wat gaat vertellen?quote:Op zondag 9 maart 2025 11:03 schreef zodeju het volgende:
Ben benieuwd of Sharice het niet gaat vertellen aan Jane.....die is als de dood dat ze Jane verliest.....dat zit haar niet lekker.
Sharice gaat sowieso door Jaxel geofferd worden in het spel deze week , als ik het een beetje goed heb gehoord gisteravond. Zij kan ook maar beter voor zichzelf gaan spelenquote:Op zondag 9 maart 2025 11:03 schreef zodeju het volgende:
Ben benieuwd of Sharice het niet gaat vertellen aan Jane.....die is als de dood dat ze Jane verliest.....dat zit haar niet lekker.
Weet niet wie derde of vierde wiel aan de wagen is bij Jaxel, maar daarom kunnen Pootje en Sharice beter maar samenwerken.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sharice gaat sowieso door Jaxel opgeofferd worden in het spel deze week , als ik het een beetje goed heb gehoord gisteravond. Zij kan ook maar beter voor zichzelf gaan spelen
heb ik gemistquote:Op zondag 9 maart 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis jammer dat sharice al heeft verteld van Matti’s voorstel
Ze had op die manier pootje en zichzelf van de bank kunnen houden deze week
Ja eens!! Anders gaan zij ook een voor een weggestemd wordenquote:Op zondag 9 maart 2025 11:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Weet niet wie derde of vierde wiel aan de wagen is bij Jaxel, maar daarom kunnen Pootje en Sharice beter maar samenwerken.
moooi toch eerlijk verdeeldquote:Op zondag 9 maart 2025 10:58 schreef OmaJacky het volgende:
Geweldig om te zien.
Jordy op wacht bij de telefoon en Mattie bij de constructie in de tuin.
Ja, maar toevalig had Jane ook Mattie gewaarschuwd dat hij nu voor zichzelf moest kiezen. Niet wetend dat misschien Sharice en Pootje daar al mee bezig zijn.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sharice gaat sowieso door Jaxel opgeofferd worden in het spel deze week , als ik het een beetje goed heb gehoord gisteravond. Zij kan ook maar beter voor zichzelf gaan spelen
Daar hadden Jane en Axel het gisteravond al overquote:Op zondag 9 maart 2025 11:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar toevalig had Jane ook Mattie gewaarschuwd dat hij nu voor zichzelf moest kiezen. Niet wetend dat misschien Sharice en Pootje daar al mee bezig zijn.
Dus dit zit Sharice niet lekker dat ze Jane niet op de hoogte mag brengen. Bang om een vriendin te verliezen...Het zit ook Axel en Jane niet lekker.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar hadden Jane en Axel het gisteravond al over
Dat lijkt mij niet , het is een bewuste keuze om het niet te zeggen.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus dit zit Sharice niet lekker dat ze Jane niet op de hoogte mag brengen. Bang om een vriendin te verliezen...Het zit ook Axel en Jane niet lekker.
Bewuste keus van Pootje, Sharice wilde het maar mag niet van Pootje. Hij zei "ben je gek geworden".quote:Op zondag 9 maart 2025 11:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet , het is een bewuste keuze om het niet te zeggen.
Ja, Jane en Pootje waren aan de beurtquote:Op zondag 9 maart 2025 11:13 schreef Verida het volgende:
Zijn er niet na de laatste keer, afspraken gemaakt wie er eerst zou mogen ?
nou zeker wetenquote:
Ja dat is ook dom maar ze doet het zelfquote:Op zondag 9 maart 2025 11:14 schreef Kissingbird het volgende:
stom van jolien dit dan straks niet huilie doen dat jane gaat.
Precies!quote:Op zondag 9 maart 2025 11:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat is ook dom maar ze doet het zelf
nou is echt niet terecht hoor die heeft al meer keuze genoeg gehad gisterenquote:Op zondag 9 maart 2025 11:14 schreef mazaru het volgende:
Jane gaat eerst. En terecht. Die zou als eerste de kluis ingaan ook. Maar de kluis is er niet meer.
quote:
Dit is allemaal niet nodigquote:
Laten we het hopenquote:Op zondag 9 maart 2025 11:16 schreef Droopie het volgende:
Wordt weer een grappig dag vandaag.
De vrede was van korte duur
Ja hoor. Was wel terecht. Ze zou als eerste de kluis ingaan die steeds is leeggekocht voordat ze de kans kreeg.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou is echt niet terecht hoor die heeft al meer keuze genoeg gehad gisteren
nou echt die laat maar over der heen lopen door mensen die mondiger zijnquote:Op zondag 9 maart 2025 11:15 schreef Lrod01 het volgende:
Jolien is weer veel te goed. Die moet eens wat meer voor zichzelf opkomen.
Mag hopen dat er GC'ers zijn van 5000 euro of meer.quote:
Wat aardigquote:Op zondag 9 maart 2025 11:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mag hopen dat er GC'ers zijn van 5000 euro of meer.
En dat Jordy uit sympathie als 2e mag dan
Afkoopsom.....quote:Op zondag 9 maart 2025 11:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mag hopen dat er GC'ers zijn van 5000 euro of meer.
En dat Jordy uit sympathie als 2e mag dan
Dat moet ze ook, maar ze doet het zelf niemand anders.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:15 schreef Lrod01 het volgende:
Jolien is weer veel te goed. Die moet eens wat meer voor zichzelf opkomen.
Staat hem vast goedquote:Op zondag 9 maart 2025 11:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat past bij hem wie hij uitstraalt als headbanger
Daar dacht ik ook aanquote:Op zondag 9 maart 2025 11:19 schreef mazaru het volgende:
Pootje wil zijn baard heel lang laten groeien.
Ik krijg gelijk beeld
[ afbeelding ]
Dat zou een leuke twist zijnquote:Op zondag 9 maart 2025 11:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoop dat dit DR ding een twist gaat hebben. Dat het bv een voordeel is om later te gaan, ipv haantje de voorste.
Het moet niet gekker worden. Dat is voor het eerst dit spelquote:
quote:Op zondag 9 maart 2025 11:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Als ik bewoners in een RLS zou haten, zegt dat meer over mij dan over die bewoner.
Ja, zou wat zijn.....deurtjes die je open moet doen dus dan maakt het niet uit wie eerste is....de laatste maakt dan meer kans .quote:Op zondag 9 maart 2025 11:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoop dat dit DR ding een twist gaat hebben. Dat het bv een voordeel is om later te gaan, ipv haantje de voorste.
Het gaat hier over de streams en niet over de usersquote:Op zondag 9 maart 2025 11:25 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Zelf dat aankaarten wordt gecensureerd? LOL
Ze had ze ook alle twee zelf kunnen houden. Maar ze zijn een teamquote:Op zondag 9 maart 2025 11:26 schreef Folies het volgende:
Vreemd dat je tickets voor andren mag kopen. Of gebeurt dat vaker?
zeker, en nu hopen dat jolien snugger genoeg is dat ze de laatste twee paktquote:Op zondag 9 maart 2025 11:26 schreef mazaru het volgende:
Beetje dom van Jane dat ze ze niet allemaal heeft gekocht
Ze heeft geen keusquote:Op zondag 9 maart 2025 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Interessant, aan wie gaat Jolien dat ticket geven.
denk dat ze er niet veel aan heeft he kan er maar 1 gebrukenquote:Op zondag 9 maart 2025 11:26 schreef mazaru het volgende:
Beetje dom van Jane dat ze ze niet allemaal heeft gekocht
Dat hebben ze al door die tickets van gisterenquote:Op zondag 9 maart 2025 11:26 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop wel dat Sharice en Pootje ook wat meer voordeel krijgen.
Ze spelen met vier de laatste tijdquote:Op zondag 9 maart 2025 11:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk dat ze er niet veel aan heeft he kan er maar 1 gebruken
die hadden toch al een voordeel gekregen gisteren door de vendingmachine?quote:Op zondag 9 maart 2025 11:26 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop wel dat Sharice en Pootje ook wat meer voordeel krijgen.
Die heeft vandaag voor het eerst een mening gehad. Ik denk dat hij daar wel even van bij moet komen de komende wekenquote:
nou anders ik welquote:Op zondag 9 maart 2025 11:27 schreef Snensie het volgende:
Ik hoop dat Jane en Axel keihard gaan vallen de komende tijd. Ik ben ze zat.
Ik hoop het,,,,,,,vooral omdat hij nu schijnheilig zegt dan wel als laatste te gaan....heeft hij niks.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk dat ze er niet veel aan heeft he kan er maar 1 gebruken
Iedereen verderquote:Op zondag 9 maart 2025 11:29 schreef Droopie het volgende:
Het is leeg, owjee.
Sharice en Pootje met lege handen.
Echt hequote:Op zondag 9 maart 2025 11:29 schreef mazaru het volgende:
Zo stom dat Jane ze niet alle vier heeft gekocht
Jup dat verwacht ik ook welquote:Op zondag 9 maart 2025 11:30 schreef Joyce-43 het volgende:
nou Jane maling aan die verteld het toch wel
Die kreeg dat ticket van haarquote:Op zondag 9 maart 2025 11:30 schreef BigBreg83 het volgende:
Jane mag niks zeggen maar heeft het wel tegen axel verteld....
Precies......en ook voor wie hij bestemd is.....die tweede......BB is ook niet altijd eerlijk.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:29 schreef Joyce-43 het volgende:
nu mag Jane het niet zeggne je zei het ook tegen Axel
Nooit geweten dat dat mocht, elkaar tickets geven die je gekocht hebt.quote:
Oh, dus ze kon voor de hele ploeg kopen omdat ze het geld had en wil.?? Dat is toch belachelijk......quote:
Dat zal wel verteld zijn in de DR.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit geweten dat dat mocht, elkaar tickets geven die je gekocht hebt.
Ja en dat heeft ze niet gedaan. Sportief maar domquote:Op zondag 9 maart 2025 11:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, dus ze kon voor de hele ploeg komen omdat ze het geld had en wil.?? Dat is toch belachelijk......
Sharice weet nu toch dat het spel tickets zijn. Ze vroeg: is het het zelfde als pootje en ik had gisteren. En toen vroeg jane of het een moeilijke game was...quote:Op zondag 9 maart 2025 11:31 schreef Ireth het volgende:
Oke, jane staat het hele DR verhaal tegen Axel te vertellen... geen commentaar.
Jane wil het aan Sharice vertellen. ZENDERCHECK!![]()
Maar BB is niet bevooroordeeld hoor, welnee![]()
Ja het nadeel is dat wij ook niets weten en daardoor misschien ook te snel oordelen.quote:
Maak van dat niet even, bijna nooit.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het nadeel is dat wij ook niets weten en daardoor misschien ook te snel oordelen.
Jammer dat we niet even mee mochten kijken.
Ze zegt anders genoegquote:Op zondag 9 maart 2025 11:35 schreef Dotteke het volgende:
Jane heeft er moeite mee dat ze niets mag zeggen.
Ik denk dat ze het wel mocht zeggen tegen degene aan wie ze het ticket gaf maar niet aan de rest.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het nadeel is dat wij ook niets weten en daardoor misschien ook te snel oordelen.
Jammer dat we niet even mee mochten kijken.
Ja inderdaad en op tv zien we van iets wat soms een uur duurt nog gen 5 minuten iets terugquote:
Ja daarom ook heeft ze er moeite mee.quote:
Tegen wie zei Charice dit?quote:Op zondag 9 maart 2025 11:34 schreef Puzzie het volgende:
Sharice over dat ze door team Jaxel onder de bus worden gegooid , ziet ze goed.
Tegen Jane.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:36 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Tegen wie zei Charice dit?
Foutje Janequote:Op zondag 9 maart 2025 11:36 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Tegen wie zei Charice dit?
Nee Sharice je moet enkel mij Jane vertrouwen......quote:Op zondag 9 maart 2025 11:38 schreef Kissingbird het volgende:
Ah jane spreekt uit dat ze gister bang waren dat sharice en pootje hun minder vertrouwden.
Sharice zegt dat dat niet zo is
sharice praat me te sneliets over dat matthie naar haar kwam, jolien net terug kwam
Jane zegt; niet alles vertrouwen wat ze je zeggen.
Maar geen kaartjes kopen voor het team? Zo duur waren ze niet..quote:Op zondag 9 maart 2025 11:36 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: niet vergeten ik speel voor het team he, voor 4 man (tegen Sharice zegt ze dat).
nu zit ze weer in een team met sharice en pootje
Daarom zei BB ook , de volgorde is belangrijk, (net als in de kluis dus.)quote:Op zondag 9 maart 2025 11:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, dus ze kon voor de hele ploeg kopen omdat ze het geld had en wil.?? Dat is toch belachelijk......
Echt he, vanaf dag 2 al.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:42 schreef maxelu het volgende:
Ik ben het wel wat zat dat er regels zijn in bigbrother
En bepaalde mensen daar steeds schijt aan hebben zonder gevolgen
"je mag er niks over zeggen"
Dan wordt er geseind, of toch hints gegeven waar je informatie uit kan afleiden die je dus niet mag weten
Zenderchecks worden herhaaldelijk genegeerd, mag allemaal
ja want ze gaan er gewoon over doorquote:Op zondag 9 maart 2025 11:42 schreef maxelu het volgende:
Ik ben het wel wat zat dat er regels zijn in bigbrother
En bepaalde mensen daar steeds schijt aan hebben zonder gevolgen
"je mag er niks over zeggen"
Dan wordt er geseind, of toch hints gegeven waar je informatie uit kan afleiden die je dus niet mag weten
Zenderchecks worden herhaaldelijk genegeerd, mag allemaal
Ik nietquote:Op zondag 9 maart 2025 11:43 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Tickets aan iemand anders geven vind ik ook al voldoende
Waarom moet BB wat zeggen en het is de game en zo proberen ze allemaal te overleven.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:45 schreef greysbones het volgende:
Axel zit aan de GR te luisteren
Zendercheck
En in de suite wordt dooroverlegd
En BB zegt niks
Die komen overal mee weg. Favorietjes van de Febo. Zoveel is me wel duidelijk inmiddels.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:46 schreef zodeju het volgende:
Tjesus mina nu krijgt Axel zendercheck.......
Wat voor sancties krijgen ze helemaal niks.....Zou toch minstens een zware boete moeten zijn.
Whahahaha komop is een spel.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:46 schreef zodeju het volgende:
Tjesus mina nu krijgt Axel zendercheck.......
Wat voor sancties krijgen ze helemaal niks.....Zou toch minstens een zware boete moeten zijn.
Dit meen je toch niet......quote:Op zondag 9 maart 2025 11:46 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Waarom moet BB wat zeggen en het is de game en zo proberen ze allemaal te overleven.
Als het er dan totaal 3 zijn, 2 kartel en 1 buitenkartel, dan zou er 1 van buitenkartel weggestemd kunnen worden door de kijkers.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:40 schreef Joyce-43 het volgende:
kan toch nooit weer 2 op de bank van Kartel zeg maar
Juist een spel zonder regels........quote:Op zondag 9 maart 2025 11:47 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Whahahaha komop is een spel.
Was vanaf het begin al en nu zelfs ook bij Pootje en Sharice en ze trappen er allebei inquote:Op zondag 9 maart 2025 11:50 schreef Sestra666 het volgende:
jane is nu opperleider ?![]()
axel doet alles wat ze zegt... man man
Ongelooflijk! Het kartel zou alles kopen om elkaar te redden. Wat doet Jane? Kan sharice en pootje helpen maar nee, laat tickets over voor jolien.... wauw sharice wordt wakker meidquote:Op zondag 9 maart 2025 11:29 schreef mazaru het volgende:
Zo stom dat Jane ze niet alle vier heeft gekocht
Ja.elk jaar wordt het erger lijkt wel....enige is wat er nu niet is zijn vliegtuigjes......quote:Op zondag 9 maart 2025 11:50 schreef Cupfighter het volgende:
BB is te soft op handhaving van de regels op allerlei gebieden bij iedereen
Leuk toch maak het spannend toch?quote:Op zondag 9 maart 2025 11:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet......
Dus de regels overtreden en dik ook nog is bij het spel horen...?????
Daar ben ik wel blij mee, het aantal vliegtuigen vorig jaar sloeg nergens meer opquote:Op zondag 9 maart 2025 11:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja.elk jaar wordt het erger lijkt wel....enige is wat er nu niet is zijn vliegtuigjes......
Vanaf dag 1 dat ze erin kwamen al duidelijk vind ik ook, er wordt zo duidelijk gestuurdquote:Op zondag 9 maart 2025 11:47 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Die komen overal mee weg. Favorietjes van de Febo. Zoveel is me wel duidelijk inmiddels.
Was een leuk tussendoortje....en die man had een dikke extra......quote:Op zondag 9 maart 2025 11:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Daar ben ik wel blij mee, het aantal vliegtuigen vorig jaar sloeg nergens meer op
Top spel/ game. Alles is anders deze BB. Het recht van de slimste!🙌🏻quote:Op zondag 9 maart 2025 11:55 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 dat ze erin kwamen al duidelijk vind ik ook, er wordt zo duidelijk gestuurd
rinardo in BB / Updates gewonnen geldquote:Op zondag 9 maart 2025 11:55 schreef Joyce-43 het volgende:
wie weet precies wie wat heeft @:lionheart? of iemand anders
Milena was volgens sommige ook favoriet van de FEBO omdat ze op bed mocht blijven liggen, waar is Milena nu?quote:Op zondag 9 maart 2025 11:55 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 dat ze erin kwamen al duidelijk vind ik ook, er wordt zo duidelijk gestuurd
huh echt?quote:Op zondag 9 maart 2025 11:56 schreef Joyce-43 het volgende:
** Mod Edit: Verkeerde info klopt niet****
Dat zal vast niet erg zijnquote:Op zondag 9 maart 2025 11:57 schreef Dotteke het volgende:
Hoor nu in de podcast dat Jordy vals heeft gespeeld en dat niemand dat door heeft gehad
Dat viel me ook op. Dat hij een aantal x heeft vals gespeeld in spellen maar dat niemand dat weet.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:57 schreef Dotteke het volgende:
Hoor nu in de podcast dat Jordy vals heeft gespeeld en dat niemand dat door heeft gehad
* mazaru *me wacht op massale verontwaardigingquote:Op zondag 9 maart 2025 11:59 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat viel me ook op. Dat hij een aantal x heeft vals gespeeld in spellen maar dat niemand dat weet.
Prima op zich maar dan de anderen het verwijten is niet leuk.
Dat heeft hij toch in begin ook steeds gezegd met spellen....Vooral met balspelen.....quote:Op zondag 9 maart 2025 11:59 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat viel me ook op. Dat hij een aantal x heeft vals gespeeld in spellen maar dat niemand dat weet.
oh niet gehoord net. Hoorde wel dat ze het over vrijstelling gunnen hadden..quote:
Ja en hij lacht er ook nog om.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:59 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Geen van beide, althans ik heb het niet gehoordquote:Op zondag 9 maart 2025 12:00 schreef Cupfighter het volgende:
Op welke stream krijgt Jane een vrijstelling?
Nee ze heeft geen vrijstelling!quote:
Dan ben ik gelukkig niet gek aan het wordenquote:Op zondag 9 maart 2025 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen van beide, althans ik heb het niet gehoord
Ik lach me rot hier af en toequote:Op zondag 9 maart 2025 12:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dan ben ik gelukkig niet gek aan het worden
ja dit werd net gezegd maar jane heeft geen vrijstelling nuquote:Op zondag 9 maart 2025 12:02 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee ze heeft geen vrijstelling!
Dit is desinformatie.
Charice wil proberen om voor elkaar te krijgen dat de vrijstelling naar Jane gaat.
Het laagste bod krijgt een nominatie en de hoogste een vrijstelling. Dus niks is nog zeker, helemaal met de money games die er nog komen.
Ook degene die door publiek wordt gekozen om een een bod uit de kist te halen speelt nog een rol.
zo, de kipfilets hebben zich vermenigvuldigd bij Jolientjequote:
Jij schrijft het en ik denk het. 🤣quote:Op zondag 9 maart 2025 12:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat ze een rode muts op had
Met chips.....😉quote:Op zondag 9 maart 2025 11:57 schreef Dotteke het volgende:
Mjah, das wat mij betreft een vaststaand feitquote:Op zondag 9 maart 2025 12:05 schreef Droopie het volgende:
Jolien doet een keer verdrietig zijn en gelijk moet de sfeer weer omslaan naar Jane/ Axel zijn gemeen
Jolien en Jordy hebben beide 1200,- gekregen van Jane en Axel (geld aan de armsten)quote:Op zondag 9 maart 2025 12:13 schreef zodeju het volgende:
Jolien is geld kwijt.....hoe dat heeft Jane uitgelegd aan Sharice......iets van geld geven maar haar laten betalen voor het eten of zoiets.....dit is wat ik denk maar weet het niet zeker maar zeker is dat er geknoeid is met Jolien haar geld....ze moesten er om lachen.
Dat gesprek, en ook hoe Jane dit daarna precies zo aan Axel vertelde staan in het filmpjes topic.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:02 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee ze heeft geen vrijstelling!
Dit is desinformatie.
Charice wil proberen om voor elkaar te krijgen dat de vrijstelling naar Jane gaat.
Het laagste bod krijgt een nominatie en de hoogste een vrijstelling. Dus niks is nog zeker, helemaal met de money games die er nog komen.
Ook degene die door publiek wordt gekozen om een een bod uit de kist te halen speelt nog een rol.
Maar wat was de grap dan en moesten ze er om lachen.....en zacht fluisteren....Er is nu dan toch niks aan de hand.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jolien en Jordy hebben beide 1200,- gekregen van Jane en Axel (geld aan de armsten)
Daarna hebben ze 512,- bij beide afgehaald voor de boodschappen
In the end hebben Jane en Axel dus zelf de boodschappen betaald, en hebben Jolien en Jordy nog winst
Klopt er wordt een heel ding van gemaakt, maar in the end is er niks aan de hand. Dat heeft Jane gisteravond ook uitgelegd aan Jolien en Jordyquote:Op zondag 9 maart 2025 12:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar wat was de grap dan en moesten ze er om lachen.....en zacht fluisteren....Er is nu dan toch niks aan de hand.
Al gedaan vanmorgenquote:Op zondag 9 maart 2025 12:19 schreef Sestra666 het volgende:
je kan stemmen:
Welke bewoner mag stiekem een bod uit de schatkist stelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |