niet voor serieus nemen het is 1 grote act.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:38 schreef Hznootje het volgende:
Jammer dit Jordy, niet nodig. Zelf heb je ook aangegeven dat je voor 35.000 wel weg wilt gaan.
Daarom doe ik niet mee aan dat stemmen. Het gebeurd net eerlijk.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
dubbele stem: jane, axel, jolien, jordy (x2)quote:Op maandag 10 maart 2025 16:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat ben ik al tijden kwijt. Gisteren was Pootje ook aan het tellen waar ik geen kop of staart aan vast kon maken.
350 euroquote:Op maandag 10 maart 2025 16:39 schreef Ynti het volgende:
Ik lees hiet dat Sharice met Pootje ook al dit spel heeft gespeeld.
Dan heeft Sharice het 2x gespeeld?
Met Jordy heeft ze het gespeeld, en de winst, 400 euro aan Jordy gegunt.
Wat hebben Sharice en Pootje er aan verdiend?
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom doe ik niet mee aan dat stemmen. Het gebeurd net eerlijk.
Ik hoor Jordy nu noemen wat Jane en Axel hebben ingelegd. Weet iedereen dat nu al??
Ik weet dat Jordy dit weet omdat hij in de kist heeft gekeken, maar de rest toch niet?
Niet Pootje maar Mattheusquote:Op maandag 10 maart 2025 16:42 schreef mazaru het volgende:
Pootje: Stel dat Sharice, Axel en Jordy erop zitten. Dan kan ik een redding inzetten
Jordy: Op wie?
Pootje: Op Jane, dan staat zij er ook op
Jordy: Ja maar wie ga je dan redden?
Pootje: Sharice
Jordy: Dan laat je mij erop staan![]()
Pootje: Ja hahahahaha ik wil jou ook wel redden maar.....
quote:Op maandag 10 maart 2025 16:43 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dit een domme manier, erger me kapot. Je kunt toch beter van een afstandje kijken lijkt me?
Oioioioiquote:Op maandag 10 maart 2025 16:42 schreef mazaru het volgende:
Pootje: Stel dat Sharice, Axel en Jordy erop zitten. Dan kan ik een redding inzetten
Jordy: Op wie?
Pootje: Op Jane, dan staat zij er ook op
Jordy: Ja maar wie ga je dan redden?
Pootje: Sharice
Jordy: Dan laat je mij erop staan![]()
Pootje: Ja hahahahaha ik wil jou ook wel redden maar.....
Oh echt? Ik dacht dat het Pootje was. Ik vroeg me al af waarom Jordy dacht dat Pootje hem zou redden boven Sharicequote:
Je kunt niet meerdere accounts aanmaken daar waar je kunt stemmen, je kunt niet meerdere keren stemmenquote:Op maandag 10 maart 2025 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bizar dat mensen zo ver gaan, ook dat maakt het spel kapot.
Ja, het wordt zo verpest.....de winnaar wordt bekend gemaakt met valse stemmen en niemand weet of diegene op eigen kracht het had gered...........het hele winnen is het minst leuke van 3 maanden BB.quote:
Wel waarquote:Op maandag 10 maart 2025 16:45 schreef riri het volgende:
[..]
Je kunt niet meerdere emailadressen aanmaken daar waar je kunt stemmen
Jazeker wel, je kan met meerdere mailadressen een inlog aanmaken. Ze checken niet op IPadresquote:Op maandag 10 maart 2025 16:45 schreef riri het volgende:
[..]
Je kunt niet meerdere emailadressen aanmaken daar waar je kunt stemmen
het is vooral dom dat ze weer egoïstisch voor zichzelf hebben gekozen ipv iemand mee te nemen die er al geweest is en dus (misschien) al een tactiek bedacht hebben xDquote:Op maandag 10 maart 2025 16:43 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dit een domme manier, erger me kapot. Je kunt toch beter van een afstandje kijken lijkt me?
Klopt de finale is niks aan..quote:Op maandag 10 maart 2025 16:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, het wordt zo verpest.....de winnaar wordt bekend gemaakt met valse stemmen en niemand weet of diegene op eigen kracht het had gered...........het hele winnen is het minst leuke van 3 maanden BB.
Nou ze verraad net anders wel aan Jordy welke GC Jane en Axel hebbenquote:Op maandag 10 maart 2025 16:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh?![]()
Dus datquote:Op maandag 10 maart 2025 16:46 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
het is vooral dom dat ze weer egoïstisch voor zichzelf hebben gekozen ipv iemand mee te nemen die er al geweest is en dus (misschien) al een tactiek bedacht hebben xD
eigen schuld
Blijkbaar wel ,. ik heb één accountquote:Op maandag 10 maart 2025 16:45 schreef riri het volgende:
[..]
Je kunt niet meerdere accounts aanmaken daar waar je kunt stemmen, je kunt dus niet meerdere keren stemmen
quote:Op maandag 10 maart 2025 16:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh echt? Ik dacht dat het Pootje was. Ik vroeg me al af waarom Jordy dacht dat Pootje hem zou redden boven Sharice
Ik mag het hopen. Zeker als hij zich aan wil sluiten bij dit groepjequote:
Ja dan is dat wat ze wil. Niet omdat Jolien haar opstookt.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ze verraad net anders wel aan Jordy welke GC Jane en Axel hebben
Sharice verteldquote:Op maandag 10 maart 2025 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom doe ik niet mee aan dat stemmen. Het gebeurd net eerlijk.
Ik hoor Jordy nu noemen wat Jane en Axel hebben ingelegd. Weet iedereen dat nu al??
Ik weet dat Jordy dit weet omdat hij in de kist heeft gekeken, maar de rest toch niet?
Geen scan ogenquote:Op maandag 10 maart 2025 16:50 schreef Kinga het volgende:
oh my gaaaaaaawd kijk van een afstanddddddd, met je ogen rol je sneller die rijen af dan met je vingertje.
een uurquote:Op maandag 10 maart 2025 16:50 schreef Rhosyn het volgende:
Is het een tijdgame? Of mogen ze daar de hele middag/avond blijven
begin sowieso met iets van een registratie voor je nummer 0-9 ipv voor elke nieuw eindcijfer die hele muur opnieuw te moeten scannen xDquote:Op maandag 10 maart 2025 16:50 schreef Kinga het volgende:
oh my gaaaaaaawd kijk van een afstanddddddd, met je ogen rol je sneller die rijen af dan met je vingertje.
Ik vind het wel leuk dit , om en om elkaar dwarsbomenquote:Op maandag 10 maart 2025 16:53 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop dat Sharice nog wel een douw uitdeelt, want ik vind dit nu ook wel ver gaan…
Dat vind ik ook niet zo erg in deze, alleen het woordgebruik heb ik wel wat moeite meequote:Op maandag 10 maart 2025 16:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dit , om en om elkaar dwarsbomen
hoop wel dat ze niet weer 3dubbel spion spelen en dit weer voor niks is xDquote:Op maandag 10 maart 2025 16:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
lol , nee ook dat houdt een keer opquote:Op maandag 10 maart 2025 16:55 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hoop wel dat ze niet weer 3dubbel spion spelen en dit weer voor niks is xD
Ik ben er al weg gegaan. Ik word daar heel opstandig van. Jordy met dat haathoofd. BAHquote:Op maandag 10 maart 2025 16:55 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet zo erg in deze, alleen het woordgebruik heb ik wel wat moeite mee
Dat het spel nu weer een andere draai krijgt is wel leuk.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet zo zeker vanquote:Op maandag 10 maart 2025 16:56 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt sharice als jij tegen die 2 staat blijf jij zeker. Nou ik zou dan ook op sharice stemmen.
Dat denk ik niet hoorquote:Op maandag 10 maart 2025 16:56 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt sharice als jij tegen die 2 staat blijf jij zeker. Nou ik zou dan ook op sharice stemmen.
Anders werd ze deze week week sowieso voor de bus gegooid, ik snap haar welquote:Op maandag 10 maart 2025 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat het spel nu weer een andere draai krijgt is wel leuk.
Maar ik had dit dus echt niet van Sharice verwacht. Valt mij van haar tegen.
Mwah, dat denk ik niet. Als het Jane, Axel en Sharice wordt is Sharice gezien.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:56 schreef Koos1958 het volgende:
Maar jij bent maar alleenquote:Op maandag 10 maart 2025 16:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoezo ik stem als het jane, axel en sharice zijn stem ik op sharice.
Ik vind het boven alles heel erg dom. Ze kiest dus voor de vierde plek in plaats van voor de derde plekquote:Op maandag 10 maart 2025 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat het spel nu weer een andere draai krijgt is wel leuk.
Maar ik had dit dus echt niet van Sharice verwacht. Valt mij van haar tegen.
Dan wordt ze door haar nieuwe 'vrienden' opgegeten.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:00 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind het slim van Sharice , eten of gegeten worden
Uiteindelijk gaat dat toch gebeurenquote:Op maandag 10 maart 2025 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan wordt ze door haar nieuwe 'vrienden' opgegeten.
Ik zou eerder kiezen voor een derde plek dan voor de vierde plekquote:
en ze krijgt er ook een heel venijnig bekkie vanquote:Op maandag 10 maart 2025 17:04 schreef Hznootje het volgende:
Jolien stook t nog even verder..Zo jammer dit
Snap wel dat ze los wil, maar alles verraden is ook niet netjes.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Anders werd ze deze week week sowieso voor de bus gegooid, ik snap haar wel
Beide zijn 2 blinde vinken.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:04 schreef Hznootje het volgende:
Jolien stook t nog even verder..Zo jammer dit
En Mattie blaast ook nog even
Ik geloof wel dat er nog flinke klappers gaan komen in de laatste week (weken). Zal vast nog wel rond de bedragen van de laatste jaren komen. De rest van het geldgedoe wat we nu constant zien (verdienen, uitgeven) is vooral vulling voor het programma denk ik persoonlijk.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:02 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Seizoen.......... Finale......... Prijzengeld.... Winnaar
Big Brother 4...23-12-2002 ¤ 352.500..... Jeanette
Big Brother 5...22-12-2005 ¤ 262.500..... Joost Hoebink
Big Brother 6...27-11-2006 ¤ 178.750..... Jeroen Visser
Big Brother 7...8-4-2021.... ¤ 70.405,50.. Jill Goede
Big Brother 8...26-3-2022.. ¤ 69.815....... Salar Abbasi Abraasi
Big Brother 9...1-4-2023.... ¤ 73.388....... Bart Vandenbroek
Big Brother 10.13-4-2024.. ¤ 56.266....... Glenn Van Himst
Big Brother 11..???............ ¤ 1.265......... ???
Blijft steeds minder over
Niets gaat netjes daar, vorige week waren Jane en Axel degenen die het kartel op zette , terwijl Jane deed alsof ze team Kartel was , dus ja wat je geeft krijg je terug .,..vaakquote:Op maandag 10 maart 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap wel dat ze los wil, maar alles verraden is ook niet netjes.
Maar het hoort bij het spel, alleen had ik het van haar niet verwacht
Zwart van binnen?quote:Op maandag 10 maart 2025 17:04 schreef Rhosyn het volgende:
Die lui buiten, nog FF en ze worden zwart van binnengotsamme
Dat doen ze allemaalquote:Op maandag 10 maart 2025 17:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kwaadsprekers worden zwart van binnen. Ken je het niet?
Iedereen praat daar over elkaar.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kwaadsprekers worden zwart van binnen. Ken je het niet?
Het is ook onderdeel van het spel. En het is ook mooi om te zien. Vandaag die en morgen die.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niets gaat netjes daar, vorige week waren Jane en Axel degenen die het kartel op zette , terwijl Jane deed alsof ze team Kartel was , dus ja wat je geeft krijg je terug .,..vaak
Ik heb Jane niet zo horen praten over ‘ het kartel’. ze maakt wel eens een grapje, maar echt zo op de persoon heb ik niet gezien. Ze vind het dan eerder sneuquote:
Ik hoor de laatste dagen alleen maar nare dingen uit Jane komenquote:Op maandag 10 maart 2025 17:12 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik heb Jane niet zo horen praten over ‘ het kartel’. ze maakt wel eens een grapje, maar echt zo op de persoon heb ik niet gezien
Dan heb ik dan zeker de streams niet aanquote:Op maandag 10 maart 2025 17:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoor de laatste dagen alleen maar nare dingen uit Jane komen![]()
ojeeeequote:Op maandag 10 maart 2025 16:25 schreef mazaru het volgende:
Dat zou kunnenquote:Op maandag 10 maart 2025 17:13 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan heb ik dan zeker de streams niet aan
quote:Op maandag 10 maart 2025 17:12 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik heb Jane niet zo horen praten over ‘ het kartel’. ze maakt wel eens een grapje, maar echt zo op de persoon heb ik niet gezien. Ze vind het dan eerder sneu
Nou volgens mij was ze juist bezig met de sfeer te verbeteren. Geen nare dingen gehoord hoor.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoor de laatste dagen alleen maar nare dingen uit Jane komen![]()
Dat verklaart waarom ik dat dan niet gezien hebquote:Op maandag 10 maart 2025 17:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]nou die ging flink los met Axel op de slaapkamer denk dat het eergisternacht was.
Overdag bezig tegen Axel dat hij zich wat moest inhouden.. s nachts kwam ze los
Meh overdag wel keep it nice en in de avond zijn ze een stuk minder aardig in de suitequote:Op maandag 10 maart 2025 17:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou volgens mij was ze juist bezig met de sfeer te verbeteren. Geen nare dingen gehoord hoor.
Denk het wel. Ze was overdag Axel steeds aan het zeggen om zich in te houden..quote:Op maandag 10 maart 2025 17:14 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom ik dat dan niet gezien heb
Ze moeten geld drukken. BB geeft een ingewikkelde uitleg erbij. Ze moeten unieke serienummers gebruiken. De nummers op de muur mogen ze niet gebruiken. Maar zodra ze 3x een niet-uniek nummer gebruiken moeten ze de Panic Room verlaten. Ze hebben een uur de tijd.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:50 schreef Rhosyn het volgende:
Is het een tijdgame? Of mogen ze daar de hele middag/avond blijven
Jammer dat we geen overzicht hebben van alle nummers hebben die ze niet mogen gebruiken. Zal vast wel een patroon in zitten of een formule voor te bedenken zijn welke nummers niet geldig zijn. Als je een beetje handig met getallen bent.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze moeten geld drukken. BB geeft een ingewikkelde uitleg erbij. Ze moeten unieke serienummers gebruiken. De nummers op de muur mogen ze niet gebruiken. Maar zodra ze 3x een niet-uniek nummer gebruiken moeten ze de Panic Room verlaten. Ze hebben een uur de tijd.
Doet ie omdat Jane altijd zo aan het gillen is denk ik.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:22 schreef Kissingbird het volgende:
2 kaaskrokroketjes krokroketjes met kaaaaaaaaaaaaaas![]()
en weer slaan met de lepel ergens op
Met je eens, snap niet dat Jordy dit zelf niet inziet, bescheidenheid siert de mens jongen...quote:Op maandag 10 maart 2025 17:22 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
jordy loopt weer raar te doen nu die weet dat de kaarten in hun hoek dreigen te vallen xD
elke keer verziekt hij het weer voor zichzelf
Ik denk van niet, de laatste tijd kon ze niet echt meer vrolijk zijn als hij zo druk was.quote:
Be nice zoietsquote:Op maandag 10 maart 2025 17:27 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik denk van niet, de laatste tijd kon ze niet echt meer vrolijk zijn als hij zo druk was.
Vermoed dat ze dit doet omdat ook zij beseft dat ze 'matties' moet blijven met het kartel groepje..
die is 100% aan het malen wat er is gebeurd tijdens hun game waardoor jordy zo vrolijk is ineensquote:Op maandag 10 maart 2025 17:27 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik denk van niet, de laatste tijd kon ze niet echt meer vrolijk zijn als hij zo druk was.
Vermoed dat ze dit doet omdat ook zij beseft dat ze 'matties' moet blijven met het kartel groepje..
Af en toe meezingen.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:27 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
slim jane, gewoon meedoen dan houdt hij wel opquote:
TOP TOP TOPKROKETJESquote:
quote:Op maandag 10 maart 2025 17:34 schreef Hznootje het volgende:
Blijf ik hier zegt Pootje dan is het een overwinning..Ga ik naar huis, dubbele overwinning
Hij kan ook gewoon zelf die dubbeleoverwinning pakken en vrijwillig naar huis gaanquote:Op maandag 10 maart 2025 17:34 schreef Hznootje het volgende:
Blijf ik hier zegt Pootje dan is het een overwinning..Ga ik naar huis, dubbele overwinning
Hij denkt dat hij het niet gaat winnen van Axel en Jane, omdat Pootje niet geloofd dat hij ook 10k volgers gaat hebben. Net zoals Jane en Axel. Dat is wat ik ook nog hoorde.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:35 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje: waarom zou ik niet all in gaan
en nog iets maar versta het niet
iets van: kan niet tegen die gasten he.
Hij gaat het ook niet winnen maar dan de finale ook niet dus ben niet zo’n bange poeperd want je gaat toch wel.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:39 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij het niet gaat winnen van Axel en Jane, omdat Pootje niet geloofd dat hij ook 10k volgers gaat hebben. Net zoals Jane en Axel. Dat is wat ik ook nog hoorde.
Dat, maar het ook het tegenovergestelde van wat hij en sharice besproken hebbenquote:Op maandag 10 maart 2025 17:41 schreef Ace90ace het volgende:
Pootje is volgens mij zenuwachtig en niet gerust. Toch spijt om mee te gaan met het kartel?
Klopt maar als ze Axel en Jane samen op de bank willen moet iemand boven het bod van jaxel uitkomenquote:Op maandag 10 maart 2025 17:44 schreef Snensie het volgende:
Was pootje trouwens niet degene met de grote mond die zei dat hij nooit een vrijstelling zou kopen. Maar goed die is niet in zijn eerste leugen gestikt.
quote:Op maandag 10 maart 2025 17:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou van mij mag die kist open wordt gek van die bedragen snap er geen hol meer van
Ik zat net zo te denkenquote:Op maandag 10 maart 2025 17:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ben dat gekonkel over die kist en de vrijstelling ook wel beu nu
Ik las vanmorgen dat Jordy het bij de kist openen en na het verwisselen het had over een bedrag van 6500 en iets van later 7500 dacht hij save te zitten dus ik denk dat hij zelf 3000 in heeft gezet en de vlg x 1000 bij gaat zetten. Nu probeert hij de anderen boven het bedrag van Axel te krijgenquote:Op maandag 10 maart 2025 17:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou van mij mag die kist open wordt gek van die bedragen snap er geen hol meer van
quote:Op maandag 10 maart 2025 17:53 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen dat Jordy het bij de kist openen en na het verwisselen het had over een bedrag van 6500 en iets van later 7500 dacht hij save te zitten dus ik denk dat hij zelf 3000 in heeft gezet en de vlg x 1000 bij gaat zetten. Nu probeert hij de anderen boven het bedrag van Axel te krijgen
Ik ook!quote:Op maandag 10 maart 2025 17:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ben dat gekonkel over die kist en de vrijstelling ook wel beu nu
Haha, ja en Mattheus vraagt net nog hoe Jordy ineens aan die 6k komt.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:53 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien: ik zit de hele tijd te denken aan wat Peter heeft gezegd. (geld stelen)
Jordy: ja dat weet ik ook niet
Klinkt als iets wat BB bekokstooft heeft.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik heb dat geschreven. Hij zat hardop te praten in zijn uppie toen.
Kijk. Dat. Ik wilde het al typen.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:28 schreef Verida het volgende:
[..]
slim jane, gewoon meedoen dan houdt hij wel op
zeggen dat je het vervelend vindt en hij gaat verder
Van de week was dat andere stel met glazen op aanrecht en en met hun handen aan het zingen en behoorlijk hard ookquote:Op maandag 10 maart 2025 17:22 schreef Kissingbird het volgende:
2 kaaskrokroketjes krokroketjes met kaaaaaaaaaaaaaas![]()
en weer slaan met de lepel ergens op
Hopelijk verknalt Jordy zijn secret missie. Wat is de straf daar ook alweer op?quote:Op maandag 10 maart 2025 17:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha, ja en Mattheus vraagt net nog hoe Jordy ineens aan die 6k komt.
Al snap ik dat de 1+1 niet kan maken, de mogelijkheid van stiekem die kist openen bestaat voor hun eigenlijk niet.
Zet je even uit hahaquote:Op maandag 10 maart 2025 18:14 schreef Rhosyn het volgende:
2 x die drie op streams. Zo niet interessant.
Ik wil binnen zien. Charice en Pootje. Axel en Jane.
Is helemaal niet benoemd dat het secret mission was stond er niet bij op insta.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hopelijk verknalt Jordy zijn secret missie. Wat is de straf daar ook alweer op?
Ik hoop van niet!quote:Op maandag 10 maart 2025 18:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hopelijk verknalt Jordy zijn secret missie. Wat is de straf daar ook alweer op?
De kijker is wel heel erg pro Jordy waardoor anderen niet eens een kans meer krijgen , dat vind ik wel een tegenvallerquote:Op maandag 10 maart 2025 18:15 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik hoop van niet!
Ik wil zo graag de gezichten zien als die enveloppen open gaan!
Als het niet aan hem verteld werd als secret-mission, dan is hij voor het eerst écht tactisch aan het denken door niemand er wat over te zeggen. Dat is denk ik dan de 1e keer dat hij zoveel zelfbeheersing toont.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:15 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Is helemaal niet benoemd dat het secret mission was stond er niet bij op insta.
Stond alleen wie gun jij een greep of zoiets uit de kist
Ligt echt of bb het in dezelfde enveloppe laat doen dan weet jane dat ze er meer in moet doen. Maarja dan is het nutteloos van die stemming en opdracht geweestquote:Op maandag 10 maart 2025 18:15 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik hoop van niet!
Ik wil zo graag de gezichten zien als die enveloppen open gaan!
Nee tuurlijk niet jou het geluid van de streamquote:Op maandag 10 maart 2025 18:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mij uitzetten?
Ik ben hartstikke leuk.
Dan hebben mensen hier in de cos gejokt want ik heb het hier gelezen. Dat Jordy de opdracht kreeg in de DBK en dat het een secret mission was. Niemand mocht het weten.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:15 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Is helemaal niet benoemd dat het secret mission was stond er niet bij op insta.
Stond alleen wie gun jij een greep of zoiets uit de kist
Ik ben niet pro Jordy, ook niet anti.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De kijker is wel heel erg pro Jordy waardoor anderen niet eens een kans meer krijgen , dat vind ik wel een tegenvaller
okeequote:Op maandag 10 maart 2025 18:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet jou het geluid van de stream
Dat klopt niemand mocht het weten.dbk niet gezien. En jordy deed heel stiekem meestal zijn dit soort dingen via dbk gestuurdquote:Op maandag 10 maart 2025 18:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan hebben mensen hier in de cos gejokt want ik heb het hier gelezen. Dat Jordy de opdracht kreeg in de DBK en dat het een secret mission was. Niemand mocht het weten.
Hij zou niet anders kunnen.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik ben niet pro Jordy, ook niet anti.
Maar ik vind hem wel boeiend om naar te kijken. En apprecieer zijn eerlijkheid. Als hij slecht in zijn vel zit, dan zie je dat. Als hij blij is, dan zie je dat. Ik vind zo'n mensen wel fijn, eigenlijk.
Stond er echt niet bij op insta dan moet hij het in de dbk gehoord hebben en dat heeft niemand volgens mij dan gehoord wanr dbk hequote:Op maandag 10 maart 2025 18:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan hebben mensen hier in de cos gejokt want ik heb het hier gelezen. Dat Jordy de opdracht kreeg in de DBK en dat het een secret mission was. Niemand mocht het weten.
Welke bewoner mag stiekem een bod uit de schatkist stelen?quote:Op maandag 10 maart 2025 18:22 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Stond er echt niet bij op insta dan moet hij het in de dbk gehoord hebben en dat heeft niemand volgens mij dan gehoord wanr dbk he
Hij heeft de code van de kluis in de dbk kamer gekregen van BB, wij weten niet of hij het geheim moest houden (tenminste ik niet) maar zou kunnen , Wat BB gezegd heeft is mijn inziens niet gedeeld met ons ?quote:Op maandag 10 maart 2025 18:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja klopt wist niet meer de precieze tekstquote:Op maandag 10 maart 2025 18:26 schreef Flory- het volgende:
[..]
Welke bewoner mag stiekem een bod uit de schatkist stelen?
Zo stond het er toch?
Ah dus toch duidelijk een geheime opdrachtquote:Op maandag 10 maart 2025 18:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hij heeft de code van de kluis in de dbk kamer gekregen van BB, wij weten niet of hij het geheim moest houden (tenminste ik niet) maar zou kunnen , Wat BB gezegd heeft is mijn inziens niet gedeeld met ons ?
[ link | afbeelding ]
Ik kennelijk ook nietquote:Op maandag 10 maart 2025 18:28 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja klopt wist niet meer de precieze tekst
Ik bewaar veel hahahaquote:Op maandag 10 maart 2025 18:28 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja klopt wist niet meer de precieze tekst
Als je het zo formuleert idd wel ja ,sorry van mijn kantquote:Op maandag 10 maart 2025 18:28 schreef rinardo het volgende:
In de opdracht op Insta stond dus wel geheime opdracht, dus ik zie dat als een secret mission?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |