quote:Op maandag 10 maart 2025 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bizar dat mensen zo ver gaan, ook dat maakt het spel kapot.
ook wel bizar dat dat in 2025 nog steeds mogelijk is xDquote:Op maandag 10 maart 2025 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als Axel samen met Jane erop zit dan denk ik dat hij het aflegt. Ik zie mensen op FB posten dat ze soms een hele middag aan het stemmen zijn omdat ze zoveel e-mail adressen hebben gemaakt om te stemmen.
dat vind ik dus bizarquote:Op maandag 10 maart 2025 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als Axel samen met Jane erop zit dan denk ik dat hij het aflegt. Ik zie mensen op FB posten dat ze soms een hele middag aan het stemmen zijn omdat ze zoveel e-mail adressen hebben gemaakt om te stemmen.
Wacht nog af hoe het verloopt met al die dingen als game savers etc.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
Het is overduidelijk, de gene die naast het kartel erop staat, mag vertrekken.
Oh?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:25 schreef mazaru het volgende:
Mattheus en Jolien zijn Sharice aan het opstoken tegen Axel en Jane
Dat ben ik al tijden kwijt. Gisteren was Pootje ook aan het tellen waar ik geen kop of staart aan vast kon maken.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wacht nog af hoe het verloopt met al die dingen als game savers etc.
Ben het overzicht kwijt over wie wat heeft.
Axel en Jane kunnen zich alleen maar redden als ze of Sharice of Pootje erop zetten... maar jaaaaaaa.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wacht nog af hoe het verloopt met al die dingen als game savers etc.
Ben het overzicht kwijt over wie wat heeft.
Ik hoop ook dat ze er doorheen kijkt. Maar het is ook niet logisch als ze dat zou doen. Als ze daarbij aansluit dan staat ze op de vierde plek. Bij Axel en Jane is ze derde.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh?![]()
Dat doet ze eigenlijk al wel een tijdje. "je kan hun niet vertrouwen, ik heb ze veel gegeven en ze geven niks terug jank jank"
Ik denk dat Charice kiest en doet wat ze wil en laat zich niet opstoken. Niet door Jolien en ook niet door Jane.
daar zullen ze weinig problemen mee hebben gok ik na vanmiddagquote:Op maandag 10 maart 2025 16:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Axel en Jane kunnen zich alleen maar redden als ze of Sharice of Pootje erop zetten... maar jaaaaaaa.
Dat denk ik ookquote:Op maandag 10 maart 2025 16:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh?![]()
Dat doet ze eigenlijk al wel een tijdje. "je kan hun niet vertrouwen, ik heb ze veel gegeven en ze geven niks terug jank jank"
Ik denk dat Charice kiest en doet wat ze wil en laat zich niet opstoken. Niet door Jolien en ook niet door Jane.
Jolien haar hersenen zitten te laag en die van Mattheus te hoog en ze teren op Jordy betreffende alle beslissingen van het kartel. Onbekwaamheid heeft geen grenzen.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:34 schreef maxelu het volgende:
Mattheus en Jolien geniepige stokers nu?
Vorige week kon en mocht alles onder het mom van "het is een spel"
Liegen, valse info doorgeven, valse beloftes maken, allemaal het spel, toch?
Dus dan "spelen" Matti en Jolien nu prima mee
Dat vind ik dus sukkelsquote:Op maandag 10 maart 2025 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kan hem niet voor serieus nemen het is 1 grote act.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:38 schreef Hznootje het volgende:
Jammer dit Jordy, niet nodig. Zelf heb je ook aangegeven dat je voor 35.000 wel weg wilt gaan.
Daarom doe ik niet mee aan dat stemmen. Het gebeurd net eerlijk.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
dubbele stem: jane, axel, jolien, jordy (x2)quote:Op maandag 10 maart 2025 16:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat ben ik al tijden kwijt. Gisteren was Pootje ook aan het tellen waar ik geen kop of staart aan vast kon maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |