Jolien kwam daarna ook even merci zeggen las ik. Vind ik van allebei wel netjes.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, ze had ze allemaal kunnen kopen zei ze.
Het ontbijtbestand houdt stand tot nu toe.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:35 schreef engine het volgende:
[..]
Jolien kwam daarna ook even merci zeggen las ik. Vind ik van allebei wel netjes.
Ja dat was netjes, maar dat wil nog niet zeggen dat zij ook zo sportief zullen zijn.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:35 schreef engine het volgende:
[..]
Jolien kwam daarna ook even merci zeggen las ik. Vind ik van allebei wel netjes.
Jolien vroeg of het Burlesque wasquote:Op zondag 9 maart 2025 13:36 schreef Folies het volgende:
Lekker in een bar naar bananen schieten kijken. Leuk jane.
Rodelbaan buitenquote:Op zondag 9 maart 2025 13:38 schreef mazaru het volgende:
Oh jee, dat wordt knokken bij de vendingmachine. Wie hem vangt wint 100 euro als hij niet wordt gevangen kost het iedereen 500 euro
quote:Op zondag 9 maart 2025 13:38 schreef Jackiegekkie het volgende:
Nieuwe ongoing opdracht:
Munten komen op willekeurige momenten van de glijbaan afgerold. Moeten gevangen worden net voor ze in de bak vallen (en mogen niet van de glijbaan afgeplukt worden tijdens het rollen)
Per gevangen munt: +100 ¤ voor de persoon die de munt vangt
Per verloren munt (munt in bak): MIN 500 ¤ bij IEDEREEN
Dag en nacht
Zo die is heftigquote:Op zondag 9 maart 2025 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Geld mee winnen, maar ook verliezen. Alert zijn is de boodschap. Op willekeurige momenten zal een munt van de baan afrollen. Vang 'm voor hij in de bak rolt. Degene die 'm vangt wint 100 euro. Als niemand 'm vangt moet iedereen 500 euro betalen.
Als je bijna geen geld meer hebt, is het het slimste om ze in de bak te laten vallenquote:Op zondag 9 maart 2025 13:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Zouden ze in de min kunnen komen qua geld? Dat de eindwinnaar straks geld toe moet geven
Van BB, allemaal 500,- boetequote:Op zondag 9 maart 2025 13:42 schreef Joyce-43 het volgende:
tot die GC in de bak valt
van wie is die?
je weet de doel van die bak niet tochquote:Op zondag 9 maart 2025 13:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Als je bijna geen geld meer hebt, is het het slimste om ze in de bak te laten vallen
Van Jane volgens mij.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:42 schreef Joyce-43 het volgende:
van wie is die?
Jawel als je m in de bak laat vallen krijgt iedereen 500,- boetequote:Op zondag 9 maart 2025 13:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
je weet de doel van die bak niet toch
Jane kwam er mee aan lopen, geloof ik.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:42 schreef Joyce-43 het volgende:
van wie is die?
kloptquote:Op zondag 9 maart 2025 13:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Joyce-43 bedoelt dat ding waar ze nu mee oefenen...
Iedereen heeft minimaal 1000neuro toch?quote:
geen ideequote:Op zondag 9 maart 2025 13:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Iedereen heeft minimaal 1000neuro toch?
Je zal denk ik niet de min in gaan.
Maar sluit ik ook niet uit.
Dan is het weer huilen geblazenquote:Op zondag 9 maart 2025 13:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Als je bijna geen geld meer hebt, is het het slimste om ze in de bak te laten vallen
oh op die manierquote:Op zondag 9 maart 2025 13:43 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jawel als je m in de bak laat vallen krijgt iedereen 500,- boete
Ja .. misschien Jolien niet .. die heeft vanochtend 1000 euro uitgegeven, en stond eennalaaste geloof ik.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Iedereen heeft minimaal 1000neuro toch?
Je zal denk ik niet de min in gaan.
Maar sluit ik ook niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |