Jane is echt wel slimquote:Op maandag 10 maart 2025 16:23 schreef OmaJacky het volgende:
Ik hoorde Mattie nog zeggen : "moeten ze nog meer geld verdienen'.
En ik heb weinig vertrouwen in Jane en Axel dat ze iets verdienen.![]()
Ze zijn beide niet zo heel erg slim.
Dit gaat hem volgens mij niet echt wordenquote:Op maandag 10 maart 2025 16:22 schreef zodeju het volgende:
Volgens mij gaat het niet zo goed als bij Jordy en Sharice......
Ben benieuwd....
Ik denk dat ze niet zo strikt en gericht zijn als Sharice en Jordy , die deden dat heel goedquote:Op maandag 10 maart 2025 16:24 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik denk niet dat dit goed gaat aflopen voor hun
Volgens nemen hun elke keer een getal en die gaan ze zoeken. Als die er is gaan ze een andere zoeken?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet zo strikt en gericht zijn als Sharice en Jordy , die deden dat heel goed
heel geniepig worden die tweequote:Op maandag 10 maart 2025 16:25 schreef mazaru het volgende:
Mattheus en Jolien zijn Sharice aan het opstoken tegen Axel en Jane
quote:Op maandag 10 maart 2025 16:25 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Hebben Charice en Jordy dit spel al gespeeld?
Sharice is gek als ze bij dat groepje aansluitquote:
Jaquote:Op maandag 10 maart 2025 16:25 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Hebben Charice en Jordy dit doel al gespeeld?
ja gisteren en ging 100% beter dan deze twee xDquote:Op maandag 10 maart 2025 16:25 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Hebben Charice en Jordy dit doel al gespeeld?
Er zal a.s vrijdag wel iemand vertrekken van het andere groepje om het 3 tegen 3 te krijgen.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sharice is gek als ze bij dat groepje aansluit
Geld drukken met Jordyquote:Op maandag 10 maart 2025 16:28 schreef BigBreg83 het volgende:
Met wie had sharice dit ook al weer eerder gedaan? Met pootje?
Ze sluit niet bij dat groepje aan. Ze wil net als de rest gewoon niet naar huis.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sharice is gek als ze bij dat groepje aansluit
Met Pootje.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:30 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja ook met jordy. Maar ze was al eerder geweest met iemand.
Ik heb het idee dat Axel eruit gaatquote:Op maandag 10 maart 2025 16:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zal a.s vrijdag wel iemand vertrekken van het andere groepje om het 3 tegen 3 te krijgen.
Dat snap ik. Iedereen wil nou naar de finale. Wie er ook naar huis gaat, die baalt als een stekker. Ook Pootjequote:Op maandag 10 maart 2025 16:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze sluit niet bij dat groepje aan. Ze wil net als de rest gewoon niet naar huis.
Ahja. Eerdt dacht ik met jane. Maar duidelijk is dat niet zo. Axel en jane zullen zo weer terug zijn. Of zitten daar een uur zonder geld verdient te hebben.quote:
Het is overduidelijk, de gene die naast het kartel erop staat, mag vertrekken.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ligt eraan wie de anderen zijn.
Axel heeft ook een achterban.
Dit hebben ze wel zelf gedaan natuurlijkquote:Op maandag 10 maart 2025 16:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
Het is overduidelijk, de gene die naast het kartel erop staat, mag vertrekken.
Maar als Axel samen met Jane erop zit dan denk ik dat hij het aflegt. Ik zie mensen op FB posten dat ze soms een hele middag aan het stemmen zijn omdat ze zoveel e-mail adressen hebben gemaakt om te stemmen.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ligt eraan wie de anderen zijn.
Axel heeft ook een achterban.
Bizar dat mensen zo ver gaan, ook dat maakt het spel kapot.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als Axel samen met Jane erop zit dan denk ik dat hij het aflegt. Ik zie mensen op FB posten dat ze soms een hele middag aan het stemmen zijn omdat ze zoveel e-mail adressen hebben gemaakt om te stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |