ik vind dat verwijderen wel verwarrend hoor weet zelf niet wat er stond meer laat het dan staanquote:Op zondag 9 maart 2025 11:56 schreef Joyce-43 het volgende:
** Mod Edit: Verkeerde info klopt niet****
En haast niks over Pootje.....die heeft het zo goed gedaan om zich gedeisd te houden totdat het erop aan komt en fel in het spel zit.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:26 schreef Puzzie het volgende:
Ik denk idd dat Jane en Axel er niet zo lekker voor staan op SM ,maar ik zou het ook niet weten
Pootje is de Randy van dit jaar. Die freewheeled naar de finale toe.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
En haast niks over Pootje.....die heeft het zo goed gedaan om zich gedeisd te houden totdat het erop aan komt en fel in het spel zit.
Oh ja ben me niet zo bewust van de tijd vandaagquote:Op zondag 9 maart 2025 12:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sowieso tussen 12 en 14 uur toch?
Iedere dag
Ik had even error. Las het als modje en dacht dat Dotteke een kussen naar haar hoofd kreeg.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:28 schreef mazaru het volgende:
Mattheus was in paniek over een motje. Hij heeft er een kussen naar gegooid. Pootje ligt in een deuk
quote:Op zondag 9 maart 2025 12:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik had even error. Las het als modje en dacht dat Dotteke een kussen naar haar hoofd kreeg.
Jordy gekozen uiteraard.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:35 schreef Jockari het volgende:
Ik twijfelde tussen Jordy en Jolien.
Heb Jolien gekozen, om te kijken hoe zij er mee om gaat gaan (Voor de groep of toch volledig voor zichzelf ?).
[ afbeelding ]
Leuk dat er iig niet alleen maar op de Jordy of Jaxel wordt gestemd.quote:
Pootje doet dat prima, hij komt zelfs niet op de bank voor nominatiequote:Op zondag 9 maart 2025 12:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
En haast niks over Pootje.....die heeft het zo goed gedaan om zich gedeisd te houden totdat het erop aan komt en fel in het spel zit.
ik kan daar prima mee levenquote:Op zondag 9 maart 2025 12:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Pootje doet dat prima, hij komt zelfs niet op de bank voor nominatie
Ik,twijfelde tussen Sharice Pootje en Matt , en je kent me dan kies ik toch uiteindelijk voor de vrouwquote:Op zondag 9 maart 2025 12:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Leuk dat er iig niet alleen maar op de Jordy of Jaxel wordt gestemd.
Verrassend hoorquote:Op zondag 9 maart 2025 12:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik,twijfelde tussen Sharice Pootje en Matt , en je kent me dan kies ik toch uiteindelijk voor de vrouw
Hij heeft het spel al gedaan, dus hij weet hoe het spel werktquote:Op zondag 9 maart 2025 12:49 schreef Kissingbird het volgende:
Ik vind Pootje een beetje opdringerig nu.
Jolien zegt eerst nee.. dan deelt hij info met haar van het telefoontje en spel.. vraagt dan weer een paar keer of ze 1 of 2 tickets heeft..
wat pusherig dit.
Ja dat weet ikquote:Op zondag 9 maart 2025 12:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft het spel al gedaan, dus hij weet hoe het spel werkt
Daar is toch echt geld van Jolien afgepakt (Pootje knikt) Denk via een spel maar waarom alleen van haar?quote:
Waarschijnlijk omdat Jolien straks met verkeerde bedragen aan het rekenen was en daardoor dacht dat ze ~2000 euro kwijt was. Op basis daarvan werd flink speculaas uitgedeeld en de conclusie getrokken dat het niet zou kloppen wat Jane zei.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:19 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Klopt er wordt een heel ding van gemaakt, maar in the end is er niks aan de hand. Dat heeft Jane gisteravond ook uitgelegd aan Jolien en Jordy
Dat was mijn punt nietquote:Op zondag 9 maart 2025 12:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar is toch echt geld van Jolien afgepakt (Pootje knikt) Denk via een spel maar waarom alleen van haar?
Je kan ook gewoon streams kijken natuurlijk.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
FF meer tikken dan Okay als ik je punt niet snap......
Erge is die heb ik aan. Maar echt goed verstaanquote:Op zondag 9 maart 2025 12:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon streams kijken natuurlijk.
quote:Op zondag 9 maart 2025 12:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik had even error. Las het als modje en dacht dat Dotteke een kussen naar haar hoofd kreeg.
Heeft hij alleszins geen last van. Eerder chronisch vermoeidheidssyndroom.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:52 schreef Kissingbird het volgende:
Krijg niet mee waarom Pootje het nu over ADHD heeft.
Kijk jij mobiel?quote:Op zondag 9 maart 2025 13:01 schreef Droopie het volgende:
Mijn videoland app doet het niet meer
Meer mensen last van dat ie vastloopt bij opstarten?
Hopelijk doet dat product ook zijn ruggegraat groeien.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:56 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie smeert zich in met zonnebrandcreme
Het is net als Friesland of Zeeland .niet te verstaanquote:
Maar ook de klanken die het voortbrengt. Alsof ze bijna moeten kotsen.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is net als Friesland of Zeeland .niet te verstaan
En moest die genomineerd worden, komt die nog niet op de bank. Zelfs daar is die te lui voor...quote:Op zondag 9 maart 2025 12:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Pootje doet dat prima, hij komt zelfs niet op de bank voor nominatie
Ik ben er inmiddels wel aan gewendquote:Op zondag 9 maart 2025 13:06 schreef Snensie het volgende:
[..]
Maar ook de klanken die het voortbrengt. Alsof ze bijna moeten kotsen.
Als ie bij mij vastloopt en. Iets meer opstart, trek ik ff de stekker uit de tv.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:01 schreef Droopie het volgende:
Mijn videoland app doet het niet meer
Meer mensen last van dat ie vastloopt bij opstarten?
Big Brother China zou ik dan niet aanraden voor jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
quote:Op zondag 9 maart 2025 13:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Big Brother China zou ik dan niet aanraden voor jou.Nee dat versta ik ook voor geen meter en zou ik nooit kijken inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net terug gekeken maar niet normaal hoevaak hij het vraagtquote:Op zondag 9 maart 2025 12:49 schreef Kissingbird het volgende:
Ik vind Pootje een beetje opdringerig nu.
Jolien zegt eerst nee.. dan deelt hij info met haar van het telefoontje en spel.. vraagt dan weer een paar keer of ze 1 of 2 tickets heeft..
wat pusherig dit.
Maar achteraf komt ze er nu toch op terug want ze denkt dat Pootje gelijk heeftquote:Op zondag 9 maart 2025 13:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
net terug gekeken maar niet normaal hoevaak hij het vraagt
quote:Op zondag 9 maart 2025 13:01 schreef riri het volgende:
Sharice heeft net beloftes gedaan voor samenspel met Jane en Axel en gezegd als zij dat doet dat dat dan ook staat die belofte, ondertussen speelt ze het spelletje dat ze hecht is ineens met het kartelclubje, elke keer als ze iets te weten komt brieft ze dat door aan Jane en Axel
Zie je wel. Sharice die 'ineens' team kartel zou zijn. Klopt geen jota van.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:01 schreef riri het volgende:
Sharice heeft net beloftes gedaan voor samenspel met Jane en Axel en gezegd als zij dat doet dat dat dan ook staat die belofte, ondertussen speelt ze het spelletje dat ze hecht is ineens met het kartelclubje, elke keer als ze iets te weten komt brieft ze dat door aan Jane en Axel
quote:Op zondag 9 maart 2025 13:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Big Brother China zou ik dan niet aanraden voor jou.volg je dat? kan je dat verstaan ook dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Ze moeten gewoon meer afluisteren, die andere doen het ook.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Als 'team-kartel' er weer intrapt, verdienen ze het ook wel een beetje....
wat betreft?quote:Op zondag 9 maart 2025 13:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar achteraf komt ze er nu toch op terug want ze denkt dat Pootje gelijk heeft
De tickets die gekocht konden worden en die Pootje en Sharice gisteren al hadden en waar ze vanmorgen het spel mee hebben gespeeld.quote:
Je moet het spel spelen inderdaadquote:Op zondag 9 maart 2025 13:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon meer afluisteren, die andere doen het ook.
Wellicht kon je er max 2 kopen. Zullen we morgen wel zien.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:31 schreef mazaru het volgende:
Ik kan er nog niet over uit dat Jane niet dat hele hok heeft leeggekocht. Je kunt wel sportief willen doen maar als de tegenpartij dat niet is dan snij je alleen maar jezelf in je vingers.
Nee hoor, ze had ze allemaal kunnen kopen zei ze.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wellicht kon je er max 2 kopen. Zullen we morgen wel zien.
Jolien kwam daarna ook even merci zeggen las ik. Vind ik van allebei wel netjes.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, ze had ze allemaal kunnen kopen zei ze.
Het ontbijtbestand houdt stand tot nu toe.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:35 schreef engine het volgende:
[..]
Jolien kwam daarna ook even merci zeggen las ik. Vind ik van allebei wel netjes.
Ja dat was netjes, maar dat wil nog niet zeggen dat zij ook zo sportief zullen zijn.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:35 schreef engine het volgende:
[..]
Jolien kwam daarna ook even merci zeggen las ik. Vind ik van allebei wel netjes.
Jolien vroeg of het Burlesque wasquote:Op zondag 9 maart 2025 13:36 schreef Folies het volgende:
Lekker in een bar naar bananen schieten kijken. Leuk jane.
Rodelbaan buitenquote:Op zondag 9 maart 2025 13:38 schreef mazaru het volgende:
Oh jee, dat wordt knokken bij de vendingmachine. Wie hem vangt wint 100 euro als hij niet wordt gevangen kost het iedereen 500 euro
quote:Op zondag 9 maart 2025 13:38 schreef Jackiegekkie het volgende:
Nieuwe ongoing opdracht:
Munten komen op willekeurige momenten van de glijbaan afgerold. Moeten gevangen worden net voor ze in de bak vallen (en mogen niet van de glijbaan afgeplukt worden tijdens het rollen)
Per gevangen munt: +100 ¤ voor de persoon die de munt vangt
Per verloren munt (munt in bak): MIN 500 ¤ bij IEDEREEN
Dag en nacht
Zo die is heftigquote:Op zondag 9 maart 2025 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Geld mee winnen, maar ook verliezen. Alert zijn is de boodschap. Op willekeurige momenten zal een munt van de baan afrollen. Vang 'm voor hij in de bak rolt. Degene die 'm vangt wint 100 euro. Als niemand 'm vangt moet iedereen 500 euro betalen.
Als je bijna geen geld meer hebt, is het het slimste om ze in de bak te laten vallenquote:Op zondag 9 maart 2025 13:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Zouden ze in de min kunnen komen qua geld? Dat de eindwinnaar straks geld toe moet geven
Van BB, allemaal 500,- boetequote:Op zondag 9 maart 2025 13:42 schreef Joyce-43 het volgende:
tot die GC in de bak valt
van wie is die?
je weet de doel van die bak niet tochquote:Op zondag 9 maart 2025 13:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Als je bijna geen geld meer hebt, is het het slimste om ze in de bak te laten vallen
Van Jane volgens mij.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:42 schreef Joyce-43 het volgende:
van wie is die?
Jawel als je m in de bak laat vallen krijgt iedereen 500,- boetequote:Op zondag 9 maart 2025 13:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
je weet de doel van die bak niet toch
Jane kwam er mee aan lopen, geloof ik.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:42 schreef Joyce-43 het volgende:
van wie is die?
kloptquote:Op zondag 9 maart 2025 13:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Joyce-43 bedoelt dat ding waar ze nu mee oefenen...
Iedereen heeft minimaal 1000neuro toch?quote:
geen ideequote:Op zondag 9 maart 2025 13:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Iedereen heeft minimaal 1000neuro toch?
Je zal denk ik niet de min in gaan.
Maar sluit ik ook niet uit.
Dan is het weer huilen geblazenquote:Op zondag 9 maart 2025 13:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Als je bijna geen geld meer hebt, is het het slimste om ze in de bak te laten vallen
oh op die manierquote:Op zondag 9 maart 2025 13:43 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jawel als je m in de bak laat vallen krijgt iedereen 500,- boete
Ja .. misschien Jolien niet .. die heeft vanochtend 1000 euro uitgegeven, en stond eennalaaste geloof ik.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Iedereen heeft minimaal 1000neuro toch?
Je zal denk ik niet de min in gaan.
Maar sluit ik ook niet uit.
geen idee dus eigenlijkquote:Op zondag 9 maart 2025 13:43 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jane kwam er mee aan lopen, geloof ik.
Kan dat? Heeft zij nog iets?
Dit gaat lang door, dag en nacht. Ieder zal wel meer dan eens aan de beurt komen, toch?quote:Op zondag 9 maart 2025 13:45 schreef Joyce-43 het volgende:
nou Mattie ik zou nu maar gaan zitten anders heeft Pootje iedere keer 100 euro
En in de ochtend dat mensen nog boos worden ook, omdat je met je gebroken enkel 5 munten heb gemist.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:41 schreef Ireth het volgende:
Lekker in de sauna zitten,uitzicht op die baan...
En dan je nek breken, zo whoppa de vijver in omdat je dan de poten onder je lijf vandaan holt...
Jane ging er ook weer mee weg, met die GC waar ze mee oefenden.quote:
Nee, zou niet moeten uitmaken, alhoewel de febo natuurlijk selectief bepaalde mensen kan spekken.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:47 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dit gaat lang door, dag en nacht. Ieder zal wel meer dan eens aan de beurt komen, toch?
Maakt niet uit wie nu 1e shift doet.
eerlijkste lijkt mijn om en omquote:Op zondag 9 maart 2025 13:47 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dit gaat lang door, dag en nacht. Ieder zal wel meer dan eens aan de beurt komen, toch?
Maakt niet uit wie nu 1e shift doet.
TOPDRACHTquote:Op zondag 9 maart 2025 13:38 schreef Jackiegekkie het volgende:
Nieuwe ongoing opdracht:
Munten komen van de glijbaan afgerold.
Per gevangen munt: +100 ¤ voor de persoon die de munt pakt
Per verloren munt (munt in bak): MIN 500 ¤ bij IEDEREEN
Dag en nacht
Hij gunt z'n duopartner Jane niks?quote:Op zondag 9 maart 2025 13:47 schreef Ireth het volgende:
Wat denken ze moeilijk. Gewoon met 2 gaan zitten. Er valt een munt, persoon 1 pakt hem, die gaat er een ander bij roepen. Persoon 2 wordt nu 1 en de nieuwe wordt 2. Nieuwe munt, 1 pakt hem, gaat nieuwe persoon roepen, 2 wordt 1.
Maar das een eerlijke manier, zal Axel wel niet appreciëren...
ja daar ging het mijn niet om, ging mijn meer om het feit als hij in die bak valt dan is ze hem kwijtquote:Op zondag 9 maart 2025 13:47 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jane ging er ook weer mee weg, met die GC waar ze mee oefenden.
Waarschijnlijk zal het daar wel algemeen gekend geweest zijn welke GC zij nog had.
Jaquote:Op zondag 9 maart 2025 13:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja daar ging het mijn niet om, ging mijn meer om het feit als hij in die bak valt dan is ze hem kwijt
Ach, laat 'm. Heeft zich goed voorbereid. Dit is z'n droom. En nog steeds stapt ie in valkuilen.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:50 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Zag ik net een filmpje dat Jordy echt alle bigbrothers heeft opgenomen. Hij speelt dus niet zijn spel, maar dat van alle oudbewoners! Ik vind dit een beetje eng. Mag ik dit zeggen?
Dat was wel grappig geweest.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja daar ging het mijn niet om, ging mijn meer om het feit als hij in die bak valt dan is ze hem kwijt
Sensa!quote:Op zondag 9 maart 2025 13:51 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat was wel grappig geweest.
Jane had haar GC waarschijnlijk niet als testobject laten gebruiken als bvb Jordy daar zat om op te vangen.
Stel je voor dat Jordy dan heel bewust die GC kwijt maakt
Nou, gezond is het niet en dat op zijn leeftijd! Ik vind dit dus echt een beetje eng! Daarom doet hij Salar en nog meer oud-bewoners na en dan is hij toch niet zichzelf of eerlijk, wat hij continu zegt.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ach, laat 'm. Heeft zich goed voorbereid. Dit is z'n droom. En nog steeds stapt ie in valkuilen.
Vind je het het goed als ik hier gewoon even geen voor de hand liggend antwoord op geef???quote:
Ik vind alles goed ...quote:Op zondag 9 maart 2025 13:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vind het het goed als ik hier gewoon even geen voor de hand liggend antwoord op geef???
Ik denk eigenlijk dat hij soms net iets minder zichzelf zou moeten zijn. Iets meer controle over zichzelf. Dat mokken is wellicht hoe hij is, maar zou beter zijn als hij dat probeert iets te verminderen. Maar goed, mijn mening, ik kan het helemaal mis hebben.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:53 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Nou, gezond is het niet en dat op zijn leeftijd! Ik vind dit dus echt een beetje eng! Daarom doet hij Salar en nog meer oud-bewoners na en dan is hij toch niet zichzelf of eerlijk, wat hij continu zegt.
Waarom zou Axel dat niet accepteren?quote:Op zondag 9 maart 2025 13:47 schreef Ireth het volgende:
Wat denken ze moeilijk. Gewoon met 2 gaan zitten. Er valt een munt, persoon 1 pakt hem, die gaat er een ander bij roepen. Persoon 2 wordt nu 1 en de nieuwe wordt 2. Nieuwe munt, 1 pakt hem, gaat nieuwe persoon roepen, 2 wordt 1.
Maar das een eerlijke manier, zal Axel wel niet appreciëren...
Blijkbaar ja.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Imho niet, maar goed .. ieder mag zelf weten wat ie grappig vindt. Ik persoonlijk vind alle bewoners best aardig. Kan me niet meer zo heel veel schelen wie er wint. Maar dat is niet de meerderheidsopinie. En affikken hoort er dan bij geloof ik. Dan help je je favoriet.
Jordy geeft niks om het geld? Maar zei gister wel dat hij voor 35.000 wel zou vertrekkenquote:Op zondag 9 maart 2025 13:59 schreef Silves het volgende:
als je echt niks om het geld geeft, zou ik de bal niet vangen, en de andere blut maken..zo go for it Jordy..
Zou ik ook vertrekken, heb niet het gevoel dat ze die pot gaan halen dit jaar.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:59 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jordy geeft niks om het geld? Maar zei gister wel dat hij voor 35.000 wel zou vertrekken
Nee. om beurten hebben ze afgesproken, maar ze lopen wel steeds rondjes. Dus als Mattie niet oppast..quote:Op zondag 9 maart 2025 14:02 schreef Puzzie het volgende:
Gaat Pootje nou alle munten oprapen in hun shift ?
lolquote:Op zondag 9 maart 2025 14:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee. om beurten hebben ze afgesproken, maar ze lopen wel steeds rondjes. Dus als Mattie niet oppast..
Het gaat toch over de bewoners? En ik zie heel veel niet over de streams gaan neem gisteravond, vannacht als voorbeeld. Ik heb het over Jordy hoe hij doet nu op de steams en dat heeft hij allemaal blijkt ingestudeerd.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat heeft dit met de streams te maken?
quote:Op zondag 9 maart 2025 14:03 schreef Puzzie het volgende:
Axel is bang dat dit tot woensdag doorgaat.
Ik hoop het! Eindelijk eens een uitputtingsslagquote:Op zondag 9 maart 2025 14:03 schreef Puzzie het volgende:
Mag hopen dat vrijdag..quote:Op zondag 9 maart 2025 14:03 schreef Puzzie het volgende:
Volgens mij niet.quote:
Hebben wij eigenlijk zicht op het geld dat er eigenlijk in totaal nog te winnen valt als winnaar ?quote:Op zondag 9 maart 2025 13:59 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jordy geeft niks om het geld? Maar zei gister wel dat hij voor 35.000 wel zou vertrekken
Hij apprecieert het nietquote:Op zondag 9 maart 2025 14:05 schreef Puzzie het volgende:
Jordy vindt het allemaal boeien , hij levert zijn slaap daar niet voor in, wat een teamplayer he?
Volgens mij niet ... ligt maar net aan de toekomstige geldbedragen.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hebben wij eigenlijk zicht op het geld dat er eigenlijk in totaal nog te winnen valt als winnaar ?
Las gisteren dat ze rond de 55k zitten samen nu maar daar kan nog bij (of af).quote:Op zondag 9 maart 2025 14:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hebben wij eigenlijk zicht op het geld dat er eigenlijk in totaal nog te winnen valt als winnaar ?
Ah je had het dus verkeerd gelezen, geeft niet, gebeurt mij ook wel eensquote:Op zondag 9 maart 2025 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh het was een mening. Ik dacht dat ik wat gemist had. Dat Axel had gezegd dat het niet mocht.
Dat bedoelde hij niet. Het ging erom of er gelijke shifts moesten komen, of dat mensen die minder hadden gevangen langere shifts moesten gaan doen. Hij zei, gewoon gelijke shifts. Maakt het mij uit of ik 200 euro minder heb.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:05 schreef Puzzie het volgende:
Jordy vindt het allemaal boeien , hij levert zijn slaap daar niet voor in, wat een teamplayer he?
Met het pimpen heeft Jordy 2 x met Jolien de nacht vanaf 3 uur gedaan. Jane wilde niet s''nachts en mocht slapen. Toch lief van Jordy en Jolienquote:Op zondag 9 maart 2025 14:05 schreef Puzzie het volgende:
Maar dat zegt niks. Van iedereen die er nu uit gaat verdwijnt het geld.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:06 schreef engine het volgende:
[..]
Las gisteren dat ze rond de 55k zitten samen nu maar daar kan nog bij (of af).
Raar hequote:Op zondag 9 maart 2025 14:08 schreef Droopie het volgende:
Het is wel altijd het standaardplan van Axel en Jane.
Lekker eerste nachtshift pakken en geen gebroken nacht, nooit hoor je iemand erover.
Dat is ook het spel spelen, en ik zou dat ook mooi vinden.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:08 schreef KinKiJan het volgende:
Zie Jordy er inderdaad wel toe in staat met opzet zo'n munt niet vangen 'voor de grap', want wat kan hem dat geld boeien.
En dan weer allemaal hihaho tot hij dan de volgende keer weer een tegenactie moet incasseren. Dan is het weer uren mokken voor de bühne..
Jordy ging toen volgens mij eerst slapen, Keanu maakte zich zorgen of die nog wel kon eten om 0330, Eva ging met de kussens aan de slag en dan halverwege de planning ging iedereen weer veranderingen maken en gaf dat irritaties.quote:
Alles riep je dan Alles is voor Bassie....nu Alles is voor Janetje. Daar wordt zoveel rekening mee gehouden.....maar gewoon zonder spel met gemak halve nacht doorhalen. En smorgens weer vroeg op zoals deze ochtend.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:08 schreef Droopie het volgende:
Lekker eerste nachtshift pakken en geen gebroken nacht, nooit hoor je iemand erover.
Huh dat wordt niet meer verdeeld?quote:Op zondag 9 maart 2025 14:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar dat zegt niks. Van iedereen die er nu uit gaat verdwijnt het geld.
leuk dat Matti eventueel hun gezelschap wilde houden.....quote:Op zondag 9 maart 2025 14:08 schreef Droopie het volgende:
nee, is door BB gezegd dat het bloedgeld van Keanu de laatste keer was dat er geld verdeeld ging worden van iemand die vertrekt.quote:
Okay dat wist ik niet. Kan wel eens een heel schraal jaar worden danquote:Op zondag 9 maart 2025 14:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, afgelopen vrijdag was de laatste keer erfenis.
Met dat vuurtje aanhouden liepen er een heel stel de kantjes er vanaf en liepen constant te janken dat ze op wilden geven. Behalve Jane en Axel, die bleven doorgaanquote:Op zondag 9 maart 2025 14:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jordy ging toen volgens mij eerst slapen, Keanu maakte zich zorgen of die nog wel kon eten om 0330, Eva ging met de kussens aan de slag en dan halverwege de planning ging iedereen weer veranderingen maken en gaf dat irritaties.
Zelfde met het vuurtje/ houthakken.
Echt bijna iedereen haha.
Die is wel toe aan wat andere gesprekken, maar dat zal een Pootje, Jolien en ieder andere ook goed doen.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
leuk dat Matti eventueel hun gezelschap wilde houden.....
Ja maar t begon al dat iedereen 1,5? uur zou blijven bij het vuur en dat Milena en Sharice langer bleven.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met dat vuurtje aanhouden liepen er een heel stel de kantjes er vanaf en liepen constant te janken dat ze op wilden geven. Behalve Jane en Axel, die bleven doorgaan
niet gehoord op s2 was opeens een slquote:Op zondag 9 maart 2025 14:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
BB:
Bewoners, de 4 van jullie met een spelticket gaan een spel aan.
De vraag is, wie van jullie 4 HEEFT een spelticket.
Noem jullie naam.
Jolien + Matteus, Jane + ??? antwoord laat lang op zich wachten (Axel of Sharice?)
quote:Op zondag 9 maart 2025 14:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja maar t begon al dat iedereen 1,5? uur zou blijven bij het vuur en dat Milena en Sharice langer bleven.
quote:Op zondag 9 maart 2025 14:14 schreef Ireth het volgende:
BB wil niet zeggen waar de moneygame is![]()
Daar gaat het plannetje van Jane/Axel/Charice
Zegt nu: het spel is in de GRquote:Op zondag 9 maart 2025 14:14 schreef Ireth het volgende:
BB wil niet zeggen waar de moneygame is![]()
Daar gaat het plannetje van Jane/Axel/Charice
Waarom is dit eng ? Wij kijken toch ook alle BB's en livestreams.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:50 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Zag ik net een filmpje dat Jordy echt alle bigbrothers heeft opgenomen. Hij speelt dus niet zijn spel, maar dat van alle oudbewoners! Ik vind dit een beetje eng. Mag ik dit zeggen?
Als het spel in dezelfde ruimte zou worden gespeeld als waar pootje en sharice vanmorgen gingen dan zou sharice mee willen gaan.. om de kas van jane te spekken. Omdat het een lastig spel op tijd isquote:
Ik vind het wel wat respectloos hoe langzaam ze over alles doenquote:Op zondag 9 maart 2025 14:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Wat een gezeik, moet het zo moeilijk allemaal. Schiet op. Wat een gejenk.
quote:Op zondag 9 maart 2025 14:15 schreef jooba het volgende:
[..]
Waarom is dit eng ? Wij kijken toch ook alle BB's en livestreams.
ja maar zij bepaald het spel niet toch dacht ze even dat BB voor haar ging onthullen waar het was nee tochquote:Op zondag 9 maart 2025 14:15 schreef Kissingbird het volgende:
speltickets voor de gameroom..
jordy: wat een gezeik
Hij weet niet dat jane afhankelijk van waar het spel gespeeld wordt axel of sharice zou kiezen
kan Axel a.s.a.p. genomineerd worden en vrijdag een exit krijgenquote:
Ik snap Axel compleet haha.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:16 schreef Ireth het volgende:
Ik zou dan gewoon zeggen "dan spelen we met 3 personen!"
Geld weggegooid voor 4e ticket...
Soft gedoe van BB. Doe eens wat strenger
Daar werd door BB inderdaad wel antwoord op gegeven, die zei: 'Jane, in de GR"quote:Op zondag 9 maart 2025 14:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar zij bepaald het spel niet toch dacht ze even dat BB voor haar ging onthullen waar het was nee toch
ze kan het toch proberen ?quote:Op zondag 9 maart 2025 14:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar zij bepaald het spel niet toch dacht ze even dat BB voor haar ging onthullen waar het was nee toch
Ja en dat heeft ie dus toch nog gedaan...quote:Op zondag 9 maart 2025 14:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hij wordt er idd niet leuker op, jammer.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
kan Axel a.s.a.p. genomineerd worden en vrijdag een exit krijgen
vind hem nog erger dan Jordy
ja maar ze kan toch niet gaan wachten op waar het gespeeld word, BB vroeg het al 4x ofzo dan heeft ze pech gewoonquote:Op zondag 9 maart 2025 14:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als het spel in dezelfde ruimte zou worden gespeeld als waar pootje en sharice vanmorgen gingen dan zou sharice mee willen gaan.. om de kas van jane te spekken. Omdat het een lastig spel op tijd is
die mag na Axel ook wieberenquote:Op zondag 9 maart 2025 14:17 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Maskertje van lief onschuldig meisje brokkelt steeds meer af. Ware aard komt naar boven.
Maar het is Janequote:Op zondag 9 maart 2025 14:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar ze kan toch niet gaan wachten op waar het gespeeld word, BB vroeg het al 4x ofzo dan heeft ze pech gewoon
En SL!!!quote:Op zondag 9 maart 2025 14:17 schreef Droopie het volgende:
@:odie22
Jolien met een spel met water en sportkleding
Alsof wij daar wat van zullen mogen meekijkenquote:Op zondag 9 maart 2025 14:17 schreef Droopie het volgende:
@:odie22
Jolien met een spel met water en sportkleding
met z'n jjjjjjjjjjjjahaaaaaa terwijl bb het al een paar keer gevraagd heeft.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij wordt er idd niet leuker op, jammer.
nou wat een flauwekul ook zegquote:Op zondag 9 maart 2025 14:17 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Daar werd door BB inderdaad wel antwoord op gegeven, die zei: 'Jane, in de GR"
Jane is terug een tikje té berekend en tactisch aan het denken/spelen.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar ze kan toch niet gaan wachten op waar het gespeeld word, BB vroeg het al 4x ofzo dan heeft ze pech gewoon
Ik roep hem dinsdagavond nog wel een keer, voor de tvuitzendingquote:Op zondag 9 maart 2025 14:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alsof wij daar wat van zullen mogen meekijken
quote:Op zondag 9 maart 2025 14:18 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Mag ik wat vragen? Waarom zijn jouw comments blauw gekleurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat je mij quotequote:Op zondag 9 maart 2025 14:18 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 maart 2025 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]Oh zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Puzzie heeft dit topic geopend, dan zie hé al haar berichten met een kleurtje (bij mij overigens groen)quote:Op zondag 9 maart 2025 14:18 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
ik weet niet meer wat ik zie en hoor af en toequote:Op zondag 9 maart 2025 14:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij wordt er idd niet leuker op, jammer.
en weer heeft Jane der zin dus, heeft die een contract met BB opgesteld ofzoquote:Op zondag 9 maart 2025 14:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja en dat heeft ie dus toch nog gedaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |