Precies......en ook voor wie hij bestemd is.....die tweede......BB is ook niet altijd eerlijk.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:29 schreef Joyce-43 het volgende:
nu mag Jane het niet zeggne je zei het ook tegen Axel
Nooit geweten dat dat mocht, elkaar tickets geven die je gekocht hebt.quote:
Oh, dus ze kon voor de hele ploeg kopen omdat ze het geld had en wil.?? Dat is toch belachelijk......quote:
Dat zal wel verteld zijn in de DR.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit geweten dat dat mocht, elkaar tickets geven die je gekocht hebt.
Ja en dat heeft ze niet gedaan. Sportief maar domquote:Op zondag 9 maart 2025 11:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, dus ze kon voor de hele ploeg komen omdat ze het geld had en wil.?? Dat is toch belachelijk......
Sharice weet nu toch dat het spel tickets zijn. Ze vroeg: is het het zelfde als pootje en ik had gisteren. En toen vroeg jane of het een moeilijke game was...quote:Op zondag 9 maart 2025 11:31 schreef Ireth het volgende:
Oke, jane staat het hele DR verhaal tegen Axel te vertellen... geen commentaar.
Jane wil het aan Sharice vertellen. ZENDERCHECK!![]()
Maar BB is niet bevooroordeeld hoor, welnee![]()
Ja het nadeel is dat wij ook niets weten en daardoor misschien ook te snel oordelen.quote:
Maak van dat niet even, bijna nooit.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het nadeel is dat wij ook niets weten en daardoor misschien ook te snel oordelen.
Jammer dat we niet even mee mochten kijken.
Ze zegt anders genoegquote:Op zondag 9 maart 2025 11:35 schreef Dotteke het volgende:
Jane heeft er moeite mee dat ze niets mag zeggen.
Ik denk dat ze het wel mocht zeggen tegen degene aan wie ze het ticket gaf maar niet aan de rest.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het nadeel is dat wij ook niets weten en daardoor misschien ook te snel oordelen.
Jammer dat we niet even mee mochten kijken.
Ja inderdaad en op tv zien we van iets wat soms een uur duurt nog gen 5 minuten iets terugquote:
Ja daarom ook heeft ze er moeite mee.quote:
Tegen wie zei Charice dit?quote:Op zondag 9 maart 2025 11:34 schreef Puzzie het volgende:
Sharice over dat ze door team Jaxel onder de bus worden gegooid , ziet ze goed.
Tegen Jane.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:36 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Tegen wie zei Charice dit?
Foutje Janequote:Op zondag 9 maart 2025 11:36 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Tegen wie zei Charice dit?
Nee Sharice je moet enkel mij Jane vertrouwen......quote:Op zondag 9 maart 2025 11:38 schreef Kissingbird het volgende:
Ah jane spreekt uit dat ze gister bang waren dat sharice en pootje hun minder vertrouwden.
Sharice zegt dat dat niet zo is
sharice praat me te sneliets over dat matthie naar haar kwam, jolien net terug kwam
Jane zegt; niet alles vertrouwen wat ze je zeggen.
Maar geen kaartjes kopen voor het team? Zo duur waren ze niet..quote:Op zondag 9 maart 2025 11:36 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: niet vergeten ik speel voor het team he, voor 4 man (tegen Sharice zegt ze dat).
nu zit ze weer in een team met sharice en pootje
Daarom zei BB ook , de volgorde is belangrijk, (net als in de kluis dus.)quote:Op zondag 9 maart 2025 11:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, dus ze kon voor de hele ploeg kopen omdat ze het geld had en wil.?? Dat is toch belachelijk......
Gewoon een nominatie gevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |