Klopt maar als ze Axel en Jane samen op de bank willen moet iemand boven het bod van jaxel uitkomenquote:Op maandag 10 maart 2025 17:44 schreef Snensie het volgende:
Was pootje trouwens niet degene met de grote mond die zei dat hij nooit een vrijstelling zou kopen. Maar goed die is niet in zijn eerste leugen gestikt.
quote:Op maandag 10 maart 2025 17:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou van mij mag die kist open wordt gek van die bedragen snap er geen hol meer van
Ik zat net zo te denkenquote:Op maandag 10 maart 2025 17:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ben dat gekonkel over die kist en de vrijstelling ook wel beu nu
Ik las vanmorgen dat Jordy het bij de kist openen en na het verwisselen het had over een bedrag van 6500 en iets van later 7500 dacht hij save te zitten dus ik denk dat hij zelf 3000 in heeft gezet en de vlg x 1000 bij gaat zetten. Nu probeert hij de anderen boven het bedrag van Axel te krijgenquote:Op maandag 10 maart 2025 17:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou van mij mag die kist open wordt gek van die bedragen snap er geen hol meer van
quote:Op maandag 10 maart 2025 17:53 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen dat Jordy het bij de kist openen en na het verwisselen het had over een bedrag van 6500 en iets van later 7500 dacht hij save te zitten dus ik denk dat hij zelf 3000 in heeft gezet en de vlg x 1000 bij gaat zetten. Nu probeert hij de anderen boven het bedrag van Axel te krijgen
Ik ook!quote:Op maandag 10 maart 2025 17:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ben dat gekonkel over die kist en de vrijstelling ook wel beu nu
Haha, ja en Mattheus vraagt net nog hoe Jordy ineens aan die 6k komt.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:53 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien: ik zit de hele tijd te denken aan wat Peter heeft gezegd. (geld stelen)
Jordy: ja dat weet ik ook niet
Klinkt als iets wat BB bekokstooft heeft.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik heb dat geschreven. Hij zat hardop te praten in zijn uppie toen.
Kijk. Dat. Ik wilde het al typen.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:28 schreef Verida het volgende:
[..]
slim jane, gewoon meedoen dan houdt hij wel op
zeggen dat je het vervelend vindt en hij gaat verder
Van de week was dat andere stel met glazen op aanrecht en en met hun handen aan het zingen en behoorlijk hard ookquote:Op maandag 10 maart 2025 17:22 schreef Kissingbird het volgende:
2 kaaskrokroketjes krokroketjes met kaaaaaaaaaaaaaas![]()
en weer slaan met de lepel ergens op
Hopelijk verknalt Jordy zijn secret missie. Wat is de straf daar ook alweer op?quote:Op maandag 10 maart 2025 17:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha, ja en Mattheus vraagt net nog hoe Jordy ineens aan die 6k komt.
Al snap ik dat de 1+1 niet kan maken, de mogelijkheid van stiekem die kist openen bestaat voor hun eigenlijk niet.
Zet je even uit hahaquote:Op maandag 10 maart 2025 18:14 schreef Rhosyn het volgende:
2 x die drie op streams. Zo niet interessant.
Ik wil binnen zien. Charice en Pootje. Axel en Jane.
Is helemaal niet benoemd dat het secret mission was stond er niet bij op insta.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hopelijk verknalt Jordy zijn secret missie. Wat is de straf daar ook alweer op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |