Echt he, vanaf dag 2 al.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:42 schreef maxelu het volgende:
Ik ben het wel wat zat dat er regels zijn in bigbrother
En bepaalde mensen daar steeds schijt aan hebben zonder gevolgen
"je mag er niks over zeggen"
Dan wordt er geseind, of toch hints gegeven waar je informatie uit kan afleiden die je dus niet mag weten
Zenderchecks worden herhaaldelijk genegeerd, mag allemaal
ja want ze gaan er gewoon over doorquote:Op zondag 9 maart 2025 11:42 schreef maxelu het volgende:
Ik ben het wel wat zat dat er regels zijn in bigbrother
En bepaalde mensen daar steeds schijt aan hebben zonder gevolgen
"je mag er niks over zeggen"
Dan wordt er geseind, of toch hints gegeven waar je informatie uit kan afleiden die je dus niet mag weten
Zenderchecks worden herhaaldelijk genegeerd, mag allemaal
Ik nietquote:Op zondag 9 maart 2025 11:43 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Tickets aan iemand anders geven vind ik ook al voldoende
Waarom moet BB wat zeggen en het is de game en zo proberen ze allemaal te overleven.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:45 schreef greysbones het volgende:
Axel zit aan de GR te luisteren
Zendercheck
En in de suite wordt dooroverlegd
En BB zegt niks
Die komen overal mee weg. Favorietjes van de Febo. Zoveel is me wel duidelijk inmiddels.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:46 schreef zodeju het volgende:
Tjesus mina nu krijgt Axel zendercheck.......
Wat voor sancties krijgen ze helemaal niks.....Zou toch minstens een zware boete moeten zijn.
Whahahaha komop is een spel.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:46 schreef zodeju het volgende:
Tjesus mina nu krijgt Axel zendercheck.......
Wat voor sancties krijgen ze helemaal niks.....Zou toch minstens een zware boete moeten zijn.
Dit meen je toch niet......quote:Op zondag 9 maart 2025 11:46 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Waarom moet BB wat zeggen en het is de game en zo proberen ze allemaal te overleven.
Als het er dan totaal 3 zijn, 2 kartel en 1 buitenkartel, dan zou er 1 van buitenkartel weggestemd kunnen worden door de kijkers.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:40 schreef Joyce-43 het volgende:
kan toch nooit weer 2 op de bank van Kartel zeg maar
Juist een spel zonder regels........quote:Op zondag 9 maart 2025 11:47 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Whahahaha komop is een spel.
Was vanaf het begin al en nu zelfs ook bij Pootje en Sharice en ze trappen er allebei inquote:Op zondag 9 maart 2025 11:50 schreef Sestra666 het volgende:
jane is nu opperleider ?![]()
axel doet alles wat ze zegt... man man
Ongelooflijk! Het kartel zou alles kopen om elkaar te redden. Wat doet Jane? Kan sharice en pootje helpen maar nee, laat tickets over voor jolien.... wauw sharice wordt wakker meidquote:Op zondag 9 maart 2025 11:29 schreef mazaru het volgende:
Zo stom dat Jane ze niet alle vier heeft gekocht
Ja.elk jaar wordt het erger lijkt wel....enige is wat er nu niet is zijn vliegtuigjes......quote:Op zondag 9 maart 2025 11:50 schreef Cupfighter het volgende:
BB is te soft op handhaving van de regels op allerlei gebieden bij iedereen
Leuk toch maak het spannend toch?quote:Op zondag 9 maart 2025 11:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet......
Dus de regels overtreden en dik ook nog is bij het spel horen...?????
Daar ben ik wel blij mee, het aantal vliegtuigen vorig jaar sloeg nergens meer opquote:Op zondag 9 maart 2025 11:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja.elk jaar wordt het erger lijkt wel....enige is wat er nu niet is zijn vliegtuigjes......
Vanaf dag 1 dat ze erin kwamen al duidelijk vind ik ook, er wordt zo duidelijk gestuurdquote:Op zondag 9 maart 2025 11:47 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Die komen overal mee weg. Favorietjes van de Febo. Zoveel is me wel duidelijk inmiddels.
Was een leuk tussendoortje....en die man had een dikke extra......quote:Op zondag 9 maart 2025 11:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Daar ben ik wel blij mee, het aantal vliegtuigen vorig jaar sloeg nergens meer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |