Ik mag het hopen. Zeker als hij zich aan wil sluiten bij dit groepjequote:
Ja dan is dat wat ze wil. Niet omdat Jolien haar opstookt.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ze verraad net anders wel aan Jordy welke GC Jane en Axel hebben
Sharice verteldquote:Op maandag 10 maart 2025 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom doe ik niet mee aan dat stemmen. Het gebeurd net eerlijk.
Ik hoor Jordy nu noemen wat Jane en Axel hebben ingelegd. Weet iedereen dat nu al??
Ik weet dat Jordy dit weet omdat hij in de kist heeft gekeken, maar de rest toch niet?
Geen scan ogenquote:Op maandag 10 maart 2025 16:50 schreef Kinga het volgende:
oh my gaaaaaaawd kijk van een afstanddddddd, met je ogen rol je sneller die rijen af dan met je vingertje.
een uurquote:Op maandag 10 maart 2025 16:50 schreef Rhosyn het volgende:
Is het een tijdgame? Of mogen ze daar de hele middag/avond blijven
begin sowieso met iets van een registratie voor je nummer 0-9 ipv voor elke nieuw eindcijfer die hele muur opnieuw te moeten scannen xDquote:Op maandag 10 maart 2025 16:50 schreef Kinga het volgende:
oh my gaaaaaaawd kijk van een afstanddddddd, met je ogen rol je sneller die rijen af dan met je vingertje.
Ik vind het wel leuk dit , om en om elkaar dwarsbomenquote:Op maandag 10 maart 2025 16:53 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop dat Sharice nog wel een douw uitdeelt, want ik vind dit nu ook wel ver gaan…
Dat vind ik ook niet zo erg in deze, alleen het woordgebruik heb ik wel wat moeite meequote:Op maandag 10 maart 2025 16:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dit , om en om elkaar dwarsbomen
hoop wel dat ze niet weer 3dubbel spion spelen en dit weer voor niks is xDquote:Op maandag 10 maart 2025 16:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
lol , nee ook dat houdt een keer opquote:Op maandag 10 maart 2025 16:55 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hoop wel dat ze niet weer 3dubbel spion spelen en dit weer voor niks is xD
Ik ben er al weg gegaan. Ik word daar heel opstandig van. Jordy met dat haathoofd. BAHquote:Op maandag 10 maart 2025 16:55 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet zo erg in deze, alleen het woordgebruik heb ik wel wat moeite mee
Dat het spel nu weer een andere draai krijgt is wel leuk.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet zo zeker vanquote:Op maandag 10 maart 2025 16:56 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt sharice als jij tegen die 2 staat blijf jij zeker. Nou ik zou dan ook op sharice stemmen.
Dat denk ik niet hoorquote:Op maandag 10 maart 2025 16:56 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt sharice als jij tegen die 2 staat blijf jij zeker. Nou ik zou dan ook op sharice stemmen.
Anders werd ze deze week week sowieso voor de bus gegooid, ik snap haar welquote:Op maandag 10 maart 2025 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat het spel nu weer een andere draai krijgt is wel leuk.
Maar ik had dit dus echt niet van Sharice verwacht. Valt mij van haar tegen.
Mwah, dat denk ik niet. Als het Jane, Axel en Sharice wordt is Sharice gezien.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:56 schreef Koos1958 het volgende:
Maar jij bent maar alleenquote:Op maandag 10 maart 2025 16:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoezo ik stem als het jane, axel en sharice zijn stem ik op sharice.
Ik vind het boven alles heel erg dom. Ze kiest dus voor de vierde plek in plaats van voor de derde plekquote:Op maandag 10 maart 2025 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat het spel nu weer een andere draai krijgt is wel leuk.
Maar ik had dit dus echt niet van Sharice verwacht. Valt mij van haar tegen.
Dan wordt ze door haar nieuwe 'vrienden' opgegeten.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:00 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind het slim van Sharice , eten of gegeten worden
Uiteindelijk gaat dat toch gebeurenquote:Op maandag 10 maart 2025 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan wordt ze door haar nieuwe 'vrienden' opgegeten.
Ik zou eerder kiezen voor een derde plek dan voor de vierde plekquote:
en ze krijgt er ook een heel venijnig bekkie vanquote:Op maandag 10 maart 2025 17:04 schreef Hznootje het volgende:
Jolien stook t nog even verder..Zo jammer dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |