Ja, zou wat zijn.....deurtjes die je open moet doen dus dan maakt het niet uit wie eerste is....de laatste maakt dan meer kans .quote:Op zondag 9 maart 2025 11:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoop dat dit DR ding een twist gaat hebben. Dat het bv een voordeel is om later te gaan, ipv haantje de voorste.
Het gaat hier over de streams en niet over de usersquote:Op zondag 9 maart 2025 11:25 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Zelf dat aankaarten wordt gecensureerd? LOL
Ze had ze ook alle twee zelf kunnen houden. Maar ze zijn een teamquote:Op zondag 9 maart 2025 11:26 schreef Folies het volgende:
Vreemd dat je tickets voor andren mag kopen. Of gebeurt dat vaker?
zeker, en nu hopen dat jolien snugger genoeg is dat ze de laatste twee paktquote:Op zondag 9 maart 2025 11:26 schreef mazaru het volgende:
Beetje dom van Jane dat ze ze niet allemaal heeft gekocht
Ze heeft geen keusquote:Op zondag 9 maart 2025 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Interessant, aan wie gaat Jolien dat ticket geven.
denk dat ze er niet veel aan heeft he kan er maar 1 gebrukenquote:Op zondag 9 maart 2025 11:26 schreef mazaru het volgende:
Beetje dom van Jane dat ze ze niet allemaal heeft gekocht
Dat hebben ze al door die tickets van gisterenquote:Op zondag 9 maart 2025 11:26 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop wel dat Sharice en Pootje ook wat meer voordeel krijgen.
Ze spelen met vier de laatste tijdquote:Op zondag 9 maart 2025 11:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk dat ze er niet veel aan heeft he kan er maar 1 gebruken
die hadden toch al een voordeel gekregen gisteren door de vendingmachine?quote:Op zondag 9 maart 2025 11:26 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop wel dat Sharice en Pootje ook wat meer voordeel krijgen.
Die heeft vandaag voor het eerst een mening gehad. Ik denk dat hij daar wel even van bij moet komen de komende wekenquote:
nou anders ik welquote:Op zondag 9 maart 2025 11:27 schreef Snensie het volgende:
Ik hoop dat Jane en Axel keihard gaan vallen de komende tijd. Ik ben ze zat.
Ik hoop het,,,,,,,vooral omdat hij nu schijnheilig zegt dan wel als laatste te gaan....heeft hij niks.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk dat ze er niet veel aan heeft he kan er maar 1 gebruken
Iedereen verderquote:Op zondag 9 maart 2025 11:29 schreef Droopie het volgende:
Het is leeg, owjee.
Sharice en Pootje met lege handen.
Echt hequote:Op zondag 9 maart 2025 11:29 schreef mazaru het volgende:
Zo stom dat Jane ze niet alle vier heeft gekocht
Jup dat verwacht ik ook welquote:Op zondag 9 maart 2025 11:30 schreef Joyce-43 het volgende:
nou Jane maling aan die verteld het toch wel
Die kreeg dat ticket van haarquote:Op zondag 9 maart 2025 11:30 schreef BigBreg83 het volgende:
Jane mag niks zeggen maar heeft het wel tegen axel verteld....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |