wat gaat vertellen?quote:Op zondag 9 maart 2025 11:03 schreef zodeju het volgende:
Ben benieuwd of Sharice het niet gaat vertellen aan Jane.....die is als de dood dat ze Jane verliest.....dat zit haar niet lekker.
Sharice gaat sowieso door Jaxel geofferd worden in het spel deze week , als ik het een beetje goed heb gehoord gisteravond. Zij kan ook maar beter voor zichzelf gaan spelenquote:Op zondag 9 maart 2025 11:03 schreef zodeju het volgende:
Ben benieuwd of Sharice het niet gaat vertellen aan Jane.....die is als de dood dat ze Jane verliest.....dat zit haar niet lekker.
Weet niet wie derde of vierde wiel aan de wagen is bij Jaxel, maar daarom kunnen Pootje en Sharice beter maar samenwerken.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sharice gaat sowieso door Jaxel opgeofferd worden in het spel deze week , als ik het een beetje goed heb gehoord gisteravond. Zij kan ook maar beter voor zichzelf gaan spelen
heb ik gemistquote:Op zondag 9 maart 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis jammer dat sharice al heeft verteld van Matti’s voorstel
Ze had op die manier pootje en zichzelf van de bank kunnen houden deze week
Ja eens!! Anders gaan zij ook een voor een weggestemd wordenquote:Op zondag 9 maart 2025 11:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Weet niet wie derde of vierde wiel aan de wagen is bij Jaxel, maar daarom kunnen Pootje en Sharice beter maar samenwerken.
moooi toch eerlijk verdeeldquote:Op zondag 9 maart 2025 10:58 schreef OmaJacky het volgende:
Geweldig om te zien.
Jordy op wacht bij de telefoon en Mattie bij de constructie in de tuin.
Ja, maar toevalig had Jane ook Mattie gewaarschuwd dat hij nu voor zichzelf moest kiezen. Niet wetend dat misschien Sharice en Pootje daar al mee bezig zijn.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sharice gaat sowieso door Jaxel opgeofferd worden in het spel deze week , als ik het een beetje goed heb gehoord gisteravond. Zij kan ook maar beter voor zichzelf gaan spelen
Daar hadden Jane en Axel het gisteravond al overquote:Op zondag 9 maart 2025 11:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar toevalig had Jane ook Mattie gewaarschuwd dat hij nu voor zichzelf moest kiezen. Niet wetend dat misschien Sharice en Pootje daar al mee bezig zijn.
Dus dit zit Sharice niet lekker dat ze Jane niet op de hoogte mag brengen. Bang om een vriendin te verliezen...Het zit ook Axel en Jane niet lekker.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar hadden Jane en Axel het gisteravond al over
Dat lijkt mij niet , het is een bewuste keuze om het niet te zeggen.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus dit zit Sharice niet lekker dat ze Jane niet op de hoogte mag brengen. Bang om een vriendin te verliezen...Het zit ook Axel en Jane niet lekker.
Bewuste keus van Pootje, Sharice wilde het maar mag niet van Pootje. Hij zei "ben je gek geworden".quote:Op zondag 9 maart 2025 11:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet , het is een bewuste keuze om het niet te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |