350 euroquote:Op maandag 10 maart 2025 16:39 schreef Ynti het volgende:
Ik lees hiet dat Sharice met Pootje ook al dit spel heeft gespeeld.
Dan heeft Sharice het 2x gespeeld?
Met Jordy heeft ze het gespeeld, en de winst, 400 euro aan Jordy gegunt.
Wat hebben Sharice en Pootje er aan verdiend?
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom doe ik niet mee aan dat stemmen. Het gebeurd net eerlijk.
Ik hoor Jordy nu noemen wat Jane en Axel hebben ingelegd. Weet iedereen dat nu al??
Ik weet dat Jordy dit weet omdat hij in de kist heeft gekeken, maar de rest toch niet?
Niet Pootje maar Mattheusquote:Op maandag 10 maart 2025 16:42 schreef mazaru het volgende:
Pootje: Stel dat Sharice, Axel en Jordy erop zitten. Dan kan ik een redding inzetten
Jordy: Op wie?
Pootje: Op Jane, dan staat zij er ook op
Jordy: Ja maar wie ga je dan redden?
Pootje: Sharice
Jordy: Dan laat je mij erop staan![]()
Pootje: Ja hahahahaha ik wil jou ook wel redden maar.....
quote:Op maandag 10 maart 2025 16:43 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dit een domme manier, erger me kapot. Je kunt toch beter van een afstandje kijken lijkt me?
Oioioioiquote:Op maandag 10 maart 2025 16:42 schreef mazaru het volgende:
Pootje: Stel dat Sharice, Axel en Jordy erop zitten. Dan kan ik een redding inzetten
Jordy: Op wie?
Pootje: Op Jane, dan staat zij er ook op
Jordy: Ja maar wie ga je dan redden?
Pootje: Sharice
Jordy: Dan laat je mij erop staan![]()
Pootje: Ja hahahahaha ik wil jou ook wel redden maar.....
Oh echt? Ik dacht dat het Pootje was. Ik vroeg me al af waarom Jordy dacht dat Pootje hem zou redden boven Sharicequote:
Je kunt niet meerdere accounts aanmaken daar waar je kunt stemmen, je kunt niet meerdere keren stemmenquote:Op maandag 10 maart 2025 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bizar dat mensen zo ver gaan, ook dat maakt het spel kapot.
Ja, het wordt zo verpest.....de winnaar wordt bekend gemaakt met valse stemmen en niemand weet of diegene op eigen kracht het had gered...........het hele winnen is het minst leuke van 3 maanden BB.quote:
Wel waarquote:Op maandag 10 maart 2025 16:45 schreef riri het volgende:
[..]
Je kunt niet meerdere emailadressen aanmaken daar waar je kunt stemmen
Jazeker wel, je kan met meerdere mailadressen een inlog aanmaken. Ze checken niet op IPadresquote:Op maandag 10 maart 2025 16:45 schreef riri het volgende:
[..]
Je kunt niet meerdere emailadressen aanmaken daar waar je kunt stemmen
het is vooral dom dat ze weer egoïstisch voor zichzelf hebben gekozen ipv iemand mee te nemen die er al geweest is en dus (misschien) al een tactiek bedacht hebben xDquote:Op maandag 10 maart 2025 16:43 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dit een domme manier, erger me kapot. Je kunt toch beter van een afstandje kijken lijkt me?
Klopt de finale is niks aan..quote:Op maandag 10 maart 2025 16:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, het wordt zo verpest.....de winnaar wordt bekend gemaakt met valse stemmen en niemand weet of diegene op eigen kracht het had gered...........het hele winnen is het minst leuke van 3 maanden BB.
Nou ze verraad net anders wel aan Jordy welke GC Jane en Axel hebbenquote:Op maandag 10 maart 2025 16:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh?![]()
Dat doet ze eigenlijk al wel een tijdje. "je kan hun niet vertrouwen, ik heb ze veel gegeven en ze geven niks terug jank jank"
Ik denk dat Charice kiest en doet wat ze wil en laat zich niet opstoken. Niet door Jolien en ook niet door Jane.
Dus datquote:Op maandag 10 maart 2025 16:46 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
het is vooral dom dat ze weer egoïstisch voor zichzelf hebben gekozen ipv iemand mee te nemen die er al geweest is en dus (misschien) al een tactiek bedacht hebben xD
eigen schuld
Blijkbaar wel ,. ik heb één accountquote:Op maandag 10 maart 2025 16:45 schreef riri het volgende:
[..]
Je kunt niet meerdere accounts aanmaken daar waar je kunt stemmen, je kunt dus niet meerdere keren stemmen
quote:Op maandag 10 maart 2025 16:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh echt? Ik dacht dat het Pootje was. Ik vroeg me al af waarom Jordy dacht dat Pootje hem zou redden boven Sharice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |