Top spel/ game. Alles is anders deze BB. Het recht van de slimste!🙌🏻quote:Op zondag 9 maart 2025 11:55 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 dat ze erin kwamen al duidelijk vind ik ook, er wordt zo duidelijk gestuurd
rinardo in BB / Updates gewonnen geldquote:Op zondag 9 maart 2025 11:55 schreef Joyce-43 het volgende:
wie weet precies wie wat heeft @:lionheart? of iemand anders
Milena was volgens sommige ook favoriet van de FEBO omdat ze op bed mocht blijven liggen, waar is Milena nu?quote:Op zondag 9 maart 2025 11:55 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 dat ze erin kwamen al duidelijk vind ik ook, er wordt zo duidelijk gestuurd
huh echt?quote:Op zondag 9 maart 2025 11:56 schreef Joyce-43 het volgende:
** Mod Edit: Verkeerde info klopt niet****
Dat zal vast niet erg zijnquote:Op zondag 9 maart 2025 11:57 schreef Dotteke het volgende:
Hoor nu in de podcast dat Jordy vals heeft gespeeld en dat niemand dat door heeft gehad
Dat viel me ook op. Dat hij een aantal x heeft vals gespeeld in spellen maar dat niemand dat weet.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:57 schreef Dotteke het volgende:
Hoor nu in de podcast dat Jordy vals heeft gespeeld en dat niemand dat door heeft gehad
* mazaru *me wacht op massale verontwaardigingquote:Op zondag 9 maart 2025 11:59 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat viel me ook op. Dat hij een aantal x heeft vals gespeeld in spellen maar dat niemand dat weet.
Prima op zich maar dan de anderen het verwijten is niet leuk.
Dat heeft hij toch in begin ook steeds gezegd met spellen....Vooral met balspelen.....quote:Op zondag 9 maart 2025 11:59 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat viel me ook op. Dat hij een aantal x heeft vals gespeeld in spellen maar dat niemand dat weet.
oh niet gehoord net. Hoorde wel dat ze het over vrijstelling gunnen hadden..quote:
Ja en hij lacht er ook nog om.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:59 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Geen van beide, althans ik heb het niet gehoordquote:Op zondag 9 maart 2025 12:00 schreef Cupfighter het volgende:
Op welke stream krijgt Jane een vrijstelling?
Nee ze heeft geen vrijstelling!quote:
Dan ben ik gelukkig niet gek aan het wordenquote:Op zondag 9 maart 2025 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen van beide, althans ik heb het niet gehoord
Ik lach me rot hier af en toequote:Op zondag 9 maart 2025 12:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dan ben ik gelukkig niet gek aan het worden
ja dit werd net gezegd maar jane heeft geen vrijstelling nuquote:Op zondag 9 maart 2025 12:02 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee ze heeft geen vrijstelling!
Dit is desinformatie.
Charice wil proberen om voor elkaar te krijgen dat de vrijstelling naar Jane gaat.
Het laagste bod krijgt een nominatie en de hoogste een vrijstelling. Dus niks is nog zeker, helemaal met de money games die er nog komen.
Ook degene die door publiek wordt gekozen om een een bod uit de kist te halen speelt nog een rol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |