Klopt maar als ze Axel en Jane samen op de bank willen moet iemand boven het bod van jaxel uitkomenquote:Op maandag 10 maart 2025 17:44 schreef Snensie het volgende:
Was pootje trouwens niet degene met de grote mond die zei dat hij nooit een vrijstelling zou kopen. Maar goed die is niet in zijn eerste leugen gestikt.
quote:Op maandag 10 maart 2025 17:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou van mij mag die kist open wordt gek van die bedragen snap er geen hol meer van
Ik zat net zo te denkenquote:Op maandag 10 maart 2025 17:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ben dat gekonkel over die kist en de vrijstelling ook wel beu nu
Ik las vanmorgen dat Jordy het bij de kist openen en na het verwisselen het had over een bedrag van 6500 en iets van later 7500 dacht hij save te zitten dus ik denk dat hij zelf 3000 in heeft gezet en de vlg x 1000 bij gaat zetten. Nu probeert hij de anderen boven het bedrag van Axel te krijgenquote:Op maandag 10 maart 2025 17:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou van mij mag die kist open wordt gek van die bedragen snap er geen hol meer van
quote:Op maandag 10 maart 2025 17:53 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen dat Jordy het bij de kist openen en na het verwisselen het had over een bedrag van 6500 en iets van later 7500 dacht hij save te zitten dus ik denk dat hij zelf 3000 in heeft gezet en de vlg x 1000 bij gaat zetten. Nu probeert hij de anderen boven het bedrag van Axel te krijgen
Ik ook!quote:Op maandag 10 maart 2025 17:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ben dat gekonkel over die kist en de vrijstelling ook wel beu nu
Haha, ja en Mattheus vraagt net nog hoe Jordy ineens aan die 6k komt.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:53 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien: ik zit de hele tijd te denken aan wat Peter heeft gezegd. (geld stelen)
Jordy: ja dat weet ik ook niet
Klinkt als iets wat BB bekokstooft heeft.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik heb dat geschreven. Hij zat hardop te praten in zijn uppie toen.
Kijk. Dat. Ik wilde het al typen.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:28 schreef Verida het volgende:
[..]
slim jane, gewoon meedoen dan houdt hij wel op
zeggen dat je het vervelend vindt en hij gaat verder
Van de week was dat andere stel met glazen op aanrecht en en met hun handen aan het zingen en behoorlijk hard ookquote:Op maandag 10 maart 2025 17:22 schreef Kissingbird het volgende:
2 kaaskrokroketjes krokroketjes met kaaaaaaaaaaaaaas![]()
en weer slaan met de lepel ergens op
Hopelijk verknalt Jordy zijn secret missie. Wat is de straf daar ook alweer op?quote:Op maandag 10 maart 2025 17:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha, ja en Mattheus vraagt net nog hoe Jordy ineens aan die 6k komt.
Al snap ik dat de 1+1 niet kan maken, de mogelijkheid van stiekem die kist openen bestaat voor hun eigenlijk niet.
Zet je even uit hahaquote:Op maandag 10 maart 2025 18:14 schreef Rhosyn het volgende:
2 x die drie op streams. Zo niet interessant.
Ik wil binnen zien. Charice en Pootje. Axel en Jane.
Is helemaal niet benoemd dat het secret mission was stond er niet bij op insta.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hopelijk verknalt Jordy zijn secret missie. Wat is de straf daar ook alweer op?
Ik hoop van niet!quote:Op maandag 10 maart 2025 18:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hopelijk verknalt Jordy zijn secret missie. Wat is de straf daar ook alweer op?
De kijker is wel heel erg pro Jordy waardoor anderen niet eens een kans meer krijgen , dat vind ik wel een tegenvallerquote:Op maandag 10 maart 2025 18:15 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik hoop van niet!
Ik wil zo graag de gezichten zien als die enveloppen open gaan!
Als het niet aan hem verteld werd als secret-mission, dan is hij voor het eerst écht tactisch aan het denken door niemand er wat over te zeggen. Dat is denk ik dan de 1e keer dat hij zoveel zelfbeheersing toont.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:15 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Is helemaal niet benoemd dat het secret mission was stond er niet bij op insta.
Stond alleen wie gun jij een greep of zoiets uit de kist
Ligt echt of bb het in dezelfde enveloppe laat doen dan weet jane dat ze er meer in moet doen. Maarja dan is het nutteloos van die stemming en opdracht geweestquote:Op maandag 10 maart 2025 18:15 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik hoop van niet!
Ik wil zo graag de gezichten zien als die enveloppen open gaan!
Nee tuurlijk niet jou het geluid van de streamquote:Op maandag 10 maart 2025 18:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mij uitzetten?
Ik ben hartstikke leuk.
Dan hebben mensen hier in de cos gejokt want ik heb het hier gelezen. Dat Jordy de opdracht kreeg in de DBK en dat het een secret mission was. Niemand mocht het weten.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:15 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Is helemaal niet benoemd dat het secret mission was stond er niet bij op insta.
Stond alleen wie gun jij een greep of zoiets uit de kist
Ik ben niet pro Jordy, ook niet anti.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De kijker is wel heel erg pro Jordy waardoor anderen niet eens een kans meer krijgen , dat vind ik wel een tegenvaller
okeequote:Op maandag 10 maart 2025 18:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet jou het geluid van de stream
Dat klopt niemand mocht het weten.dbk niet gezien. En jordy deed heel stiekem meestal zijn dit soort dingen via dbk gestuurdquote:Op maandag 10 maart 2025 18:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan hebben mensen hier in de cos gejokt want ik heb het hier gelezen. Dat Jordy de opdracht kreeg in de DBK en dat het een secret mission was. Niemand mocht het weten.
Hij zou niet anders kunnen.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik ben niet pro Jordy, ook niet anti.
Maar ik vind hem wel boeiend om naar te kijken. En apprecieer zijn eerlijkheid. Als hij slecht in zijn vel zit, dan zie je dat. Als hij blij is, dan zie je dat. Ik vind zo'n mensen wel fijn, eigenlijk.
Stond er echt niet bij op insta dan moet hij het in de dbk gehoord hebben en dat heeft niemand volgens mij dan gehoord wanr dbk hequote:Op maandag 10 maart 2025 18:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan hebben mensen hier in de cos gejokt want ik heb het hier gelezen. Dat Jordy de opdracht kreeg in de DBK en dat het een secret mission was. Niemand mocht het weten.
Welke bewoner mag stiekem een bod uit de schatkist stelen?quote:Op maandag 10 maart 2025 18:22 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Stond er echt niet bij op insta dan moet hij het in de dbk gehoord hebben en dat heeft niemand volgens mij dan gehoord wanr dbk he
Hij heeft de code van de kluis in de dbk kamer gekregen van BB, wij weten niet of hij het geheim moest houden (tenminste ik niet) maar zou kunnen , Wat BB gezegd heeft is mijn inziens niet gedeeld met ons ?quote:Op maandag 10 maart 2025 18:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja klopt wist niet meer de precieze tekstquote:Op maandag 10 maart 2025 18:26 schreef Flory- het volgende:
[..]
Welke bewoner mag stiekem een bod uit de schatkist stelen?
Zo stond het er toch?
Ah dus toch duidelijk een geheime opdrachtquote:Op maandag 10 maart 2025 18:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hij heeft de code van de kluis in de dbk kamer gekregen van BB, wij weten niet of hij het geheim moest houden (tenminste ik niet) maar zou kunnen , Wat BB gezegd heeft is mijn inziens niet gedeeld met ons ?
[ link | afbeelding ]
Ik kennelijk ook nietquote:Op maandag 10 maart 2025 18:28 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja klopt wist niet meer de precieze tekst
Ik bewaar veel hahahaquote:Op maandag 10 maart 2025 18:28 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja klopt wist niet meer de precieze tekst
Als je het zo formuleert idd wel ja ,sorry van mijn kantquote:Op maandag 10 maart 2025 18:28 schreef rinardo het volgende:
In de opdracht op Insta stond dus wel geheime opdracht, dus ik zie dat als een secret mission?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |